"varastetut" kilvet

minä vain

Tuli eilen poliisit pysäyttämään ja sanoivat että autossa on varastetut kilvet. Ostin pelin 3 viikkoa sitten, mutta katoin valmistenumeron joka täsmäs rekisteriotteessa ja ajoneuvossa ja käyttöönottopäivämääräkin on vuonna -90, joten miten voi olla että kilvet on muka varastettu?

9

6239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

      ja kun findiin lähettää rekkariotteen niin sielläkin sanotaan että kilvet on anastettu.

    • bolliisi

      Eikö se asia selvinnyt poliisien kanssa. Tuskin pääsit varastetuilla kilvillä jatkamaan. Luulisi, että viranomainen selvittää sinulle asian loppuun asti. Täällä emme pysty asiaa ratkaisemaan.

    • paskajuttu

      Ostin autoliikkeestä auton josta oli joskus varastettu etu kilpi,kun menin autoa sitten myöhemmin katsastamaan niin ne kutsu poliisit paikalle.Asiaa selvitettiin, edellinen omistaja oli tehnyt rikosilmoituksen kilven katoamisesta ja kilpi oli ns etsinnässä,eikä sitä voinut perua kun kilpeä ei ollut löytynyt.Pässi systeemi,asiasta oli aina riesaa katsastuksessa,tulissa yms ratsioissa.Pyysin poliisilta paperin jossa asia oli selvitetty ja tätä paperia sitten esittelin aina tarpeen vaatiessa.Ainoa konsti olisi ollut rekisteröidä auto uudestaan mutta tähän en suostunut,kun tulee turhia kuluja ja kaikki luulisi autoa kolaripeliksi.Että näin mulla ja auto oli silloin melko uusi.

      • minä vaan

        ite käyn huomenna katastusasemalla hakemassa uudet kilvet. Lauantain jälkeen joka päivä poliisit pysätelly niin ei jaksa enää selvitellä papereitten kanssa.on se kyllä perseestä kun papereitten kanssa täsmää nuo kilvet mitkä on, mutta kun poliisien tietokanta sanoo että ne pöllityt ja siitäkin on jo muutama vuosi aikaa niin ei näy voivan että ottas etsintäkuulutuksen pois, muuten kuin tuhoamalla kilvet kokonaan. on tämä niin reilu valtio.


      • minä vaan
        minä vaan kirjoitti:

        ite käyn huomenna katastusasemalla hakemassa uudet kilvet. Lauantain jälkeen joka päivä poliisit pysätelly niin ei jaksa enää selvitellä papereitten kanssa.on se kyllä perseestä kun papereitten kanssa täsmää nuo kilvet mitkä on, mutta kun poliisien tietokanta sanoo että ne pöllityt ja siitäkin on jo muutama vuosi aikaa niin ei näy voivan että ottas etsintäkuulutuksen pois, muuten kuin tuhoamalla kilvet kokonaan. on tämä niin reilu valtio.

        25€ tuli maksamaan uudet kilvet ja paperit. pieni hinta siitä ettei tarvi olla enää poliisien silmätikkuna.


    • Tsaarin poliisi

      Kuis menetellään, kun kilpi on tippunut?
      Kaks viikkoo rekisteröinnistä ja etukilpi hävis.
      Ois pitänyt käyttää pop-niittejä.

      • minä vaan

        en tiiä. katoamisilmoitus poliisille varmaan kannattaa tehdä. voi olla, että joudut vaihtaan kilvet kokonaan, ellei sitten löydy kadonnutta kilpeä.


      • Järki hoi!
        minä vaan kirjoitti:

        en tiiä. katoamisilmoitus poliisille varmaan kannattaa tehdä. voi olla, että joudut vaihtaan kilvet kokonaan, ellei sitten löydy kadonnutta kilpeä.

        älä tee mitään katoamisilmoitusta!saat muuten saman riesan kuin aloittajalla.Hae uusi kilpi katsastusasemalta.


      • depa

        Omasta pirssistäni vietiin joku vuosi sitten kilvet. Poliisille soittelin, sanoivat että tule tekemään ilmoitus. Kävin tekemässä ilmoituksen ja sain mukaani jonkun tulostetun A4-paprun, jonka kanssa piti mennä katsastuskonttorille. Siellä sanoivat, että ainut vaihtoehto on uusi rekisterinumero ja kilvet. Vanhalle rekisterinumerolle ei enää voinut ottaa uusia kilpiä.

        Autoa vaihtaessani sitten autoliikkeen myyjä ihmetteli kovasti rekisterinumeron vaihtumista: "taitaa olla kolariauto". Onneksi olin ottanut kopion siitä poliisin A4-paprusta. Mutta tuntumaksi jäi, että kyllä se numeron vaihtuminen kuitenkin tiputti vaihtoarvoa...

        Eli kiinnitelkää ne kilvet niin ettei niitä tuosta vaan irrotella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe