The Simpsons Movie

Movie

The Simpsons Movie tuli tänään teattereihin!

Oletteko käyneet jo katsomassa?

Mä kävin ja se oli tosi hyvä ehkäpä PARAS ikinä näkemäni elokuva :)

15

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spider-Pig

      Mitä tapahtui Homerin possulle ? En nähnyt sitä sen jälkeen kun se tönäisi lankun talojen välistä.

      Vai näkyikö sitä niissä loppuinserteissä ? Kun porukka jo valui ulos teatterista niin ei voinut enää jäädä katsomaan.

      • elbarto

        Katoin leffan tänään, ja lopputeksteissä ei possua näkynyt. Paitsi että lopputeksteissä oli Maggien yllätys! Kannatti katsoa :)

        Se oli ehkä paras näkemäni leffa, vain vähän liian lyhyt... Piirrostyyli oli hienon näköistä, upeet ääniefektit ja muuta!


      • ...
        elbarto kirjoitti:

        Katoin leffan tänään, ja lopputeksteissä ei possua näkynyt. Paitsi että lopputeksteissä oli Maggien yllätys! Kannatti katsoa :)

        Se oli ehkä paras näkemäni leffa, vain vähän liian lyhyt... Piirrostyyli oli hienon näköistä, upeet ääniefektit ja muuta!

        Neljä ja puoli tähteä! Juuri hieman liian lyhyt, muuten loistava! Vitsit tehosivat upeasti näin Simpsons-faniin!!!!! :P


      • Spider-Pig
        elbarto kirjoitti:

        Katoin leffan tänään, ja lopputeksteissä ei possua näkynyt. Paitsi että lopputeksteissä oli Maggien yllätys! Kannatti katsoa :)

        Se oli ehkä paras näkemäni leffa, vain vähän liian lyhyt... Piirrostyyli oli hienon näköistä, upeet ääniefektit ja muuta!

        Että mikä se ylläri oli, ei viitsi sen takia toista kertaa lähteä vaikka hyvä leffa olikin.


      • elbarto
        Spider-Pig kirjoitti:

        Että mikä se ylläri oli, ei viitsi sen takia toista kertaa lähteä vaikka hyvä leffa olikin.

        Älkää lukeko jos ette tahdo tietää ylläriä lopputeksteistä!





        *Maggie sanoi ensimmäisen sanansa, joka oli 'Sequel?'


      • Spider-Pig
        elbarto kirjoitti:

        Älkää lukeko jos ette tahdo tietää ylläriä lopputeksteistä!





        *Maggie sanoi ensimmäisen sanansa, joka oli 'Sequel?'

        Jos nyt en väärin muista, niin on se muutaman kerran sen ekan sanan sanonut itse sarjassakin.


    • Moe..

      Menin pienin varauksin katsomaan ko. elokuvaa pitkäaikaisena Simpsonit-fanina. Ihan OK ja viihdyttävä paketti, mutta "se jokin" jäi puuttumaan...

      • .:Do'h!:.

        KOvasti petyin...-_-.Vaikka en olekaan iso simpsonit- fani tiesin että tämä elokuva olisi voinut olla parempi. Pari kohtaa nauratti,jossain kohtaa yritti olla mutta ei huvittanut...7.8/10


    • Tonik

      Kyllä eilen ensi-illassa kävin. Ei paras koskaan näkemäni elokuva mutta silti ehdottomasti saa minulta 5/5!

      Hyvä lisä simpsoneiden saavutuksiin!

      PS http://moenbaari.dy.fi

      • joku

        muka dupattu? Kuulin että se on.


    • jenkkipaskaa

      Hyi helvetti mitä paskaa, pitäisi lailla kieltää tuollaisen jenkkipaskan esittäminen teattereissa. en ole katsonut, enkä tule koskaan katsomaankaan.

      • Huuusaaa

        Ainaisia suomalaisia "komedia" sarjoja, suurin osa ei ole edes hauskaa!


      • pell-e

        Olet pelle.


      • -.-
        pell-e kirjoitti:

        Olet pelle.

        Jos kerran et oo Simpsonit-fani, nii miks ylipäätään oot täällä?

        Musta elokuva oli yks parhaista missä olin!


      • The Simpsons Fan

        Vai on The Simpsons Movie kuvottava. Musta kaikil on oma mielipide ja jos se on sust paska ni eise mitää, mut ei sun tartte tulla haukkuu Simpsonei tänne, me Simpsons fanit ollaa täysin normaaleja werrattuna joihinkin esim. Star Wars faneihin werrattuna...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe