eli onko kellaan tietoa tasta operaatiosta? ymmartaakseni kaksoisleukarasva imut eivat juuri tehoa tai pysy pitkaan, joten toinen vaihtoehto olisi korostaa leukaa paremmin esiin. minkahan hintainen operaatio on ja minkalainen?
leukaimplantti
5
1590
Vastaukset
- ja samalla rasvaimu
leuan alta. Tulos on upea! Ei hamsteripusseja eikä tippaakaan kaksoisleukaa. Ja tulos on kuulemma pysyvä, rasva ei tule leuan alle roikkumaan uudestaan. Toipuminen nopea omassa tapauksessani (yksilöllistä), työkunnossa olin 2 viikossa. Voit vain kuvitella, että olen onneni kukkuloilla...
- tietää
kenellä olit, itsekin kun suunnittelen parin vuoden sisään vastaavaa operaatiota. Ja oliko se koko kasvojen kohotus vai vaan osittainen?
- kohotus
tietää kirjoitti:
kenellä olit, itsekin kun suunnittelen parin vuoden sisään vastaavaa operaatiota. Ja oliko se koko kasvojen kohotus vai vaan osittainen?
se oli ja sitten se rasvaimu leuan alta.
- toimenpide
kohotus kirjoitti:
se oli ja sitten se rasvaimu leuan alta.
se oli? Itsellä on kaula-alueella ylimääräistä nahkaa laihdutuksen seurauksena ja haluaisi sen pois. Koko kasvoja ei tarvis nostaa mielestäni ja vähän pelottavalta se kuulostaisi, mutta tälläinen osa nosta voisi olla hyvä. Missä hoidatit ja mihin hintaan?
- voi myös tehdä
toimenpide kirjoitti:
se oli? Itsellä on kaula-alueella ylimääräistä nahkaa laihdutuksen seurauksena ja haluaisi sen pois. Koko kasvoja ei tarvis nostaa mielestäni ja vähän pelottavalta se kuulostaisi, mutta tälläinen osa nosta voisi olla hyvä. Missä hoidatit ja mihin hintaan?
pelkän rasvanpoiston leuan alta, ei alakasvojen kohotus ole pakollinen ellei siihen ole aihetta. Minulla oli ja hintakin oli siksi korkeampi. Pelkkä rasvaimu leuan alta ei ole niin suuri juttu. Käy rohkeasti keskustelemassa. Itse olin Nordströmillä ja kaikki sujui ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721