Harry Potter DEMONISOI lapset!

Kavahda!

7

298

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaina

lapset satujen ja seikkailujen mielikuvitusmaailmaan!

Haluavatko Sedät kieltää sadut ja leikit? Hekö vain saavat uskoa satujen todellisuuteen?

• Nimetön

Tämä ei voi olla oikea profetia koska siinaä vain uhataan rangaistuksella ja kieletään asioita.

Joh 3.16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainonan poikansa jottei yksikään, joka häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan hänellä olisi iänkaikinen elämä.

Miksi rakastava Jumala haluaisi kieltää lapsiltaan pienet huvit. Ei mistään syystä. Ja vaikka joku tekisi jotain mikä ei ole Jumalan mielen mukaista Jumala antaa sen teon Poikansa Jeesuksen tähden anteeksi.
      Jos joku vie lapsensa elokuviin kun tämä pyytää ei se ole synti.
      Jos lapsen elokuviin viemisestä saa kuolemaa hirveämmän ragaistuksen mitä saa murhasta.

en jaksa luetella kaikia syitä mitkä todistavat porofetian vääräksi muuta voisiko joku kertoa mistä tulee sana YAHUVAHIN (= Jumalan nimi).

On ole eikinä kuullut, eikä sitä löydy miltään muulta nettisivulta. Olisi kiva tiätää. Epäilen että nimi liityy jehovan todistajiin.
      sanon vielä että minun tuntemani Jumala ei ole käytänyt tätä nimeä.

• nii-in

• Nimetön
        nii-in kirjoitti:

tähän sopisi myös tällainen linkki

http://cagle.com/news/HarryPotterMovie/harrypotter2/fairrington.gif

Sanon vain, että se profetia on väärä.

En syytä Harri Potter kirjoja mistään
        Itse olen lukenut kaikki ja odotan innolla viimeistä.
        Mutta se on vain fantasiaa ja se tulee otaa fantasiana. Näin ollen linkisi on harhaan johtava.

Raamatu puuhuu lopun ajoista eivätkä, kaikki tykkää edes lukea ilmetyskirjaa. Mutta raamatun Tärkein osa ovat evankeliumit.

Olen kirjoitanut asiasta enemmän muilla palstoilla.

• melissa2001
        Nimetön kirjoitti:

Sanon vain, että se profetia on väärä.

En syytä Harri Potter kirjoja mistään
        Itse olen lukenut kaikki ja odotan innolla viimeistä.
        Mutta se on vain fantasiaa ja se tulee otaa fantasiana. Näin ollen linkisi on harhaan johtava.

Raamatu puuhuu lopun ajoista eivätkä, kaikki tykkää edes lukea ilmetyskirjaa. Mutta raamatun Tärkein osa ovat evankeliumit.

Olen kirjoitanut asiasta enemmän muilla palstoilla.

Lapset ja nuoret tarvitsevat mielikuvitusmaailman luomista myös .Sehän on rikkaus, mutta toki heille pitää kertoa se, mikä on fiktiota, satua ja todellisuutta.
        En nyt muista näin yleisesti ikää ,missä lapsen pitäisi ymmärtää fiktion ja todellisuuden rajat..

• Eikös se Potteri edusta siinä tarinassa sitä hyvää noituutta...

:oO

• jaina

perustuu ennakkoluuloille ja sille, että joku kertoo jonkun kertoneen, että joku kuuli jossakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      362
      1168
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      768
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      622
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe