Moni on käynyt Lapuan Minnesotassa. Onko paikkakunnalla tämän niminen kylä tai mikä lie?
Kertokaa joku, joka on käynyt.
Missä on Lapuan Minnesota?
10
2068
Vastaukset
- tosi vanha
maalaistalo vasunmäen tien varressa.siellä on moni alkoholisti parantunut viinan kiroista kuten juha kankkunen.mutta valitettavasti myös moni on ottanut ja lähtenyt lipettiin niistä istunnoista ja jatkanut entiseen malliin.
- ja monesti
noi selvinneet ovatkin sitten tualla kylillä kytiksellä kuka juo ja kuka ei.ollaan sitten niin perusteellisen täydellisiä että !!!!!
- maar!!!
ja monesti kirjoitti:
noi selvinneet ovatkin sitten tualla kylillä kytiksellä kuka juo ja kuka ei.ollaan sitten niin perusteellisen täydellisiä että !!!!!
ensinnäkin me raittiit alkoholistit emme ole parantuneet vaan toipuneet. emmekä myös kulje kytiksellä katselemassa kenenkään juomista me tiedämme juojan helvetin ja olemme onnellisia ettei meidän tarvitse juoda. jos kuitenkin tuntuu, että sinua kytätään voin siihen kertoa, että myös minä luulin juovana aikanani, että minua kytättiin ja silloin olin täydellinen ja mahtava, en enää luule mitään
- juo minäkään
ja monesti kirjoitti:
siis kolmonen.kunhan vaan olen todennut ihan itse ja omilla korvilla kuullut...onnea sinulle selviytyjä
- humalahakuinen juominen
maar!!! kirjoitti:
ensinnäkin me raittiit alkoholistit emme ole parantuneet vaan toipuneet. emmekä myös kulje kytiksellä katselemassa kenenkään juomista me tiedämme juojan helvetin ja olemme onnellisia ettei meidän tarvitse juoda. jos kuitenkin tuntuu, että sinua kytätään voin siihen kertoa, että myös minä luulin juovana aikanani, että minua kytättiin ja silloin olin täydellinen ja mahtava, en enää luule mitään
Varsinkin nousuhumalassa velatkin tuntuvat saatavilta.
Ihmiskunnalla on ollut alusta alkaen suuri tarve huumat itsensä.
Se auttaa elämän tuskaan ja elämää ei voi muuttaa, korkeintaan lopettaa se. - buli
humalahakuinen juominen kirjoitti:
Varsinkin nousuhumalassa velatkin tuntuvat saatavilta.
Ihmiskunnalla on ollut alusta alkaen suuri tarve huumat itsensä.
Se auttaa elämän tuskaan ja elämää ei voi muuttaa, korkeintaan lopettaa se.en minä ryyppää, mitä nyt kännissä tulee juotua muutama olut!
- amerikoista
Täältä löytyy tietoa.
http://www.minnesota.fi/- vähä kerralla
Minnesota-hoito on varmasti hyvä asia. Raitistua voi
myös vähä kerralla. Ei vaan enää maistu. - udelias
Kiitti linkistä.
Tuostahan selviskin aika paljon.
Ajattelin nimittäin,
että on joku Lapuan kummipaikka.
Siellä pohjanmaallahan ollaan
aika amerikkalaisia.
Mutta ihmettelen vaan sitä,
että mitä lapualaiset tuumaavat,
kun alkoholisteja tuodaan kuivumaan
paikkakunnalle.
Ei minun tietääkseni Lapualla ole
alkoholisteja omasta takaa. Vai onko?
Korjatkoot joku, jos olen väärässä. - ja sisulla
udelias kirjoitti:
Kiitti linkistä.
Tuostahan selviskin aika paljon.
Ajattelin nimittäin,
että on joku Lapuan kummipaikka.
Siellä pohjanmaallahan ollaan
aika amerikkalaisia.
Mutta ihmettelen vaan sitä,
että mitä lapualaiset tuumaavat,
kun alkoholisteja tuodaan kuivumaan
paikkakunnalle.
Ei minun tietääkseni Lapualla ole
alkoholisteja omasta takaa. Vai onko?
Korjatkoot joku, jos olen väärässä.olevat on kuivia. Raitis alkoholisti on muuttanut ajatusmaailmansa täysin. Lapualla kuten muuallakin on alkoholisteja mutta raittius on suuri asia joten haluaisi avun muillenkin jotka ottavat avun vastaan rehellisesti, tervetuloa Lapualle ja raittiuteen. Suomessa on noin 50 000 alkoholistia ja meistä n.5 % on rappiolla eli heitä jotka ei halua elää raittiina he ovat näkyvästi katukuvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232