e-renkaan lopettaminen

onko joillain kokemusta? tuleeko mitään oireita niin kuin e-pillereiden lopettamisen jälkeen (iho-ongelmia, hiusten lähtöä)? renkaassa kuitenkin sen verran vähän hormoneja, niin ei luulis tulevan mitään?
1195
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

no migreeni ainakin lähti! eli sen takia luovuin tuosta renkaasta. iho meni huonompaan kuntoon, ei tosin mikään akne vieläkään. mutta pahimmillaan nyt 22 vuoden iässä.. :S

Äänestä

Kommentoi aloitusta


neiti* kirjoitti:

onko joillain kokemusta? tuleeko mitään oireita niin kuin e-pillereiden lopettamisen jälkeen (iho-ongelmia, hiusten lähtöä)? renkaassa kuitenkin sen verran vähän hormoneja, niin ei luulis tulevan mitään?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu