Harry Potter DEMONISOI lapset!

Kavahda!

7

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaina

lapset satujen ja seikkailujen mielikuvitusmaailmaan!

Haluavatko Sedät kieltää sadut ja leikit? Hekö vain saavat uskoa satujen todellisuuteen?

• Nimetön

Tämä ei voi olla oikea profetia koska siinaä vain uhataan rangaistuksella ja kieletään asioita.

Joh 3.16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainonan poikansa jottei yksikään, joka häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan hänellä olisi iänkaikinen elämä.

Miksi rakastava Jumala haluaisi kieltää lapsiltaan pienet huvit. Ei mistään syystä. Ja vaikka joku tekisi jotain mikä ei ole Jumalan mielen mukaista Jumala antaa sen teon Poikansa Jeesuksen tähden anteeksi.
      Jos joku vie lapsensa elokuviin kun tämä pyytää ei se ole synti.
      Jos lapsen elokuviin viemisestä saa kuolemaa hirveämmän ragaistuksen mitä saa murhasta.

en jaksa luetella kaikia syitä mitkä todistavat porofetian vääräksi muuta voisiko joku kertoa mistä tulee sana YAHUVAHIN (= Jumalan nimi).

On ole eikinä kuullut, eikä sitä löydy miltään muulta nettisivulta. Olisi kiva tiätää. Epäilen että nimi liityy jehovan todistajiin.
      sanon vielä että minun tuntemani Jumala ei ole käytänyt tätä nimeä.

• nii-in

• Nimetön
        nii-in kirjoitti:

tähän sopisi myös tällainen linkki

http://cagle.com/news/HarryPotterMovie/harrypotter2/fairrington.gif

Sanon vain, että se profetia on väärä.

En syytä Harri Potter kirjoja mistään
        Itse olen lukenut kaikki ja odotan innolla viimeistä.
        Mutta se on vain fantasiaa ja se tulee otaa fantasiana. Näin ollen linkisi on harhaan johtava.

Raamatu puuhuu lopun ajoista eivätkä, kaikki tykkää edes lukea ilmetyskirjaa. Mutta raamatun Tärkein osa ovat evankeliumit.

Olen kirjoitanut asiasta enemmän muilla palstoilla.

• melissa2001
        Nimetön kirjoitti:

Sanon vain, että se profetia on väärä.

En syytä Harri Potter kirjoja mistään
        Itse olen lukenut kaikki ja odotan innolla viimeistä.
        Mutta se on vain fantasiaa ja se tulee otaa fantasiana. Näin ollen linkisi on harhaan johtava.

Raamatu puuhuu lopun ajoista eivätkä, kaikki tykkää edes lukea ilmetyskirjaa. Mutta raamatun Tärkein osa ovat evankeliumit.

Olen kirjoitanut asiasta enemmän muilla palstoilla.

Lapset ja nuoret tarvitsevat mielikuvitusmaailman luomista myös .Sehän on rikkaus, mutta toki heille pitää kertoa se, mikä on fiktiota, satua ja todellisuutta.
        En nyt muista näin yleisesti ikää ,missä lapsen pitäisi ymmärtää fiktion ja todellisuuden rajat..

• Eikös se Potteri edusta siinä tarinassa sitä hyvää noituutta...

:oO

• jaina

perustuu ennakkoluuloille ja sille, että joku kertoo jonkun kertoneen, että joku kuuli jossakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1626
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1278
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      186
      1043
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      1006
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      988
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      935
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      57
      841
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      206
      824
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      793
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      111
      783
    Aihe