Armollinen Jumalamme, kerro meille kristinuskon suunnista se joka lapin pakanoille paras missä totuutta janoavat sielumme parhaiten löytää Sinun totuuden. Lutheri os. Luder, Lars Leevi Lestadius jne ovat täällä kylmässä pohjolassa yhteistuumin opettamassa meille väärennettyä sanaasi nimessäsi ja sen vuoksi tunnemme suurta tuskaa vielä suuremassa epätietoudessa jotka meitä riivaa Sinun nimessä valehdellen.
Otamme vastaan sanasi vaikka Poikasi tuomana ellet itse ehdi. Älä kuitenkaan anna sanaasi jo oleville uskon lahkoille koska ne väärentää sen kumminkin keskenään riidellen ja toisiaan harhaoppisiksi osoittaen.
Postileiman päivänä täältä pohjolasta nimimerkillä "epätietoinen tietäjä"
Armollinen Jumalamme
1
171
Vastaukset
- eräs kertoja
Uskonpa vakaasti,ettei niin lapissa asuvien kuin muidenkaan seutujen janoavat sielut tule löytämään oikeata totuutta ainoastakaan nykyisestä kristinuskon suunnasta tai lahkosta. Eikä liioin kirkoistamme. Ainoa tie totuuden ja pelastuksen löytämiseksi on pyytää sitä rukoillen itseltään vanhurskaalta, armolliselta Jumalalta. Hän ei jätä kyllä rehellistä etsijäänsä pulaan,esim.lahkojen tai suuntien eksyttämäksi,vaan ryhtyy omakohtaisesti opettamaan ja kuljettamaan häntä. Herätetyllä ihmisella on kyllä alussa suuri houkutus lähteä etsimään sekä ohjausta,että uskonveljiä ja -sisaria jonkun uskonnollisen ryhmän piiristä, mutta onnellinen se jonka Jumala ei anna kotiutua ja jäädä sinne. Aitoa,ihmisjärjellä sekoittamatonta Jumalan sanaa tarjoaa varmuudella vain raamattu. Ennenkaikkea vanhan testamentin puolella ovat Psalmit ja useat profeettojen kirjat todellista ravintoa oikein "avautuessaan". Itse kuulun muuten evlut kirkkoon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701