Kysymykseni koskisi kondomeja. Poikaystävälläni on kookas penis eikä yksikään kokeilemastamme markkinoiden kondomimerkistä (emme tosin ole kaikkia kokeilleet...) ole mahtunut hänelle. Olisiko kenelläkään tietoa jos jonkun tietyn merkin kondomit olisivat isompia kuin normaalikokoiset? :o
:// Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Isokokoisille kondomeja?
7
1505
Vastaukset
- Jos vielä tarvii?
mokomakin......
- Klinkkaaja
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1500000000000010&posting=22000000027655696
Keskustelua aiheesta. - älä anna huijata
Oletko koskaan nähnyt, miten noita kondomeja testataan? Niihin valutetaan useita litroja vettä ja siitä huolimatta ne kestävät paineen - sen lisäksi ne myös VENYVÄT. Arvaanko oikein, että poikaystäväsi valittaa puristusta tai jopa et ole nähnyt hänen edes koettavan rullaavan kondomia peniksensä päälle? Ei mitään uutta, monet miehet eivät pidä kondomeista ollenkaan ja tahtovat mieluiten piparinsa paljaaltaan. Toiselle puolelle nämä XL -kondomit ovat pelkkä itsetuntokysymys - aivan kuten push up -rintaliivit naisille...
- tommosia
puhele.Olen itsekkin joitakin vuosia sitten tuskaillut pitkän vehkeen kanssa,kun se kumi vaan oli liian lyhyt.Haittaa hommia kun piti aina välillä kokeilla et missä se on,kerran jouduin sen koukkimaan pilsun perältä talteen,mut mitään vahinkoa ei onneks sattunu.(ja tämän tarinan kirjoittaja on nais immeinen)
- eacy ac
Apua nimittäin jostain kaupoista saa xl kortsuja hieman kalliimpia ehkä.
- taas kerran
Ainakin Durexin XL:ä on kaupoissa.
- Määvaan
Kyllä isoja kondoomeja saa seksikaupoista (xxl) ja hyvin varustetuista apteekeista. Verkkoapteekista ja seksikauppojen tilausmyynnistäkin niitä saa. Älkääkä välittäkö kateellisten huokailuista :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552