Saatanasta tulleet ilmiöt

onko niitä?

Miten saatana vaikutti apostolisena aikana?
Tarkoitan ilmestyikö näkyvästi ja vaikuttiko fyysisesti?
Paavalilla oli ruumiistapoistumisilmiöitä ja hän kuuli sanoja joista ei ollut lupa puhua. Eikös hänet temmaistukin "jonnekin". Mihin?
Hän ketoi myöskin jostakin saatanan enkelin pistimestä joka oli hänessä.
Minä kysyn nyt teiltä ruumiistapoistumisista onko ne saatanasta?
Entäpä jos saatana tulee viereen nukkumaan öisin, onko se saatanasta, vaiko mielikuvitusta?
Minä olen eläissäni pannut Jumalanvoiman koetukselle ja pyytänyt Jumalalta tiettyjä asioita.
Hän on näyttänyt pyytämäni "ihmeet".
Jumala on puhunut minulle ja sanonut miten käy esimerkiksi minua pilkanneille henkilöille.
Jumala on aina myöskin toiminut ja toteuttanut minkä on luvannut.
Siis onko uskonto ilman mitään "yliluonnolllista", itse en pidä näitä asioita yliluonnollisina vaan normaalina uskoon kuuluvina ilmiöinä.

13

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h-liike

kaikki viittaa pahimpaan. h-liike on lopun ajan väkevä eksytys.
      Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.

• frihet

Eikö olekin hyvä, kun helareilla on raamatullinen elämä, eli perustamme uskomme Jumalan sanaan.

Älä kuitenkaan suutu, ei me sinua parempia olla, sillä me joudumme turvaamaan Jeesukseen Kristukseen.

• abcd.
        frihet kirjoitti:

Eikö olekin hyvä, kun helareilla on raamatullinen elämä, eli perustamme uskomme Jumalan sanaan.

Älä kuitenkaan suutu, ei me sinua parempia olla, sillä me joudumme turvaamaan Jeesukseen Kristukseen.

eihän helluntailaisilla ole edes mitään yhtenäistä käsitystä Raamatusta, kuka mitenkin sitää rääpii

henkiliikehän se on, 100-v sitten mustien nostattama henki, Los Angeles, Azusakatu, kenenkään ei kerrota edes koetelleen kyseistä henkeä, kaikki vain oletti, että nyt ollaan tekemisissä korkeimman voiman kanssa

• se oikea?

Mitä jää jäljelle jos helluntailiike on jotakin tuollaista, onko luterilainen kirkko sitten parempi vaihtoehto ?

• hissuttelija
        abcd. kirjoitti:

eihän helluntailaisilla ole edes mitään yhtenäistä käsitystä Raamatusta, kuka mitenkin sitää rääpii

henkiliikehän se on, 100-v sitten mustien nostattama henki, Los Angeles, Azusakatu, kenenkään ei kerrota edes koetelleen kyseistä henkeä, kaikki vain oletti, että nyt ollaan tekemisissä korkeimman voiman kanssa

raamatullisuus on todella kirjava.On amerikassa käärmeidn kanssa pelehtiviä myrkynjuojia aina lapin hurmos kristillisiin alkoholista pidättäyjiin,on vanhoja maalais seurakuntia joissa nuori pitkä tukkainen mies on kummajainen ja huiviton nainen kauhistus,helsingin white metal bändeineen riehuvia tatuoituja häiskiä ,usko Jeesukseen yhdistää ja raamatun tulkinnat repii,samoin kuin muillakin seurakunnilla ja kirkoilla.

• hissuttelija
        se oikea? kirjoitti:

Mitä jää jäljelle jos helluntailiike on jotakin tuollaista, onko luterilainen kirkko sitten parempi vaihtoehto ?

kirkossa tai torilla niin terve järki kannattaa säilyttää ja pää kylmänä,kannattaa ottaa asioista selvää itse ja suhtautua kriittisesti ilmiöihin asioihin,koska helluntaissakin on hirveän kirjava joukko hyvin tuulesta temmaatuja saarnaajia ja kaikenlaisia parantajia ja profetoijia.

• frihet
        abcd. kirjoitti:

Minusta he ovat oivaltaneet tuon lapsikasteen suhteen jopa vankilankin raamatulliset piirteet.

Tokkos teidän seurakunnassa ole niin tärkeetä miten elää tai uskooko edes Jeesukseen?

Tosi makoinen oli tekstisi ja ihan tuli mieleen, että eihän sitä teillä kait tartte edes totuudellisesti kirjoittaa.

Mistähän nuo teittien iltasanomissa kerrotut vaellukset todistavat.

• hissuttelija
        frihet kirjoitti:

Minusta he ovat oivaltaneet tuon lapsikasteen suhteen jopa vankilankin raamatulliset piirteet.

Tokkos teidän seurakunnassa ole niin tärkeetä miten elää tai uskooko edes Jeesukseen?

Tosi makoinen oli tekstisi ja ihan tuli mieleen, että eihän sitä teillä kait tartte edes totuudellisesti kirjoittaa.

Mistähän nuo teittien iltasanomissa kerrotut vaellukset todistavat.

olen käynyt aikoinaan kymmenisen vuotta enimmäkseen hellareissa ja vapaakirkoissa.

• frihet
        hissuttelija kirjoitti:

olen käynyt aikoinaan kymmenisen vuotta enimmäkseen hellareissa ja vapaakirkoissa.

Vaan kuulutko luterilaiseen srk:n ?

Minusta luterilaisilla ei ole niinkään yhteläinen opetus kuin helareilla, kun seuraa elämää yhteiskunta tasolla, tai vaikka sillä perkunnittain tasolla.

• onko niitä?

Eipäs yksikään tohtinut vastata kysymyksiini. Joten vastaan itse. Ja minun versioni on; SYYLLISYYS on aiheuttajana yleensä jos ihminen alkaa nähdä tai kuulla niin sanotusti "liikoja".
      Omat kokemukseni viittaavat siihen. Yllättäen tuli valtava syyllisyys ja siihen haettiin uskoa avuksi että selviäisin.
      Tuon syyllisyys vaiheen aikana alkoi myöskin tapahtumaan kummallisia asoita.
      Itse koin ruumiistairtaantumisia, näin näkyjä, sain yliluonnollisia fyysisiavoimia ja tiesin asioita, siin en voi pitää ennustamisena vaan minulle imoitettiin jopa vuosikymmeneksi eteen päin tapahtumia.
      Kun syyllisyysvaihe meni ohi (Jumala vapautti)niin myöskin aloin vapautua noista ilmiöistä vähitellen, joskin on mennyt aikaa vapautumiseen 20 vuotta.
      Aikanaan minua jututti suomen ehkä parhaisiin kuuluva psygiatrian erikoislääkäri. Hän tiesi näistä ilmiöistä ja kertoi että ei kaikkiin löydy lääketieeteeltä vastausta.
      Näin olen miettinyt Paavalin kohdalla käyneen, hän poti syyllisyyttä koska hän vainosi uskovia, oli osa syyllinen myöskin toisen kuolemaan. Siksi hänellä avautui voimat "salattuun".

Uskovat eivät oikein käsitä monikaan kertomiani asoita ja kertomani on vain yksi pieni vaihe elämästäni.

• ajatellaan asiaa sillä tavoin kuin nyt yleensä ajatellaan, on itsestään selvää että sinulle on tapahtunut jotain sellaista jota et voi ihmisenä kestää.
        Onko joku läheisesi kuollut?
        Onko sinulle tehnyt joku toinen ihminen pahaa?
        ...Siksi sinä olet tavallaan joutunut pakenemaan nyt sellaiseen maailman, mikä maallisesti ajateltuna on epänormaalia.
        Sinä kysyt tästä asiasta nyt täällä helluntailaisuuspalstalla, Suomi24, jossa jokainen miettii omaa kuolevaisuuttaan ja niitä asioita jotka rajan takana meitä odottavat.
        Kukaan ei tiedä vastausta siihen mitä silloin tapahtuu.
        KUKAAN EI TIEDÄ VASTAUSTA SIIHEN OVATKO KOKEMUKSESI JUMALASTA, JOHON USKOMME, VAI EIVÄT.
        En tiedä ikääsi tai elämäntilannettasi sen kummennin, mutta sen tiedän, ja tiedäthän sinäkin, että et voi yksin jatkaa. Mieti vaikka Isä MEIDÄN-rukousta.
        Ei ole tarkoitus että selviät yksin.
        Usko minua.
        Ota yhteyttä helluntaiseurakuntaan ja puhu.
        Jumala haluaa kohdata Sinut.

• auroraboreallis kirjoitti:

ajatellaan asiaa sillä tavoin kuin nyt yleensä ajatellaan, on itsestään selvää että sinulle on tapahtunut jotain sellaista jota et voi ihmisenä kestää.
        Onko joku läheisesi kuollut?
        Onko sinulle tehnyt joku toinen ihminen pahaa?
        ...Siksi sinä olet tavallaan joutunut pakenemaan nyt sellaiseen maailman, mikä maallisesti ajateltuna on epänormaalia.
        Sinä kysyt tästä asiasta nyt täällä helluntailaisuuspalstalla, Suomi24, jossa jokainen miettii omaa kuolevaisuuttaan ja niitä asioita jotka rajan takana meitä odottavat.
        Kukaan ei tiedä vastausta siihen mitä silloin tapahtuu.
        KUKAAN EI TIEDÄ VASTAUSTA SIIHEN OVATKO KOKEMUKSESI JUMALASTA, JOHON USKOMME, VAI EIVÄT.
        En tiedä ikääsi tai elämäntilannettasi sen kummennin, mutta sen tiedän, ja tiedäthän sinäkin, että et voi yksin jatkaa. Mieti vaikka Isä MEIDÄN-rukousta.
        Ei ole tarkoitus että selviät yksin.
        Usko minua.
        Ota yhteyttä helluntaiseurakuntaan ja puhu.
        Jumala haluaa kohdata Sinut.

Mutta miksi ihmeessä meidän(muista se Isä Meidän rukous-kohta)pitäs irtaantua ruumiistamme kesken kaiken elämän?
        Eihän siinä oo mitään järkee?
        Mutta sähän varmaan tiedät sen paremmin...miltä se tuntu? Ja miksi koet irtaantuneesi ruumiistasi...siis kai siihen joku selitys on, joku muu kuin tuo syyllisyys?

• melissa2001

Saatana vaikutti esim. noita Simonin kautta, joka hämmästytti ihmisiä teoillaan.
      Paavali temmattiin taivaaseen tai mitähän sanamuotoa käytetään Raamatussa.? En nyt muista että kuinka monenteen taivaaseen.Taivaitahan on paljon.
      Kysyt ruumistapoitumisesta ja siitä ,jos saatana tulee viereen nukkumaan yöllä.?
      Monet miellyttävät ilmiöt ovat voineet viedä ihmisiä mielisairaalaan. Siinä on se pointti, että niitä "sairaasti" odotetaan ja näin eristytään terveestä elämästä.
      Saatana on todellinen persoona , enkä ihmettele yhtään jos joku demoni viereesi nukkumaan tulisi ja näin haluaisi sinut eristää pois todellisesta elämästä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3085
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2163
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1739
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1597
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1341
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1311
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1147
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe