Naisten kaksinaamainen käytös??!

mies stadissa

oli kaupan kassalla erittäin kaunis nuori nainen (ehkä noin 25 v). niin kaunis, että osa miehistä kävi vain hänen takiaan kaupassa. huomasin tämän.

kun ekan kerran hän näki minut, katsoi hän tosi pitkään suoraan silmiini ja hymyili. en reagoinut. olen vain hidas reagoimaan. ajattelen muutenkin, että mies on se, joka tekee aloitteen.

kävin kaupassa ja hän hymyili aina. ei kuitenkaan katsonut pitkään vaan hymyili vain kuten hymyili kaikille muillekin asikkaille.

vähitellen rupesin kuitenkin kiinnostumaan naisesta. toki heti ekalla kerralla näin hänessä jotain ja näin hänen kauneutensa.

kerran sitten menin ostamaan jotain siinä mielessä, että rupean tekemään tuttavuutta. olinkin yhtäkkiä pelkkää ilmaa!

en käsittänyt tilannetta, joten tein saman uudelleen. vaikka olin juuri käynyt kaupassa, menin uudelleen, jotta pääsen hänen kassalleen. hän huomasi tämän (siis että tulin uudelleen vaikka olin juuri käynyt) ja hän käyttäytyi kuin olisin jotain saastaa!

tämän jälkeen olin kuin ilmaa hänelle. meni varmaan puoli vuotta. siten kerran kysyin häneltä, miksi hän käyttäytyy niin. hän tokaisi vain "mä en voi olla kaikille mieliksi". mutta ei tässä kaikki. hän sanoi lisäksi että menee valittamaan kaupan esimiehelle, jos häirintäni ei lopu. olinkin siis koko ajan häirinnyt, kun olin käynyt kaupassa sitä varten, että näen hänet.

mitä tällaisen naisen korvien välissä oikein tapahtuu???

kaikki olisi ymmärrettävää eli minä olen luullut vain liikoja itsestäni, kun yritän ruveta tekemään tuttavuutta naiseen, joka saa vaikka maailman komeimman miehen ja miehiä käy jonossa häntä katsomassa. mutta kun ihan ekalla kerralla olisi melkein voinut luulla, että hän yrittää iskeä minut!

tämä tapahtumasarja ei tapahtunut päivissä tai viikoissa vaan noin vuoden aikana.

51

3956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjördis

      sun otsikkosi antoi ymmärtää että saamme lukea useamman naisen kaksinaamaisuudesta, mutta jaksoinkin lukea vain vuoden aikana tapahtuneesta tuloksettomasta lähentymisestäsi kaupan kassaan joka ei lämmennyt hymyllesi. niin missä oli nyt se kompa jonka missasin kaksinaamaisista naisISTA?

      • mies stadissa

        tämä ketjuhan on "naisen logiikka". tuon naisen käytös oli erittäin epäloogista, kun antaa ensin ymmärtää, että näkee minussa jotain ja sitten yhtäkkiä käyttäytyy kuin olisin ilmaa ja sitten kuin olisin saastaa.

        naisten ajatuksenjuoksusta on siis kysymys!


      • hjördis
        mies stadissa kirjoitti:

        tämä ketjuhan on "naisen logiikka". tuon naisen käytös oli erittäin epäloogista, kun antaa ensin ymmärtää, että näkee minussa jotain ja sitten yhtäkkiä käyttäytyy kuin olisin ilmaa ja sitten kuin olisin saastaa.

        naisten ajatuksenjuoksusta on siis kysymys!

        pikku tyttö jolla oli huono päivä ja sitä hatutti ku sulta kesti niin kauan koota rohkeutesi että oli lakannut jo pitämästä sinua potentiaalisena saaliina vaan oli siirtyny naapurin perttiin jo 9 kk sitten.


      • mies stadissa
        hjördis kirjoitti:

        pikku tyttö jolla oli huono päivä ja sitä hatutti ku sulta kesti niin kauan koota rohkeutesi että oli lakannut jo pitämästä sinua potentiaalisena saaliina vaan oli siirtyny naapurin perttiin jo 9 kk sitten.

        kieltämättä, vaikka ei tosiaankaan mikään pikkutyttö ollut. päinvastoin hyvin aikuinen, ja tämä hänessä vetosikin minuun ulkonäön lisäksi.

        Kun nainen on harvinaisen haluttu, ja hän ehkäpä tietää asian itsekin, eivät miehet kait ole tällaiselle naiselle ihmisiä vaan "potentiaalisia kohteita".


      • ....vaan
        mies stadissa kirjoitti:

        kieltämättä, vaikka ei tosiaankaan mikään pikkutyttö ollut. päinvastoin hyvin aikuinen, ja tämä hänessä vetosikin minuun ulkonäön lisäksi.

        Kun nainen on harvinaisen haluttu, ja hän ehkäpä tietää asian itsekin, eivät miehet kait ole tällaiselle naiselle ihmisiä vaan "potentiaalisia kohteita".

        Et kai sinä tulkinnut tämän kassaneidin ammattiin kuuluvaa ystävällisyyttä ja palveluhenkisyyttä flirttailuksi tai kiinnostuksen osoitukseksi? Tottakai kassat hymyilevät kaikille ja tarkkailevat asiakkaita, ethän sinäkään tykkää jos sinun työpaikallesi tullaan sinua iskemään... työrauha pitää ihmisillä olla.


      • samaa mieltä
        ....vaan kirjoitti:

        Et kai sinä tulkinnut tämän kassaneidin ammattiin kuuluvaa ystävällisyyttä ja palveluhenkisyyttä flirttailuksi tai kiinnostuksen osoitukseksi? Tottakai kassat hymyilevät kaikille ja tarkkailevat asiakkaita, ethän sinäkään tykkää jos sinun työpaikallesi tullaan sinua iskemään... työrauha pitää ihmisillä olla.

        pysy erossa kassaneideistä vaikka kuinka ihanilta ja kutsuvilta vaikuttaisivat. Asiakaspalveluduuni on asiakaspalvelua ja jostain syystä jotkut miehet käsittävät sen väärin. Tyytyväinen asiakas käy herkemmin samassa kaupassa eikä se hymy mitään maksa. Kohtele niitä jatkossa samalla tavalla kun ne kohtelee sua ja pärjäät paremmin. Niin monta naamaa näkee päivittäin ettei ne oikeastaan erotu enää toisistaan. Sä oot vaan asiakas joka ostaa jotain ja se on kassa joka laskuttaa sua. Ei sen suurempaa rakkaustarinaa..


      • palveluammatti
        samaa mieltä kirjoitti:

        pysy erossa kassaneideistä vaikka kuinka ihanilta ja kutsuvilta vaikuttaisivat. Asiakaspalveluduuni on asiakaspalvelua ja jostain syystä jotkut miehet käsittävät sen väärin. Tyytyväinen asiakas käy herkemmin samassa kaupassa eikä se hymy mitään maksa. Kohtele niitä jatkossa samalla tavalla kun ne kohtelee sua ja pärjäät paremmin. Niin monta naamaa näkee päivittäin ettei ne oikeastaan erotu enää toisistaan. Sä oot vaan asiakas joka ostaa jotain ja se on kassa joka laskuttaa sua. Ei sen suurempaa rakkaustarinaa..

        Asiakaspalvelu johon työhön myyntityö luetaan, kuuluu asiakasystävällinen palvelu. Hymy ja ystävällinen, selkeä puhe asiakkaalle.
        Mahdollisimman suuri myynti (raha) on jokaisen kauppaketjun päätarkoitus. Asiakas on nyt käsittänyt tilanteen väärin.


      • paikallaan
        samaa mieltä kirjoitti:

        pysy erossa kassaneideistä vaikka kuinka ihanilta ja kutsuvilta vaikuttaisivat. Asiakaspalveluduuni on asiakaspalvelua ja jostain syystä jotkut miehet käsittävät sen väärin. Tyytyväinen asiakas käy herkemmin samassa kaupassa eikä se hymy mitään maksa. Kohtele niitä jatkossa samalla tavalla kun ne kohtelee sua ja pärjäät paremmin. Niin monta naamaa näkee päivittäin ettei ne oikeastaan erotu enää toisistaan. Sä oot vaan asiakas joka ostaa jotain ja se on kassa joka laskuttaa sua. Ei sen suurempaa rakkaustarinaa..

        toki joku kassaneiti on saattanut lämpimällä hymyllään minunkin arkeni sekoittaa, mutta itse olen ratkaissut sen niin että en hänen kassallaan ole tämän jälkeen enää käynyt.


      • joka kannattaa
        paikallaan kirjoitti:

        toki joku kassaneiti on saattanut lämpimällä hymyllään minunkin arkeni sekoittaa, mutta itse olen ratkaissut sen niin että en hänen kassallaan ole tämän jälkeen enää käynyt.

        Valinta on jokaisen oma.


      • n htjykuyk
        mies stadissa kirjoitti:

        tämä ketjuhan on "naisen logiikka". tuon naisen käytös oli erittäin epäloogista, kun antaa ensin ymmärtää, että näkee minussa jotain ja sitten yhtäkkiä käyttäytyy kuin olisin ilmaa ja sitten kuin olisin saastaa.

        naisten ajatuksenjuoksusta on siis kysymys!

        Ensin: Nainen oli asiakaspalvelutyössä ja oli ystävällinen kaikille asiakkaille.

        Sitten: Hän huomasi, että joku outo hyypiö on alkanut kytätä häntä, ja alkoi välttelemään katsetta, eikä enää hymyillyt, koska huomasi miehen ottavan tavallisen hymyilyn rohkaisuna tutustumiseen.

        Johtopäätös: Hanki elämä, äläkä pyörittele noita epäterveitä ajatuskuvioita yksin omassa päässäsi. Tutustu naisiin harrastuksissa (sinulla ei varmaan ole niitä, joten hanki muutama) ja muualla live-elämässä, ja lopeta noiden kauapn kassojen kyttääminen. Ihan kuin joku yksinäinen vanhus, jolle kaupan kanssan kanssa pari sanaa vaihtaminen on päivän ainoa sosiaalinen tapahtuma. Surullista vanhukselta, mutta sairasta aktiivi-ikäiseltä mieheltä.


    • tää oli provo!

      Muutoin oot kyl tosi hakusessa!

      • hooh-hooh

        Se on tää sama jätkä joka heittää tänne tollasta paskaa joka päivä. Sääliks käy


      • mies stadissa
        hooh-hooh kirjoitti:

        Se on tää sama jätkä joka heittää tänne tollasta paskaa joka päivä. Sääliks käy

        Mikä tekstissä on provoilua? Täyttä totta koko teksti ja olen myös tosisissani. Varmasti myös kerrotte, kun syytätte?

        Ja en nyt sentään kassaneitien tavallista hymyilyä sotke siihen, kun nainen näkee minussa jotain. Kyllä te tiedätte, kun nainen jää tuijottamaan suoraan silmiin. Ei siinä asia jää epäselväksi.


      • i hear...
        mies stadissa kirjoitti:

        Mikä tekstissä on provoilua? Täyttä totta koko teksti ja olen myös tosisissani. Varmasti myös kerrotte, kun syytätte?

        Ja en nyt sentään kassaneitien tavallista hymyilyä sotke siihen, kun nainen näkee minussa jotain. Kyllä te tiedätte, kun nainen jää tuijottamaan suoraan silmiin. Ei siinä asia jää epäselväksi.

        Kerran hän katsoi sinua silmiin? Ooh, kuulen hääkellot...


      • mies stadissa

        Varmaankin selität. Noin irrallnen kommentti ei paljoa sano. Katsotaan onko oikeasti hakusessa se mitä tarkoitat. Ettei kävisi vain niin että sinulla onkin hakusessa.


    • se vain on

      Niinpä niin. Pitihän tämä arvata. Ensin valitetaan kun asiakkaat eivät saa kaupassa kunnon asiakaspalvelua. Ja sitten kun sitä saa, ja vielä kaupan päälle nätin hymyn, niin johan ollaan heti kassaneidin "kimpussa". Voi voi.

      Omasta mielestäni nätti hymy ja katse ei tuollaisessa tilanteessa kerro millään tavalla, että hän olisi juuri sinusta kiinnostunut.

      • vielä lisäys

        Ja ehkä tämä kassaneiti on ymmärtänyt, että sinä yrität häntä jollain tapaa iskeä. Ja juuri sen takia alkanut "kylmäksi" tai "tylyksi" sinua kohtaan. Koska ei itse oikeasti ole kiinnostunut. Jos hän sinusta olisi kiinnostunut, niin miksi ihmeessä neiti tuommoiseksi olisi alkanut?


    • joku mies

      Miten niin kaksinaamaista käytöstä? Kyse on ollut asiakaspalveluhymystä ja korkeintaan merkityksettömästä flirtistä, ei iskemisestä.

      Onko se nyt ihmekään, että nainen käyttäytyy kylmästi ja tylysti, jos sinä ryhdyt iskemään häntä hänen työpaikallaan? Aivan normaalia ja ennakoitavissa olevaa käytöstä. Et käsittänyt tilannetta ja teit saman uudelleen? Ja sitten ihmettelet, että nainen on tyly, kun hänen pitää torjua lähentelysi useaan otteeseen? Eiköhän siellä ole käynyt moni muukin mies yrittämässä eli halveksunta selittyy sitä kautta.

      Niin kuin itse sanoit, olisi voinut LUULLA, että hän iskee sinut. Tekikö hän mitään muuta kuin katsoi silmiin ja hymyili? Ja se tapahtui yhden kerran?

      Ota itseäsi niskasta kiinni, äläkä ryhdy syyttelemään kassaneitiä pienestä flirtistä, joka ei edes toistunut.

      Tämä kassaneiteihin "rakastuminen" on jotain niin älytöntä.

      Toivottavasti tarinasi on keksitty. Jos ei, toivon, että olet vielä nuori kloppi.

    • miehet on

      pellejä!!! LOL LOL LOL.

      Sano mulle, että tämä oli provo, sano pliis. Mä en kestä muuten.

    • Tuo käytös kuuluu asiakaspalveluun!
      Kokemusta on tuostakin. Omallakin kassalla oli oikeen jonoa välillä, oli kuulemma mukava asioida hymyilevän ja muutaman sananan sanovan kassatytön kassalla.

      • entinen tarjoilija

        Kaupan kassana on sentään se etu ettei asiakas jää siihen tuntikausiksi höpöttämään ja tekemään iskuyrityksiä ja lopulta öykkäröimään kun ei onnistu.


    • voi elämä!!!

      Et voi tietää naisen elämästä, hänelle on voinut tapahtua jotain pahaa, esim. läheinen kuollut tms, ja sinä uikutat hymyn perään????
      Kasva aikuiseksi ja tule alas pilvilinnoistasi, kirjoituksesi oli lapsellinen!
      Ja tuo ei todellakaan ole kaksinaamaisuutta niinkuin sitä kutsuit!

    • asiakaspalvelija

      Olen asiakaspalvelija ja siihen kuuluu, että olen kohtelias, hymyilen ja olen kiinnostunut asiakkaan toiveista ja ajatuksista. Käytökseni on samanlaista riippumatta siitä, oliko asiakkaana nainen, mies, lapsi, vanha taikka nuori, sosiaaliseen statukseen katsomatta jne. Muutaman kerran on käynyt niin, että asiakas on kuvitellut minun olevan hänestä kiinnostunut. Yksi jopa suuttui, kun tajusi minun olevan kihloissa; puolituttu mies, jonka kanssa olin höpöttänyt niitä näitä säästä yms. "syvällisestä".

      Usko pois, olet ollut ko. henkilölle vain yksi asiakas toisten joukossa. Toisista pitää enemmän kuin toisista ja heille tulee ehkä oltua tavallistakin ystävällisempi, mutta he kuuluvat kuitenkin työelämään, eivät omaan vapaa-aikaan. Minusta on mukavaa olla ihmisille ystävällinen ja piristää silminnähden alakuloisen ihmisen päivää, mutta sen syvällisempää sinä ei ole takana.

    • Mokailit

      No sinä yksinkertaisesti sait väärän kuvan ja pelästytit naisen
      kun aloit häntä yrittämään.

      Kyllä naisella on lupa katsoa silmiin ja hymyillä ilman
      että hän haluaa miehen omakseen. Minusta useat kaupan kassat
      ym. niin tekevät ja mukavaahan se on. Mielummin sellaisessa
      kaupassa käy kuin siinä, jossa naismyyjä on aina kuin sitruunan syönyt.

      Kuvittelit siis hänen olevan sinusta kiinnostunut ja teit
      liikkeesi. Hän huomasi että yritit iskeä häntä, joten hän
      otti etäisyyttä että lopettaisit. Et kuitenkaan lopettanut, joten
      hän ahdistui entisestään.

      Kyllä niillä kassaneideillä on oikeus tehdä työtänsä ihan
      ilman jatkuvia iskuyrityksiä. Kyllä varmaan alkaa vituttamaan,
      jos toinen ei tajua lopettaa edes silloin kun käyttäytyy
      häntä kohtaan viileämmin.

      Kyse ei ollut kaksinaamaisuudesta, vaan siitä että tajusit
      tilanteen väärin. Luulit normaalia iloista ja kohteliasta käytöstä
      iskuyritykseksi.

      Kyllähän ennestään tuntematon parturityttökin höpötteli
      kanssani niitä näitä ja hymyili kovasti kun eilen kävin
      tukkani leikkauttamassa. En minä silti kuvitellut, että
      nyt se haluaa minut ja alkanut iskemään. Ihan normaalia
      asiakaspalvelijan ja asiakkaan kanssakäymistä. Opettele
      ottamaan ne hymyt ym. niin, ettet heti ala liikoja kuvittelemaan.

    • mieleen että

      se muija saattoi olla kiinnostunut susta ja yritti viestitellä sitä sulle, mitä et tajunnut. Ja kun tajusit liian myöhään, muija oli jo kerennyt katkeroitua sulle.

      • vittu soikoon

        Just tämä ajatuskuvio on jotain niin kaukaa haettua...

        Näytä mulle yksikin kassaneiti joka on katkeroitunut jollekin asiakkaalle, joka ei ole kiinnostunut hänestä sen jälkeen, kun hän (kassaneiti) on tehnyt kaikkensa viestittääkseen asiakkaalle kiinnostuksestaan - eli katsonut silmiin, hymyillyt ja rahastanut...


      • osaa
        vittu soikoon kirjoitti:

        Just tämä ajatuskuvio on jotain niin kaukaa haettua...

        Näytä mulle yksikin kassaneiti joka on katkeroitunut jollekin asiakkaalle, joka ei ole kiinnostunut hänestä sen jälkeen, kun hän (kassaneiti) on tehnyt kaikkensa viestittääkseen asiakkaalle kiinnostuksestaan - eli katsonut silmiin, hymyillyt ja rahastanut...

        jos sinulle ei kassaneidit hymyile tai viestittele. Mielestäsi siis kassaneidit ovat tunteettomia koneita, jotka vaan vie rahat? Onnea sullekin, varsinainen tunne-expertti siellä kans.


    • ikänsä

      tajuamatta, että se johtuu niistä itsestä.

    • lesti---

      sitten oikeasti häirinnyt naista jotenkin? Jos et ole ei heillä pitäisi olla mitään perusteita antaa sinulle porttikieltoa. Jos yrittävät syytä niitä rotusyrjinnästä.

      Oletko muka oikeasti kovinkin ihastunut tähän naiseen vai johtuuko kaikki jostakin toisesta henkilöstä?

      Mutta kai sun kannattaa vaan alkaa käydä lähempänä kotia kaupassa vaikka siellä olisikin lihavampi ja rumempi myyjä. Sieltä st sitten peräänny.

    • ooonnnooonnnooo

      mä en kyl tajuu mikä tos oli kaksnaamaisuutta!? olen kyl itsekkin siinä tuloksessa että se saattoi olla asiakaspalveluhymy! jos jokin on kaksnaamaisuutta se on esim. sitä et kun haukut jotai jollekkin ja kun joku tulee kysymään että haukuitko mua ja vastaat epärehellisesti että muka et. eli kun sanot jossai paikassa jotai toista mutta toisessa toista - päinvastaista. näin mä käsitän.

    • nyt sun

      kuvitelmat on lähteneet elämään ihan omaa elämäänsä.

      • mies stadissa

        kyllä hän ekalla kerralla jotain minusssa näki. sanoin että hän katsoi pitkään, mutta ehkä lähempänä olisi että hän iski silmänsä minuun. tiedettekö sen kun "aika pysähtyy" ja nainen vain tuijottaa ylipitkään suoraan silmiin.

        no ehkä se oli hänelle vain harmitonta flirttiä, mutta kyse on nyt siitä, miten sama nainen voi ensin iskeä enemmän tai vähemmän silmänsä johonkin ja hetken päästä sama mies onkin pelkkää ilmaa ja kun sama mies alkaa lähestyä häntä onkin mies vastenmielinen ja häirikkö.


      • asia ole
        mies stadissa kirjoitti:

        kyllä hän ekalla kerralla jotain minusssa näki. sanoin että hän katsoi pitkään, mutta ehkä lähempänä olisi että hän iski silmänsä minuun. tiedettekö sen kun "aika pysähtyy" ja nainen vain tuijottaa ylipitkään suoraan silmiin.

        no ehkä se oli hänelle vain harmitonta flirttiä, mutta kyse on nyt siitä, miten sama nainen voi ensin iskeä enemmän tai vähemmän silmänsä johonkin ja hetken päästä sama mies onkin pelkkää ilmaa ja kun sama mies alkaa lähestyä häntä onkin mies vastenmielinen ja häirikkö.

        ihan selvä. Jos kyseessä olisi kassan puolelta ollut tosiaan ihastuminen, niin eihän silloin olisi kylmennyt lähestymisyrityksillesi, vaan koki ne työtään häritsevänä. Sanoithan itsekin näin.."mutta kun ihan ekalla kerralla olisi melkein voinut luulla, että hän yrittää iskeä minut" Melkein voinut luulla, niinpä.


      • ..................
        mies stadissa kirjoitti:

        kyllä hän ekalla kerralla jotain minusssa näki. sanoin että hän katsoi pitkään, mutta ehkä lähempänä olisi että hän iski silmänsä minuun. tiedettekö sen kun "aika pysähtyy" ja nainen vain tuijottaa ylipitkään suoraan silmiin.

        no ehkä se oli hänelle vain harmitonta flirttiä, mutta kyse on nyt siitä, miten sama nainen voi ensin iskeä enemmän tai vähemmän silmänsä johonkin ja hetken päästä sama mies onkin pelkkää ilmaa ja kun sama mies alkaa lähestyä häntä onkin mies vastenmielinen ja häirikkö.

        Jos sun hengitys haisi pahalta tai jospa vaikka ostit makkaraa ja tyttö tykkää vain kasvissyöjistä?


      • että nainen
        mies stadissa kirjoitti:

        kyllä hän ekalla kerralla jotain minusssa näki. sanoin että hän katsoi pitkään, mutta ehkä lähempänä olisi että hän iski silmänsä minuun. tiedettekö sen kun "aika pysähtyy" ja nainen vain tuijottaa ylipitkään suoraan silmiin.

        no ehkä se oli hänelle vain harmitonta flirttiä, mutta kyse on nyt siitä, miten sama nainen voi ensin iskeä enemmän tai vähemmän silmänsä johonkin ja hetken päästä sama mies onkin pelkkää ilmaa ja kun sama mies alkaa lähestyä häntä onkin mies vastenmielinen ja häirikkö.

        jäi ajatuksissaan tuijottamaan sinua, tai sit katsoi vaikka jotain makkaranpalaa poskessas...
        On aika uskaliasta olettaa, että nainen näki sinussa "jotain".
        Siinä kassalla kun nyt sit käy satoja miehiä, niin aika lailla oletan, ettei hän edes päivän lopussa muista sinun naamaasi vaikka kuva näytettäs.
        Mistä näitä äijiä sikiää?...jos katsot pitempään, ne luulee, et nainen on kiinnostunut??
        Ihmisillä on tapana uteliaasti katsoa ja sit tyystin unohtaa mitä on katsonut??
        Ja jos nainen reagoi ärtyneesti tuttavuudentekoyrityksiin, on kyllä syytä olettaa, että olet pelkkä häiriötekijä hänen työmaallaan...
        Taas yx äijä joka kuvitteli liikoja....


      • isot luulot
        mies stadissa kirjoitti:

        kyllä hän ekalla kerralla jotain minusssa näki. sanoin että hän katsoi pitkään, mutta ehkä lähempänä olisi että hän iski silmänsä minuun. tiedettekö sen kun "aika pysähtyy" ja nainen vain tuijottaa ylipitkään suoraan silmiin.

        no ehkä se oli hänelle vain harmitonta flirttiä, mutta kyse on nyt siitä, miten sama nainen voi ensin iskeä enemmän tai vähemmän silmänsä johonkin ja hetken päästä sama mies onkin pelkkää ilmaa ja kun sama mies alkaa lähestyä häntä onkin mies vastenmielinen ja häirikkö.

        Kassaneiti katsoi yhden kerran sekunnin pari liian pitkään silmiin. Sen jälkeen hän monien kuukausien aikana ei kiinnitänyt sinuun millään lailla muista asiakkaista poikkeavaa huomiota. Ergo, kassaneiti on suorastaan rakastunut sinuun.

        Ei näin. Ei todellakaan näin.


      • lisäksi
        että nainen kirjoitti:

        jäi ajatuksissaan tuijottamaan sinua, tai sit katsoi vaikka jotain makkaranpalaa poskessas...
        On aika uskaliasta olettaa, että nainen näki sinussa "jotain".
        Siinä kassalla kun nyt sit käy satoja miehiä, niin aika lailla oletan, ettei hän edes päivän lopussa muista sinun naamaasi vaikka kuva näytettäs.
        Mistä näitä äijiä sikiää?...jos katsot pitempään, ne luulee, et nainen on kiinnostunut??
        Ihmisillä on tapana uteliaasti katsoa ja sit tyystin unohtaa mitä on katsonut??
        Ja jos nainen reagoi ärtyneesti tuttavuudentekoyrityksiin, on kyllä syytä olettaa, että olet pelkkä häiriötekijä hänen työmaallaan...
        Taas yx äijä joka kuvitteli liikoja....

        nainen saattoi ihan hyvin olla varattu. Pitäisi varmaan laskea katseensa maahan.


    • mmmies

      No spekuloidaan nyt sitten perkele... toivottavasti ei ollut provo...

      Naisen arvioidessa miestä ensivaikutelma rakaisee helvetin paljon ja jos teidän ensikontakti oli:

      "kun ekan kerran hän näki minut, katsoi hän tosi pitkään suoraan silmiini ja hymyili. en reagoinut."

      ... niin silloin loukkasit naista mikäli sinulle tarjottiin muutakin kun peruspalveluhymyä. Ja mitä kauniimpi / ulkonäkökeskeisempi nainen kyseessä, sitä todennäköisemmin tuo koetaan hyvinkin verisenä loukkauksena.

      Eli jos nainen on sitä luokkaa että 98% miesväestöstä yrittää uida pöksyihin jatkuvalla syötöllä naisen ei tarvitse itse tehdä alotteita - hän olettaa että on jumalan lahja miehille, mikä saattaa ollakin pitkälti totta ainakin ulkonäöllisessä mielessä. Eli tämän naisen ei todellakaan tarvitse tyrkyttää tai alotteita tehdä ja nyt kun teki niin dissasit hänet hajalle.

      Vähän niinkun Donald Trump menisi baariin josssa saa juoda piikkiin, mutta sitten pyydettäisiinkin rahat etukäteen epäillen että onkohan tolla varaa...

      Eli ei siinä mitään, hommaat kuun taivaalta niin saatat saada anteeksi, mutta et sitten muuta...

      • mies stadissa

        Mikä tai mitä on "kuu taivaalta" tuollaiselle naiselle, jota 98 % miehistä tavoittelee
        (ei miehet yritä uida hänen pöksyihin, koska jokainen hänet nähdessään tajuaa, että sitä asiaa voi yrittää hänen kohdallaan vain se, joka on saanut hänet omakseen).


      • mmmies
        mies stadissa kirjoitti:

        Mikä tai mitä on "kuu taivaalta" tuollaiselle naiselle, jota 98 % miehistä tavoittelee
        (ei miehet yritä uida hänen pöksyihin, koska jokainen hänet nähdessään tajuaa, että sitä asiaa voi yrittää hänen kohdallaan vain se, joka on saanut hänet omakseen).

        "Mikä on kuu taivaalta naiselle?"

        Itse en ole koskaan kokeillut kenellekkään kuuta hakea, mutta varmaan tapauskohtainen juttu. Pointti lienee siinä että se ei ole mahdollista tai ainakaan sen arvoista... Eli itse naisen tavanneena voit ehkä tietää, minä en. Itse en myöskään tavoittele noita top 2% naisia. Koska olen korkeintaan top 45%:ssa miehenä. Eli "kelpaan" ehkä jollekin naiselle joskus nelikymppisenä sitten heidänkin mielestä :-)

        Tuo sinun sulkeissa oleva lause ihmetyttää - lukeeko sillä paidassa "ei ennen sormusta" vai lukeeko se vain sinun ajatusmaailmassasi? Ja mistä lähtein valtaosa miehistä on mitään "tajunnut"... etenkään kauniin naisen nähtyä. Ja varmasti yrittävät uida pöksyihin jos on kaunis/muodokas.


      • unohtaisit?
        mies stadissa kirjoitti:

        Mikä tai mitä on "kuu taivaalta" tuollaiselle naiselle, jota 98 % miehistä tavoittelee
        (ei miehet yritä uida hänen pöksyihin, koska jokainen hänet nähdessään tajuaa, että sitä asiaa voi yrittää hänen kohdallaan vain se, joka on saanut hänet omakseen).

        Mitä jos unohtaisit koko naisen? Eikö se nyt tullut jo selväksi, ettei kassaneiti ole sinusta kiinnostunut? Vieläkö pitää mennä yrittämään ja nolaamaan itseään?


      • Ammatti..
        unohtaisit? kirjoitti:

        Mitä jos unohtaisit koko naisen? Eikö se nyt tullut jo selväksi, ettei kassaneiti ole sinusta kiinnostunut? Vieläkö pitää mennä yrittämään ja nolaamaan itseään?

        Eiköhän jokaisen ammatin harjoittaja, oli sitten toimittaja, siivooja tai kaupan kassa. Ole oikeus rauhassa työnsä tehdä. Kun on vapaalla, niin silloin voi itse päättää mitä haluaa, vai haluaako mitään. Ei ketään ihmistä saisi alkaa vainoamaan, hänen työpaikallaan. Mahdotonta väistää vaikka kuinka mieli tekisi.


    • hibidihopidi

      No naiset ny on naisia,koita niitä ny ymmärtää.Ei niistä ota kirveelläkä selvää.

    • taas näitä

      Mikä hitto teitä miehiä oikeen vaivaa. Itsekin asiakaspalvelutyössä ja aina sillon tällön näitä alottajan kaltasia osuu kohdalle. Ihmisiä, jotka kuka mistäki syystä saavat päähänsä, että olisin kiinnostunut heistä sillai. Vielä en ole kertaakaan onnistunu ite muistamaan sitä hetkeä, kun olisin jotain signaaleja antanut. Että noin päivänselviä ja tuikitärkeitä hetkiä ne minulle ovat. Heille nuo hetket kai sitten ovat olleet päivänselviä, kuten alottaja tossa kuvaa.

      Nykyään en työskentele kaupan kassana, mutta muutamia vuosia sitten opiskelujen ohessa. Jos vähänkään isompi kauppa on kyseessä, niin niitä asiakkaita kulkee päivän aikana niin monta, ettei heitä toisistaan erota. Illan viimeisen voi muistaa hetken, tai jos joku ihminen vaikka oli erityisen ystävällinen takaisin. Sen saattoi muistaa sen ihmisen ja käytöksen, mutta tuskin olisi tunnistanut, jos hetken päästä vastaan kävelee. Aika pieni lähikauppa saa olla kyseessä tai pitkän aikaa paikassa työskennellyt, jotta ne asiakkaat alkaisi oikeasti muistamaan. Toki sitten alkaa muistamaan, kun joku alotuksen kaltainen mies alkaa kuvittelemaan jotakin. Kun joku ihminen alkaa ahdistamaan, niin sitten sen näkee jo kaukaa olevan tulossa, toivoo ota toinen jono mun on pitkä, mutta eihän se sitä tee ja siinä olet etkä mihinkään pääse. Ei siinä auta vaikka kutsunappia painelisi, oma vuoro täytyy tehdä. Vähemmästäkin käyttäytyy "oudosti ja kylmästi", mitä muuta voi odottaa? Anna hyvä mies tytön tehdä työnsä rauhassa!!!!!!!

      Asiakaspalveluun nyt kuuluu HYMY ja YSTÄVÄLLISYYS ja ASIAKKAAN HUOMIOIMINEN. Toisilta ihmisiltä nuo käyvät luonnostaan ja luonollisemmin. Kai siinä silloin antaa helpommin sen kuvan, kuin olisi "aidosti kiinnostunut juuri sinusta ihmisenä", mutta niinhän hyvän asiakaspalvelijan kuuluukin. Jos asiakas kokee, että hänet on huomioitu, juuri hänet otettu huomioon ja hänelle on oltu erityisen ystävällinen, niin silloin kassaneiti on tehnyt työnsä hyvin. Ei jaksaisi harjoitella sitä joillekin asiakaspalvelijoille maneerista tekohymyä, josta näkee kilometrin päähän, että hymyilen kun kuuluu hymyillä.

    • 1+16

      On mahdotonta tietää tarkalleen mitä siellä kaupassa tapahtui. Kun on tämä palsta kyseessä, niin ihmiset varmaan pitävät aloittajaa outona hyypiönä, jolla ei pitäisi olla mitään oikeutta lähestyä naisia. Minä olen sitä mieltä, että sen oudonkaan hyypiön kömpelöä lähestymistä ei tarvitsisi torpata jäätävällä katseella tai ikävillä kommenteilla. Pakit voi hoitaa tyylikkäämmin. Jos vastapuoli ei usko kieltäytymistä, niin sitten voi ottaa jo hieman tiukemman linjan. Olen itsekin antanut baarissa pakkeja, esimerkiksi ylipainoiselle naiselle ja naiselle jonka kieli kävi monen muun miehen kurkussa aiemmin saman illan aikana. Kieltäydyn kohteliaasti ja saatan sanoa jotain mukavaa, vaikka vastapuoli olisi minkälainen harakka tahansa.

      "hän käyttäytyi kuin olisin jotain saastaa"

      Juuri tämän takia ei huvita edes jutella muuta kuin ulkomaalaisten naisten kanssa. Suomessa ihmiset tuntuvat olevan hyvin varautuneita ja eivät omaa käytöstapoja. Ihmisten pariutuminen olisi huomattavasti helpompaa, jos olisimme suvaitsevaisempia.

      Asiakaspalvelijan pitäisi pystyä ottamaan flirtti vastaan ja hoitamaan tilanne kevyesti.

      • ai pitäisi vai?

        En tiennytkään että yhdenkään asiakaspalvelijan työsopparissa lukee että pitäisi mukisematta kyetä kestämään asiakkaiden flirttailua ellei todellakaan itse sitä halua. Työrauha on taattava myös ihmisille jotka tekevät työnsä asiakkaiden parissa.

        Nuorempana työskentelin baareissa ja baarimikon hommaan varmaan eniten kuuluu se että täytyy sietää samat iskulauseet hymyillen. Ei oikeasti jaksa 26. kerran illassa enää esittää että "tuleeko muuta" kysymykseen usein heitetty vastaus "joo sun numero" olisi hauska. Toki siihen suhtaudutaan vilauttamalla tekohymyä, mutta kiireessä ei jaksa ruveta "ilahduttamaan" tätä tosi tuoreen one-linerin heittänyttä asiakasta.

        On ihan eri asia saada ne pakit baarissa asiakkaalta kuin kaupan kassaneidiltä tämän ollessa töissä. Silloin hänen on pakko esiintyä korrektisti, mutta se ei tarkoita että hänen pitäisi niellä hymyillen kaikki hölmöt lähestymisyritykset. Sillä jäätävällä katseella vältetään pitkä, jonon pysäyttävä keskustelu joka saattaisi seurata, mikäli asiakas kuvittelee kassaneidin iskeneen silmänsä tähän. Kassaneidin on oltava kaikille kiva.

        Mulle hymyilee jatkuvasti kassaneidit tosi valloittavasti, moikkaavat iloisesti, kyselevät laitetaanko pakasteet pussiin... En silti koe näiden naisten iskevän itseäni tai tarjoavan mulle jotain erikoishuomiota. En kuvittele edes miespuolisten kassojen ihastuneen muhun vaikka käyttäytyvät ihan samalla tavalla mua kohtaan.

        Asiakaspalvelijan käytös johtuu hänen ammatistaan, ei siitä että olisi kiinnostunut Juuri Susta. Ei heilläkään silti ole mitään velvollisuutta paapoa asiakasta joka on luonut päässään ajatuksen ihastuksesta. Ei ole mitään syytä miksi juuri asiakaspalvelijan pitäisi "let you down easy", jos asiattomassa paikassa (hänen työpaikallaan) flirttailet ja saat hänen olonsa hankalaksi niin tietenkään hänellä ei ole mitään syytä "mielistellä" ja leikkiä mukana.


      • edellinen
        ai pitäisi vai? kirjoitti:

        En tiennytkään että yhdenkään asiakaspalvelijan työsopparissa lukee että pitäisi mukisematta kyetä kestämään asiakkaiden flirttailua ellei todellakaan itse sitä halua. Työrauha on taattava myös ihmisille jotka tekevät työnsä asiakkaiden parissa.

        Nuorempana työskentelin baareissa ja baarimikon hommaan varmaan eniten kuuluu se että täytyy sietää samat iskulauseet hymyillen. Ei oikeasti jaksa 26. kerran illassa enää esittää että "tuleeko muuta" kysymykseen usein heitetty vastaus "joo sun numero" olisi hauska. Toki siihen suhtaudutaan vilauttamalla tekohymyä, mutta kiireessä ei jaksa ruveta "ilahduttamaan" tätä tosi tuoreen one-linerin heittänyttä asiakasta.

        On ihan eri asia saada ne pakit baarissa asiakkaalta kuin kaupan kassaneidiltä tämän ollessa töissä. Silloin hänen on pakko esiintyä korrektisti, mutta se ei tarkoita että hänen pitäisi niellä hymyillen kaikki hölmöt lähestymisyritykset. Sillä jäätävällä katseella vältetään pitkä, jonon pysäyttävä keskustelu joka saattaisi seurata, mikäli asiakas kuvittelee kassaneidin iskeneen silmänsä tähän. Kassaneidin on oltava kaikille kiva.

        Mulle hymyilee jatkuvasti kassaneidit tosi valloittavasti, moikkaavat iloisesti, kyselevät laitetaanko pakasteet pussiin... En silti koe näiden naisten iskevän itseäni tai tarjoavan mulle jotain erikoishuomiota. En kuvittele edes miespuolisten kassojen ihastuneen muhun vaikka käyttäytyvät ihan samalla tavalla mua kohtaan.

        Asiakaspalvelijan käytös johtuu hänen ammatistaan, ei siitä että olisi kiinnostunut Juuri Susta. Ei heilläkään silti ole mitään velvollisuutta paapoa asiakasta joka on luonut päässään ajatuksen ihastuksesta. Ei ole mitään syytä miksi juuri asiakaspalvelijan pitäisi "let you down easy", jos asiattomassa paikassa (hänen työpaikallaan) flirttailet ja saat hänen olonsa hankalaksi niin tietenkään hänellä ei ole mitään syytä "mielistellä" ja leikkiä mukana.

        Olet väärässä ja huonosti noihin hommiin sopiva. Olen itse ollut asiakaspalvelijana useassa erilaisessa paikassa ja nähnyt ikävääkin käytöstä. Kevyt flirtti ei ole sitä ikävää käytöstä, vaikka vastapuoli ei miellyttäisi. Tämä koskee asiakaspalvelutilannetta ja muuallakin tapahtuvaa vuorovaikutusta. Tässä olisi juuri se yleisen asennemuutoksen paikka. Kukaan ei velvoita sinua suhtautumaan ystävällisesti, mutta sivistynyt ja hyvä ihminen tekee niin. Viihdyttää ei tarvitse, mutta homman voi hoitaa niin, että asiakkaalle jää hyvä mieli. Tuskin kukaan valittaa esimiehellesi pelkästä katseesta, mutta voisi näköjään olla aihetta.

        Annatko vanhuksillekin jäätävän katseen, jos he haluavat vaihtaa kanssasi pari sanaa kassalla? Jos takana on jonoa, niin tilanteen voi silti hoitaa muulla tapaa asiallisesti.


      • ei verrattavissa
        edellinen kirjoitti:

        Olet väärässä ja huonosti noihin hommiin sopiva. Olen itse ollut asiakaspalvelijana useassa erilaisessa paikassa ja nähnyt ikävääkin käytöstä. Kevyt flirtti ei ole sitä ikävää käytöstä, vaikka vastapuoli ei miellyttäisi. Tämä koskee asiakaspalvelutilannetta ja muuallakin tapahtuvaa vuorovaikutusta. Tässä olisi juuri se yleisen asennemuutoksen paikka. Kukaan ei velvoita sinua suhtautumaan ystävällisesti, mutta sivistynyt ja hyvä ihminen tekee niin. Viihdyttää ei tarvitse, mutta homman voi hoitaa niin, että asiakkaalle jää hyvä mieli. Tuskin kukaan valittaa esimiehellesi pelkästä katseesta, mutta voisi näköjään olla aihetta.

        Annatko vanhuksillekin jäätävän katseen, jos he haluavat vaihtaa kanssasi pari sanaa kassalla? Jos takana on jonoa, niin tilanteen voi silti hoitaa muulla tapaa asiallisesti.

        "Parin sanan vaihtaminen" ja flirttaaminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Tottakai jokaiselle asiakkaalle jutellaan korrektisti, sen verran kun on aikaa jutella. Vanhuksen kanssa säästä rupatteleminen kohteliaasti ei minusta ole lainkaan verrattavissa asiakaspalvelijan hymyn väärin ymmärtäneen asiakkaan flirttailuun.


      • pfffffffft
        edellinen kirjoitti:

        Olet väärässä ja huonosti noihin hommiin sopiva. Olen itse ollut asiakaspalvelijana useassa erilaisessa paikassa ja nähnyt ikävääkin käytöstä. Kevyt flirtti ei ole sitä ikävää käytöstä, vaikka vastapuoli ei miellyttäisi. Tämä koskee asiakaspalvelutilannetta ja muuallakin tapahtuvaa vuorovaikutusta. Tässä olisi juuri se yleisen asennemuutoksen paikka. Kukaan ei velvoita sinua suhtautumaan ystävällisesti, mutta sivistynyt ja hyvä ihminen tekee niin. Viihdyttää ei tarvitse, mutta homman voi hoitaa niin, että asiakkaalle jää hyvä mieli. Tuskin kukaan valittaa esimiehellesi pelkästä katseesta, mutta voisi näköjään olla aihetta.

        Annatko vanhuksillekin jäätävän katseen, jos he haluavat vaihtaa kanssasi pari sanaa kassalla? Jos takana on jonoa, niin tilanteen voi silti hoitaa muulla tapaa asiallisesti.

        tyypillinen asenne siitä, miten asiakaspalvelijan tulisi sietää ihan mitä vaan. ei asiakaspalvelijakaan ole se sylkykuppi johon jokaisen täytyy voida purkaa pahaolonsa ja pettymyksensä. asiakas on todellisuudessa erittäin harvoin oikeassa, mutta silti me kiltisti esitämme että he olisivat ja he poistuvat tyytyväisinä saamaansa palveluun. itse muuten asiakaspalvelun ammattilaisena, muista aina, myös tilanteessa jossa olen erittäin tyytymätön vaikka yrityksen toimintatapoihin, kertoa ihmiselle joka minua palvelee, että tiedän hänen olevan syytön kyseiseen asiaan. mahdollinen ärtymykseni ei kohdistu ko. henkilöön, vaan tosiaan esimerkiksi yrityksen toimintatapoihin. pikkujutuista huomaa sen, ketkä tajuavat tuon taivaallista asiakaspalvelun arjesta.

        kohtelias käytös ei todellakaan ole sama, kun sietää kaikki. ei edes siellä niin kehutussa "ulkomailla", jossa kaikki on niin paljon paremmin. voit mennä ihan kokeilemaan, saat jäätävän katseen sielläkin kun tietyt rajat ylität. monessa paikassa ollaan jopa erittäin tarkkoja siitä kuinka asiakas saa henkilökuntaa kohtaan käyttäytyä. paljon paljon tarkempia kuin suomessa. sitäpaitsi, katse ja vaikeneminen on oikeastaan erittäin korrekti tapa ilmaista epätyytyväisyys ja se että tietynlainen käytös ei ole toivottua. kaikkea kun ei todellakaan tarvitse sietää, mutta kohtelias pitää olla. epäkohteliaisuuden puolelle mennää,n jos tuohon katseeseen liitetään tietynlaista puhetta ja käytöstä. tätä kohtaa asiakkailta varsin usein ja asiakaspalvelijoilta erittäin harvoin. että kenelläs ne hyvä tavat nyt sitten ovatkaan hukassa, varsinkin täällä suomessa.

        p.s. ikinä en ole yhtään valitusta saanut asiakkailta, kehuja sitten taas kyllä varsin usein.


      • Edellinen
        ei verrattavissa kirjoitti:

        "Parin sanan vaihtaminen" ja flirttaaminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Tottakai jokaiselle asiakkaalle jutellaan korrektisti, sen verran kun on aikaa jutella. Vanhuksen kanssa säästä rupatteleminen kohteliaasti ei minusta ole lainkaan verrattavissa asiakaspalvelijan hymyn väärin ymmärtäneen asiakkaan flirttailuun.

        Parin sanan vaihtaminen ja flirttaaminen ovat eri asioita, mutta en minä niitä rinnastanutkaan, vaan otin kantaa aiemman kirjoittajan huonoon argumentaatioon. Aiempi kirjoittaja puhui jonon muodostumisesta ja tämä on täysin verrattavissa vanhuksiin, jotka jäävät puhumaan kassalle, joskus pidemmäksikin aikaa.

        Flirtissä voi toki ylittää hyvän maun rajan ja silloin voi olla liikaa vaadittu odottaa hymyä. Minä puhuin kevyestä flirtistä. En ole missään maininnut, että asiakaspalvelijan pitäisi olla sylkykuppina ja silti hymyillä. Puhutte ihan ohi aiheen.


        Minulle miehenä on kerran sattunut, että nainen luuli minun flirttaillevan hänelle ja vaivaantui asiasta. Jos olisin toiminut tässä ketjussa kannatetun mallin mukaan, niin olisin lytännyt naisen osoittamalla varsin selvästi, että nainen luulee liikoja itsestään. Vaikka nainen itse oli saanut väärinkäsityksen, niin miksi olisin loukannut häntä?

        Kuten mainitsin, niin emme voi tietää mitä kaupassa tapahtui. Siis oliko flirtti hymyä ja pari sanaa, jäikö mies pitkäksi aikaa kyttäämään kassan läheisyyteen vai jotain muuta.

        Alemmalle kirjoittajalle, minä puhuin Suomessa asuvista ulkomaalaisista. Ovat pääsääntöisesti paljon välittömämpiä ja olen saanut näiltä paljon enemmän flirttejä kuin suomalaisilta yhteensä. Riippuu toki kulttuurista ja minkälaisessa ympäristössä liikkuu.

        En jaksa vääntää enää tästä asiasta, koska vastapuoli argumentoi ohi.


    • xD xD xD

      On tilanteita, joissa pienestä flirtistä on hyötyä. Jos nyt vaikka miehelle yrität vaateita myydä, niin kyllä pieni flirtti myyntiä kummasti kohottaa. Erotuksena aloittajan kertomaan tilanteeseen, tässä kohtaa myyntihenkilö ihan tarkoituksella ottaa sen riskin, että asiakas voi saada jotakin mielikuvia ja silloin on varautunut myös torjumaan kohteliaasti

      Sen sijaan kaupan kassa ja mies vielä antaa nimimerkillään ymmärtää olevansa Helsingistä. HALOOOOOOOOO!!! Millä kaupan kassalla työskentelevällä on Helsingissä aikaa flirttailla asiakkaitten kanssa, tai että hän muistaisi jokaisen asiakkaan. Suuret on luulot miehellä itsestään, tai tosiaan erittäin pienestä lähikaupasta on kysymys xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      182
      3992
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      192
      1940
    3. 131
      1597
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1263
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      52
      956
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      951
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    8. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      156
      895
    9. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      875
    Aihe