Eli mulla on creativen muvo v100 mp3 ja täs on ongemana,että oon siirtäny sille varmaan sata biisii mut ku se on päällä ei näy ku n. 20 kappaletta. ostin tän eilen ja voi tietty olla etten vaan osaa käyttää tota kunnolla viä,mut ois hyvä jos joku osais neuvoo miten ne muutki biisit saa näkyyn.. ja viä semmonen juttu,että oon kattonu niist muistaki kansiosta,mutta ne on tyhjiä..
miksei kaikki biisit
2
397
Vastaukset
- ...
mutta minulla oli aikaisemmin kyseinen soitin,eikä minullakaan kaikki kappaleet näkyneet.. mutta mielestäni kyse jouhuu siitä että kappaleet eivät ole oikean muotoisia. eli soitin ei tunnista joitain ääni muotoja..kun minä muokkasin kappaleet oikeaan muotoon ne löytyivät:D
toivottavasti olisi apua:) Mikäli ne biisit on väärää tiedostomuotoa tai sisältää DRM:n ne ei toimi iekä välttämättä näy lainkaan. Esim. itunes:ista ostetut ei käy tuohon. muvo v100 tukee vain mp3 ja wma tiedostoja. mikäli siinä wma tiedostossa on DRM niin se pitää siirtää sillä soittimen mukana tulleellla cd:llä olevalla softalla tai mediaplayrilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779