Kertokaas hyviä autovahamerkkejä millä kannattais autonsa vahata? Tässäkin pätee ettei halvalla hyvää saa mutta haen parhainta hinta-laatuvahaa.
Hyvä autovaha
20
8088
Vastaukset
- sonax
olen käynyt läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat vahat "keltaisesta" simonitzista autoglymin riistohintaisiin tärpätteihin ja todennut että käytettävyydeltään, kiilloltaan ja kestoltaan ylivoimainen hinta-laatusuhde löytyy mm. citymarketista kympillä löytyvästä Sonaxin nanopartikkelivahasta.
- kallista?
Eipä ole sinulla tietoja vahojen hinnoista. AutoGlym on korkeintaan keskihintainen merkki.
Zymol Royale Glaze hipoo riistahintaista: vajaat 10 000 $ puteli... - kuin papin munat
kallista? kirjoitti:
Eipä ole sinulla tietoja vahojen hinnoista. AutoGlym on korkeintaan keskihintainen merkki.
Zymol Royale Glaze hipoo riistahintaista: vajaat 10 000 $ puteli...Vaan kylläpä kyrsii jos huomaa ettei royalkaan kestä kuin muutaman konepesun. Kun jo sen glymin kanssakin meinaa tämä havainto ottaa raskaasti pannuun.
- ihan
paskan maku mitä autovahaa käyttää, itse käytän esim. Turtlea (joskus harvoin kun jaksaa) ja WaxItWet:iä (helppo hurauttaa joka pesun yhteydessä), mutta eipä noissa paljon eroa ole. Ihan turha mitään hirveitä hintoja on mennä makselemaan.
- toisaalta...
...on loppupeleissä ihan sama, maksaako putelista 10 vai 20 euroa. Ei niitä kuitenkan monta vuodessa kulu.
- Nimetön
toisaalta... kirjoitti:
...on loppupeleissä ihan sama, maksaako putelista 10 vai 20 euroa. Ei niitä kuitenkan monta vuodessa kulu.
Aattele ihan just silleen joka asiasta!
- joku87
niin eri vahoja ja mielipiteitä kyllä löytyy, mutta itse olen ollut tyytyväinen myös turtlen valikoimiin ja Extreme nano-Tech sarjaan jonka vaha antaa hyvän kiillon ja vettä hylkivän pinnan(tutkittu myös TM-testis). ja on helppo levittää ja kiilloittaa.
mutta kyl maalipinta tykkää, oli vaha sitten lidlin saksan halppis merkkiä tai tunnettua Simoz vahaa.
no kyllä onneksi maalipinnasta näkee onko edes jotain vahaa käytetty vai ei!
Erityisesti huolenpito näkyy perusväreissä(pun,sin ja kelt yms.) , joita itse suosin. - tai...
Nimetön kirjoitti:
Aattele ihan just silleen joka asiasta!
...toisinpäin. Kyllä menee elämä vaikeaksi, jos aina on pakko hakea sitä halvinta.
- Susi&Secunda
tai... kirjoitti:
...toisinpäin. Kyllä menee elämä vaikeaksi, jos aina on pakko hakea sitä halvinta.
Oman kokemuksen mukaan ei kiilto eikä kestävyys eroa millään lailla markettien perusvahoista. Mutta hinta ja tuplatyömäärä (resin kulta) eroaa.
Ehkä sen hyvyys siis on henkisellä puolella: Pakko sen olla hyvää kun maksaa 4x verrattuna halpahallin tuulipukuvahaan. Ja sen kanssa saa hivellä ja hinkutella rakasta autoaan nautinnollisen pitkään. - toi on hyvä
tai... kirjoitti:
Korrekin uuden auton vaha. Toimii vanhassakin ja on helppo levittää eikä jumiudu listoihin vaan irtoaa helposti. 3 kertaa vuodessa uhraan 1,5 tuntia mustan autoni ulkonäön hoitoon.
- vanha jo leivottu
toi on hyvä kirjoitti:
Korrekin uuden auton vaha. Toimii vanhassakin ja on helppo levittää eikä jumiudu listoihin vaan irtoaa helposti. 3 kertaa vuodessa uhraan 1,5 tuntia mustan autoni ulkonäön hoitoon.
nuo muut ketjun ehdotetut vahat ovat vuosilta 2007-2009.
Jos vahaus kiinnostaa niin kannattasi aloittaa uusi ketju.
- on ookoo
bilteman vaha halpa ja ookoo.
- itsekin
ostin bilteman vahashamboota, kun en ole jaksanut ruveta vahauspuuhiin vielä niin nyt, kun olen sillä pessyt autoa näyttää se hyvinkin vahatulta, vaikka talvella viimeksi vahasin.
- mutta,
itsekin kirjoitti:
ostin bilteman vahashamboota, kun en ole jaksanut ruveta vahauspuuhiin vielä niin nyt, kun olen sillä pessyt autoa näyttää se hyvinkin vahatulta, vaikka talvella viimeksi vahasin.
ei ainakaan bilteemasta ostetulla puhdistavalla vahalla ole mitään virkaa. Saman asian ajaa puhdas vesi.
- glare
mutta, kirjoitti:
ei ainakaan bilteemasta ostetulla puhdistavalla vahalla ole mitään virkaa. Saman asian ajaa puhdas vesi.
kestää 3 vuotta eikä maksa paljon
www.glareeurope.com
- bnjdkthk
Olisiko ollut Tuulilasi vai Autobild, joka noita viimeksi testasi, niin S-ryhmän myymä Car-S pärjäsi erittäin hyvin.
- waxmaister
erehdyin käyttämään s-vahaa,iso töinen kova kiillotushomma,muovilistat,ikkunalistat pilalla,ei saa millään vaha hipaisuja pois.Törkeen näköiset.Roskiin meni se puteli.
http://www.mekushop.fi/epages/mekushop.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20110125-11092-19496-1/Products/G7016
Siinä on paras autovaha jota olen käyttänyt/nähnyt käytettävän.- KOHTALAINEN VAHA .
Minulla on juuri toi Gold Class kesäkäytössa .
Talveksi sitten Collinite 476.
- Anonyymi
Huippuhyvä autovaha, paras mitä olen koskaan käyttänyt mustassa/mustissa autoissani.
Pystyy levittämään koko auton kerralla ja kiilloitustyö ei voisi olla helpompaa.
Kiilto 10, ihan mieletön, sen sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä, sillä olen suorittanut varmasti yli 100 autonvahausta, erillaisilla tuotteilla.
Tuote, jonka löysin Mo******n hyllystä: Turtle wax GARNAUBA Gar wax 500ml
" Kiiltävämpi, kestävämpi näyttelytason kiilto" lukee purkin kyljessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265