Käytin noin 2kk remeronia 30 - 45 mg päivässä. Lopetin sen kertaheitolla, koska silmävalkuaiset alkoivat tulla keltaiseksi.
Voiko viekkarit tulla 10 -12 päivää lopetuksesta?
On oksettava ja outo olo. Onko kellään kokemuksia. Lääkärini sanoi, ettei voi tulla ed. mainittuja oireita.
Remeronista vieroitus
5
565
Vastaukset
- ex-Remeronisti
Hei! Söin Remppaa muutama vuosi sitten reilun kahden vuoden ajan annoksella 15-30 mg vrk. Kun ekan kerran yritin lopettaa aika nopeasti niin viimeisestä pilleristä 1-2 viikon kuluttua alkoi ahdistus, outo olo, hikoilu yms. Olo oli siis aika hirveä. Menin lääkäriin ja sain kehoituksen jatkaa lääkitystä. Toisella yrittämällä lopetin todella hitaasti. Lopetin samaisen lekurin tuella. Antoi minulle reseptin Opamoxista vieroituksen tueksi. Samaiset vieroitusoireet alkoivat parin viikon kuluttua viimeisestä pilleristä mutta selvisin hengissä. Hyvä lääke mutta kamalat viekkarit.
- paha olo
Tuon juuri halusinkin tietää, että viekkarit voivat siis alkaa vasta viikon, tai kahden jälkeen.
Tässä taas huomaa miten yksioikoisia vastauksia lääkäriltä saa.
- silmien kellertävyys
kun viittaa siihen, että maksa ei voi hyvin...
- paha olo
Itse asiassa olin eilen labrassa. Kävin toisen lääkärin luona, joka määräsi kokeisiin.
- Maksis.-
paha olo kirjoitti:
Itse asiassa olin eilen labrassa. Kävin toisen lääkärin luona, joka määräsi kokeisiin.
Itselläni siitä lähtien kun joskus söin masennuslääkitystä maksa-arvojen kanssa leikkimistä. Ja luulenpa että Gt arvosi on moninkertaiset ja toinen Asat tai Alat. Ja sen jälkeen vaikka lääke jäänyt pois, saa olla seuraamassa maksan kuntoa, se nimittäin on huonontunut lääkkeistä.
Liekö tutkittu sitten ihan loppuunasti....yhteen ongelmaan auttaa mutta vielä vakavampaa elintärkeää asiaa haavoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681