Olisiko kiinnostusta kokoontua yhteen...
paikka voisi olla vaikka Turun BETEL-kirkko?
Kokemuksia, naurua ja ilojuhlaa....hieman surujen jakoakin ja poisnukkuneiden muistoa kunnioittaen...?!
EX-ADVENTISTIEN KOKOUS
12
568
Vastaukset
- ex ex
Mutta eikös paikka voisi olla joku muu paikka kuin akukirkko?!
- adventtikirkon
jäsen, vaan ulkopuolinen, tarvitset tilaisuuden pitämiselle Betel-kirkossa kirkon hallituksen päätöksen. Edes paikallinen seurakunta ei voi antaa kirkkoa käyttöösi.
- Guzzimies
Miksi kirkolla jos ollaan ex-akuja.Kiinnostusta varmaankin löytyy mutta mielellään neutraaliimpaan paikkaan.
Monet meistä ex-akuista on uskonnottomia,miksi silloin kokoontuisimme kirkkoon ? - Guzzimies
Yhden vastauksen jo lähetin ,hävisi.
Kiinnostuneita varmaan on,mutta tapaaminen mielellään neutraaliin uskonnottomaan paikkaan.Monet meistä ex-akuista on valinnut uskonnottoman elämäntavan.- juuri niinhän
Ellen White totesi, että adventtisanomasta luopunut luopuu lopulta kaikesta kristinuskoon liittyvästä. Kiitos vain, että taas osoititte hänen olleen oikeassa.
- Guzzimies
juuri niinhän kirjoitti:
Ellen White totesi, että adventtisanomasta luopunut luopuu lopulta kaikesta kristinuskoon liittyvästä. Kiitos vain, että taas osoititte hänen olleen oikeassa.
Just joo,eg on tie totuus ja elämä...
- ex-toivonlinnalainen
Voisipa olla mukavaa kokoontua muistelemaan menneitä.
Mutta ei adventistipaikkaan.Topilassakin luokkakokouksessa ei saanut kahvia,koska synnillinen kahvinhaju olisi tarttunut seiniin...
Ja,kylmä olutkin virkistäisi mukavasti mieltä.- ex aku
Ja vatsan täytteeksi seurustelun lomassa kunnon pihviä,ei mitään soijanakkomössöä......
- x-advari
Kuulostaa kivalta. Voisimme myös yhtyä toinen toisiimme ihan fyysisestikkin. Homoseksiksikään ei saanut aiemmin hyväksyntää, joten haluaisin sitäkin kokeilla. Otetaan rohkaisua kovista huumeista ja anotaan pimeyden ruhtinaalta voimaa!
- Karvainen X-advari. - mäki...
x-advari kirjoitti:
Kuulostaa kivalta. Voisimme myös yhtyä toinen toisiimme ihan fyysisestikkin. Homoseksiksikään ei saanut aiemmin hyväksyntää, joten haluaisin sitäkin kokeilla. Otetaan rohkaisua kovista huumeista ja anotaan pimeyden ruhtinaalta voimaa!
- Karvainen X-advari.Aina velkansa maksaa.
- guzzimies
x-advari kirjoitti:
Kuulostaa kivalta. Voisimme myös yhtyä toinen toisiimme ihan fyysisestikkin. Homoseksiksikään ei saanut aiemmin hyväksyntää, joten haluaisin sitäkin kokeilla. Otetaan rohkaisua kovista huumeista ja anotaan pimeyden ruhtinaalta voimaa!
- Karvainen X-advari.Unohdetaan koko juttu,pitihän sitä jonkin idiootinkin ottaa osaa keskusteluun.
Viksumpaa porukkaa löytyy täysin muista porukoista. - Kipeä olet
x-advari kirjoitti:
Kuulostaa kivalta. Voisimme myös yhtyä toinen toisiimme ihan fyysisestikkin. Homoseksiksikään ei saanut aiemmin hyväksyntää, joten haluaisin sitäkin kokeilla. Otetaan rohkaisua kovista huumeista ja anotaan pimeyden ruhtinaalta voimaa!
- Karvainen X-advari.Kuulostat ihan oikealta adventistilta.Et ole sinut itsesi kanssa.Sitä se tiukka uskonnollisuus saa aikaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473