naapuri pöllinny mun seiskan ku ei sitä kuulu....mitä mä nyt teen...jää juorut lukemati....jrgnijernhijrhnbei... nyyhkis....=://///
NYT OTTAAA PATTIIN....
11
411
Vastaukset
- Katriina3
pyyhit suurimmat kyyn'eleet, ja kattele tuost siihen asti ku löytyy!
http://www.seiska.fi/ - Voin..
antaa lyhyen referaatin
-Keskisen kyläkauppa edelleen Tuurissa..omistajan huono naisonni jatkuu.
-Nykänen juo viinaa silloin tällöin..samoin vaimo.
-Osa missukoista seurustelee edelleen saman poikakaverin kaa..osa on vaihtanut..jotkut paksuina.
Etköhän sinä noilla pärjää siksi kunnes saat sitä naapurin hulttiota kraivelista kiinni..:D- Jo...
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
mut kiitos silti....
ai nii ike lähettelee plontille seksiviestejä....=;0)))Ikä painaa..keksis nyt uusia temppuja naisten iskemiseksi..sentään ministerismies..mutta vanha koira ei opi..huoh..minähän sen tiedän..
Jo... kirjoitti:
Ikä painaa..keksis nyt uusia temppuja naisten iskemiseksi..sentään ministerismies..mutta vanha koira ei opi..huoh..minähän sen tiedän..
antaa sen nyt vikitellä....pitää mielen ikellä virkeenä....=;0))))
ai nii ja räkä räikkönen ryyppäs ja rillutteli ja oli pukeutunnu gorillaks....=:0))))- Varmaan ..
antaa sen nyt vikitellä....pitää mielen ikellä virkeenä....=;0))))
ai nii ja räkä räikkönen ryyppäs ja rillutteli ja oli pukeutunnu gorillaks....=:0))))Valmis sapluunarunko näihin meidän viinamäen kulkijoihin..valmiiksi kirjoitettu perusjuttu..jossa vain aukkopaikat täytetään..monivalinta Kimi/viikinki/karpaasi/nykänen.. valitse oikea..ryyppäsi jälleen rajusti..
Mä oon muuten vähän ilkeällä tuulella, huomasin juuri..mikään ei kiinnosta..räyh.. Varmaan .. kirjoitti:
Valmis sapluunarunko näihin meidän viinamäen kulkijoihin..valmiiksi kirjoitettu perusjuttu..jossa vain aukkopaikat täytetään..monivalinta Kimi/viikinki/karpaasi/nykänen.. valitse oikea..ryyppäsi jälleen rajusti..
Mä oon muuten vähän ilkeällä tuulella, huomasin juuri..mikään ei kiinnosta..räyh..et kai sä oo heränny vaan väärällä jalalla...heh.....
- mikhaildenisov
kengät jalkoin ja sitt naapurille käsittelyä...
- mikhaildenisov
mut onneks seiska tuli....päivä pelastettu....kjäh.....
ei sitä kaipaa ennen ku se jää tulematta...
- pervoliina
voi eix oo kauheeta ku ei niitä julkkisjuoruja pääse lukee?? hih kyllä kyrsii ihan varmasti. näytä naapurilles mistä kana kuse kikikiki.. eikä mitää nyyhkis. turpiin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770