Söin juuri viimeisen pillerin liuskastani, koska alamme yrittämään mieheni kanssa vauvaa. Pitääkö minun odottaa vielä tämä kierto ennen kuin kannattaa yrittää vauvaa(näin käsitin pakkauksen ohjeesta) vai kuinka todennäköistä on, että raskaus onnistuu heti pillereiden jälkeen.
Haluan raskaaksi
Terppa
2
436
Vastaukset
- kai olet varautunut
siihenkin, että raskautumiseen voi mennä aikaa, keho kun ei niin vain palaudu hormonaalisen ehkäisyn jälkeen. Ellei vuodessa ala raskautta kuulumaan, hakeutukaa tutkimuksiin.
- oikeita menkkoja
Yleensä suositellaan, että odottaa ekoja luonnollisia menkkoja ennen kuin yrittää tulla raskaaksi.
Silloin raskauden alku on neuvolassa helpompi selvittää...
Kuten edellinen sanoi, voi ottaa aikansa ennen kuin tärppää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604