elikkä tuommoista lääkettä sain univaikeuksiini.viime yönä otin kokonaisen eli 7,5mg.sain yön nukuttua hyvin,mutta tuntuu että nyt päivälläkin olisi semmoinen väsy päällä! elikkä poistaisiko toi lääkkeen puolittaminen päiväväsymistä? reseptissä lukee että 1/2-1 tabletti tarvittaessa!elikkä onko kellään kokemusta tuosta puolikkaan lääkkeen otosta ja auttaako se nukkumaan ja tuleeko päiväväsyä?
ps:ihme maku nyt suussa kokoajan..näyttää haittavaikutuksena lukevankin ohjeissa:(
imovane 7,5mg
4
1024
Vastaukset
- puolikkaalla
mä sain joskus unen 1/4 tabletillakin. Ja tokkuraisuus voi johtua lääkkeestä, mutta myös siitä jos olet pitkästä aikaa saanut nukuttua hyvin. Sekin voi ihme kyllä väsyttää...
- kui
joku viittii vaivautua näinkin yksinkertaista asiaa kysymään tältä "asiantuntijapalstalta", sen sijaan, että itse, siis ihan itse, kokeilisi puolikkaalla?
Ps. Odotan viestiä, että joku mammanpoika- tai tyttö tulee ja kysyy: "voinko mennä paskalle, kun juuri aamulla olin?" - miinuliinuli
Ota vaan puolikas. Mieluimmin ei, koska helposti jää koukkuun.
- ...
ottanut silloin tällöin puolikkaan imovanen 7,5mg jo usean vuoden ajan.Itselläni vaikuttaa heti jos otan kokonaisen niin seuraavana päivänä on hieman tokkurainen olo.Puolikas riittää ianakin mulle ihan hyvin.Kokeile, sillähän se selviää.Raudanmaku suussa seuraavana aamuna/päivänä on ihan normaali imovanen sivuvaikutus, mutta se ei kestä (ainakaan minulla) koko päivää.
Ja mitä tulee tuohon edellisen kirjoittajan kommenttiin, että jää helposti riippuvaiseksi, omakohtasesti en allekirjoita sitä.Käyttöohjeissa lukee että voi aiheuttaa riippuvuutta.Niin voi tapahtua monen muunkin lääkkeen kanssa.Itse en ainakaan ole riippuvainen ko. tuotteesta tai mistään muustakaan.
K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764