Kridellä on asennetta!!!!

Turha aliarvioida.

Nimittäin ainakin toivoisi menestyvät ulkomailla, mutta ukko yrittää parhaansa, vaikka "on jo" pian 30-vuotias.

Ja te jotka vähättelevät, ettei se merkkaa mitään. No ei ehkä silloin 1980-90 luvuilla, koska meillä oli vain jotain Speden tyylisiä.

Nykyään maailmamlaajuus on tärkeää ja siksi tuommoisia Idoli kilpailuja osittain järjestään, eikä vain suomalaiseten pikku tyttöjen ja poikien päiväuneksi!

8

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työtähän tämäkin.

      Kristianilla on kaikki mahdollisuudet menestyä ulkomailla.
      Ainakin miehellä on jalat maassa, eikä mikään turha haihattelija, joten uskon menestykseen.

      Toivon todellakin Kristianille menestystä myös ulkomailla.

    • annettavaa

      sillä on maailmalla? Missä on ne biisit joilla se siellä breikkaa?

      Jos ei ole hyviä biisejä, ei ole mitään, sillä
      laulajanahan Kride ei ole mitenkään erikoinen. Saman tasoisia ja paljon lahjakkaampiakin laulajia on esim. Lontoossa metroasemien läheisyydessä katusoittajina.

      Kyllä kriden tulevaisuus on kotisuomessa iskelmälaulajana. "Oon rekkamies...

      • puuta heinää

        Kride ei ole vähääkään iskelmälaulajan tyyppinen. Siitä ei tulisi mitään.

        Kride tarvitsee esitettäväkseen jotain persoonallista, omantyylistä musiikkia.


      • on jatkumoa
        puuta heinää kirjoitti:

        Kride ei ole vähääkään iskelmälaulajan tyyppinen. Siitä ei tulisi mitään.

        Kride tarvitsee esitettäväkseen jotain persoonallista, omantyylistä musiikkia.

        marstio-sorsakoski-tapio-linjalle, joskin hän on vielä särmätön ja väritön. Kilometrejä ja rankaa elämää kymmenen vuotta lisää, niin kride voi nousta noiden isojen poikien tasolle. En vaan jaksa uskoa, että pullasorsa jaksa painaa rankaa duunia.

        Suomen rajojen ulkopuolella kridellä ei ole mitään saumaa, hyvät biisit puuttuvat ja niiden myötä kaikki.


      • kristallipallosta
        on jatkumoa kirjoitti:

        marstio-sorsakoski-tapio-linjalle, joskin hän on vielä särmätön ja väritön. Kilometrejä ja rankaa elämää kymmenen vuotta lisää, niin kride voi nousta noiden isojen poikien tasolle. En vaan jaksa uskoa, että pullasorsa jaksa painaa rankaa duunia.

        Suomen rajojen ulkopuolella kridellä ei ole mitään saumaa, hyvät biisit puuttuvat ja niiden myötä kaikki.

        Todella hyvät ennustajan taidot pitää olla, jotta pystyy jonkun tulevaa menestystä tietämään.

        Täälläkin povailtiin aikoinaan, ettei Kriden levyä kukaan osta. Nyt kun sitä onkin myyty ihan hyvin, ollaan kovasti tietäväisiä, että totta kai tuollainen varman päälle tehty levy myy.


      • fakta homma
        kristallipallosta kirjoitti:

        Todella hyvät ennustajan taidot pitää olla, jotta pystyy jonkun tulevaa menestystä tietämään.

        Täälläkin povailtiin aikoinaan, ettei Kriden levyä kukaan osta. Nyt kun sitä onkin myyty ihan hyvin, ollaan kovasti tietäväisiä, että totta kai tuollainen varman päälle tehty levy myy.

        ennustaminen varsinkin on vaikeaa. Vieläkin huvittaa kun niin monet innokkaasti ennustivat Arin levyn floppaavan.

        Miksiköhän ihmiset ovat niin innokkaita toivomaan toisille huonoa onnea ja menestystä, ei kai nyt kateudesta sentään ole kysymys..


    • ulkomaa?

      Se oli ennen kun oli helvetin hienoa, jos joku meni "ulkomaille", siis minne? Kuinka monta suomalaista artistia nyt ylipäätänsä on siellä ylimalkaisessa ulkomailla menestynyt, riittä yhdenkädensormet.
      Mistä nää Kristianin fanit nyt on repäissyt tämän slouganin "Kristian ulkomaille." Tietysti hyvä kun menis niin kauas kuin pippuri... mutta oikeesti mitä sillä on siellä annettavaa? Onhan se kolunnut jo eurooppaa ja Idolssiin pääty ja neljännelle sijalle.

      • tarkoittanee

        maan ulkopuolista aluetta, ja hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe