Käytin noin 2kk remeronia 30 - 45 mg päivässä. Lopetin sen kertaheitolla, koska silmävalkuaiset alkoivat tulla keltaiseksi.
Voiko viekkarit tulla 10 -12 päivää lopetuksesta?
On oksettava ja outo olo. Onko kellään kokemuksia. Lääkärini sanoi, ettei voi tulla ed. mainittuja oireita.
Remeronista vieroitus
5
564
Vastaukset
- ex-Remeronisti
Hei! Söin Remppaa muutama vuosi sitten reilun kahden vuoden ajan annoksella 15-30 mg vrk. Kun ekan kerran yritin lopettaa aika nopeasti niin viimeisestä pilleristä 1-2 viikon kuluttua alkoi ahdistus, outo olo, hikoilu yms. Olo oli siis aika hirveä. Menin lääkäriin ja sain kehoituksen jatkaa lääkitystä. Toisella yrittämällä lopetin todella hitaasti. Lopetin samaisen lekurin tuella. Antoi minulle reseptin Opamoxista vieroituksen tueksi. Samaiset vieroitusoireet alkoivat parin viikon kuluttua viimeisestä pilleristä mutta selvisin hengissä. Hyvä lääke mutta kamalat viekkarit.
- paha olo
Tuon juuri halusinkin tietää, että viekkarit voivat siis alkaa vasta viikon, tai kahden jälkeen.
Tässä taas huomaa miten yksioikoisia vastauksia lääkäriltä saa.
- silmien kellertävyys
kun viittaa siihen, että maksa ei voi hyvin...
- paha olo
Itse asiassa olin eilen labrassa. Kävin toisen lääkärin luona, joka määräsi kokeisiin.
- Maksis.-
paha olo kirjoitti:
Itse asiassa olin eilen labrassa. Kävin toisen lääkärin luona, joka määräsi kokeisiin.
Itselläni siitä lähtien kun joskus söin masennuslääkitystä maksa-arvojen kanssa leikkimistä. Ja luulenpa että Gt arvosi on moninkertaiset ja toinen Asat tai Alat. Ja sen jälkeen vaikka lääke jäänyt pois, saa olla seuraamassa maksan kuntoa, se nimittäin on huonontunut lääkkeistä.
Liekö tutkittu sitten ihan loppuunasti....yhteen ongelmaan auttaa mutta vielä vakavampaa elintärkeää asiaa haavoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770