Ajoi eilen BMW M5:llä 250 km/h 3 tielä riihimäen kohdalla, eikä ollut yhtään poliisia näköpiirissä, se tapahtui eilen kello 18.30.
Ei ne poliisit sentään kaikke huomaa!
8
559
Vastaukset
- sen
täällä kerrot,kerjäätkö huomiota vai säälipisteitä kun joudut bmw:llä ajaan.aja tutkaan seuraavalla kerralla niin jää dokumentti sankariteostasi,eihän tätä muuten usko.ota yhteyttä kymppiuutisiin niin pääset loppukevennykseen,oli sen verran hyvä juttu.
- sitten?
Oletko nyt kova jätkä, suuri sankari, pitäisikö meidän tehdä aaltoja ja huutaa huraata? Muuttuiko elämäsi radikaalisti, oletko kuin uudesti syntynyt? Saitko orgasmin?
- Jaska Parruna
Et varmasti uskalla tehdä sitä uudestaan! Et varmasti uskalla!:)
- Make 72
Jaksa onni auttoi minua tänäänkin!
Olen ollut tänäänkin liikenteessä, ajoin tänään toisella autolani Ferrari Enzolla 350 km/h 100 km/h nopueusrajoitus alueella, eikä yhtään poliisia paikalla. - Jaska Parruna
Make 72 kirjoitti:
Jaksa onni auttoi minua tänäänkin!
Olen ollut tänäänkin liikenteessä, ajoin tänään toisella autolani Ferrari Enzolla 350 km/h 100 km/h nopueusrajoitus alueella, eikä yhtään poliisia paikalla.Voiuhan vittu!
Eikö onnesi koskaan käänny!V - Make 72
Jaska Parruna kirjoitti:
Voiuhan vittu!
Eikö onnesi koskaan käänny!VEipä minun onni koskaan käänny onneksi Jaksa Parruna.
- Jaska Parruna
Jaska Parruna kirjoitti:
Voiuhan vittu!
Eikö onnesi koskaan käänny!VOli muuten ensimmäinen kerta kun huomasin toisen käyttävän nikkiäni.
- Tämä on totta myös!
Jaska Parruna kirjoitti:
Oli muuten ensimmäinen kerta kun huomasin toisen käyttävän nikkiäni.
Se oli joku toinen Jaakko Parruna, kun olet sinä tämän viestinkirjoitaja:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803498Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221948Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.391595- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.721085- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91918Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.206797Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747