kuka on hereillä laittaa yhden vastauksen...jooko??? (emmä voi olla ainoa)
villi heitto!!!
23
895
Vastaukset
- outzak
vastaus!;)
- outzak
iinamari kirjoitti:
luotin sinuun...enkä turhaan taaskaan!!!
..biisi....
http://www.youtube.com/watch?v=ohHqDYST25o
hahaa...;) outzak kirjoitti:
..biisi....
http://www.youtube.com/watch?v=ohHqDYST25o
hahaa...;)en ees loppuun asti uskaltanu kuunnella...painajaisia tulee kumminkin...:(
- outzak
iinamari kirjoitti:
en ees loppuun asti uskaltanu kuunnella...painajaisia tulee kumminkin...:(
Mulla on just loistava olo nyt....hahaa...;)))
They're coming to take me away......;))
Niinhän sitä sanotaan et vian ei tarvii olla suuri, kun se on päässä......hahaa...;)) outzak kirjoitti:
Mulla on just loistava olo nyt....hahaa...;)))
They're coming to take me away......;))
Niinhän sitä sanotaan et vian ei tarvii olla suuri, kun se on päässä......hahaa...;))tunnen (?) sut sen verran hyvin et tiiän ton olevan puppua... muuten tulis kiirus!!!
- outzak
iinamari kirjoitti:
tunnen (?) sut sen verran hyvin et tiiän ton olevan puppua... muuten tulis kiirus!!!
Kyllähän sä mut tunnet..:)
Leikkiähän toi...vaikka toisinaan tulee kyl olo, et tulee oikeesti hulluks......
Hauska biisi toi!!:))
Tässä sulle kaunis biisi ihan liveversiona..:)
http://www.youtube.com/watch?v=1TWd3skb-Rw
- desperado*
yksi vastaus... ; )))
- Desperado*
iinamari kirjoitti:
toinenkin tuli...! (ethän oikeesti oo desperado?)
että seriffi jahtaa ; )
- mut en laita
vastausta
- sosiaalisukeltaja
kaikki saa osallistua?
- sosiaalisukeltaja
iinamari kirjoitti:
se jo tullut selväsi jo aloituksessa??? KAIKKI!!!
kuitenkin vielä. Yksi viesti on iso juttu mulle (vaikka ei ehkä ihmiskunnalle).
- sosiaalisukeltaja
sosiaalisukeltaja kirjoitti:
kuitenkin vielä. Yksi viesti on iso juttu mulle (vaikka ei ehkä ihmiskunnalle).
vielä hetken. Mutta mikäs kiire tässä, onneksi en nuku koskaan.
- sosiaalisukeltaja
vielä hetken. Mutta mikäs kiire tässä, onneksi en nuku koskaan.
enää, menen nukkumaan.
hyvää yötä kaikille...kun ei täällä sitten muita ole...:(
- outzak
hättäinen, ku papin kalu!
Mä oon kyl koko illan yrittäny vastailla sulle, mutkun en näköjään kerkiä....
Tää systeemikin hidastelee mun itteni hidastelun lisäks....kele....
- TrueLady
ainii mut vaatimus oli että myös hereillä... noh samapa tuo.
- sosiaalisukeltaja
kukaan muu läsnä? Alko ihan jänskättää.
- sosiaalisukeltaja
kukaan muu läsnä? Alko ihan jänskättää.
en muista tuollaista kirjoittaneeni. En kuitenkaan mene vannomaan, vaan vannon tässä: en todellakaan muista.
- mikhaildenisov
tähän aikaan herätään!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1082695Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän141702Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631575Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81548Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261115Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005