EX-ADVENTISTIEN KOKOUS

SYKSYLLÄ KIRKOLLA?

Olisiko kiinnostusta kokoontua yhteen...
paikka voisi olla vaikka Turun BETEL-kirkko?

Kokemuksia, naurua ja ilojuhlaa....hieman surujen jakoakin ja poisnukkuneiden muistoa kunnioittaen...?!

12

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex ex

      Mutta eikös paikka voisi olla joku muu paikka kuin akukirkko?!

    • adventtikirkon

      jäsen, vaan ulkopuolinen, tarvitset tilaisuuden pitämiselle Betel-kirkossa kirkon hallituksen päätöksen. Edes paikallinen seurakunta ei voi antaa kirkkoa käyttöösi.

    • Guzzimies

      Miksi kirkolla jos ollaan ex-akuja.Kiinnostusta varmaankin löytyy mutta mielellään neutraaliimpaan paikkaan.

      Monet meistä ex-akuista on uskonnottomia,miksi silloin kokoontuisimme kirkkoon ?

    • Guzzimies

      Yhden vastauksen jo lähetin ,hävisi.

      Kiinnostuneita varmaan on,mutta tapaaminen mielellään neutraaliin uskonnottomaan paikkaan.Monet meistä ex-akuista on valinnut uskonnottoman elämäntavan.

      • juuri niinhän

        Ellen White totesi, että adventtisanomasta luopunut luopuu lopulta kaikesta kristinuskoon liittyvästä. Kiitos vain, että taas osoititte hänen olleen oikeassa.


      • Guzzimies
        juuri niinhän kirjoitti:

        Ellen White totesi, että adventtisanomasta luopunut luopuu lopulta kaikesta kristinuskoon liittyvästä. Kiitos vain, että taas osoititte hänen olleen oikeassa.

        Just joo,eg on tie totuus ja elämä...


    • ex-toivonlinnalainen

      Voisipa olla mukavaa kokoontua muistelemaan menneitä.

      Mutta ei adventistipaikkaan.Topilassakin luokkakokouksessa ei saanut kahvia,koska synnillinen kahvinhaju olisi tarttunut seiniin...

      Ja,kylmä olutkin virkistäisi mukavasti mieltä.

      • ex aku

        Ja vatsan täytteeksi seurustelun lomassa kunnon pihviä,ei mitään soijanakkomössöä......


      • x-advari

        Kuulostaa kivalta. Voisimme myös yhtyä toinen toisiimme ihan fyysisestikkin. Homoseksiksikään ei saanut aiemmin hyväksyntää, joten haluaisin sitäkin kokeilla. Otetaan rohkaisua kovista huumeista ja anotaan pimeyden ruhtinaalta voimaa!

        - Karvainen X-advari.


      • mäki...
        x-advari kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta. Voisimme myös yhtyä toinen toisiimme ihan fyysisestikkin. Homoseksiksikään ei saanut aiemmin hyväksyntää, joten haluaisin sitäkin kokeilla. Otetaan rohkaisua kovista huumeista ja anotaan pimeyden ruhtinaalta voimaa!

        - Karvainen X-advari.

        Aina velkansa maksaa.


      • guzzimies
        x-advari kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta. Voisimme myös yhtyä toinen toisiimme ihan fyysisestikkin. Homoseksiksikään ei saanut aiemmin hyväksyntää, joten haluaisin sitäkin kokeilla. Otetaan rohkaisua kovista huumeista ja anotaan pimeyden ruhtinaalta voimaa!

        - Karvainen X-advari.

        Unohdetaan koko juttu,pitihän sitä jonkin idiootinkin ottaa osaa keskusteluun.

        Viksumpaa porukkaa löytyy täysin muista porukoista.


      • Kipeä olet
        x-advari kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta. Voisimme myös yhtyä toinen toisiimme ihan fyysisestikkin. Homoseksiksikään ei saanut aiemmin hyväksyntää, joten haluaisin sitäkin kokeilla. Otetaan rohkaisua kovista huumeista ja anotaan pimeyden ruhtinaalta voimaa!

        - Karvainen X-advari.

        Kuulostat ihan oikealta adventistilta.Et ole sinut itsesi kanssa.Sitä se tiukka uskonnollisuus saa aikaan....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe