Elämässä on hetkiä jolloin jokaisella itseäänkunnioittavalla ihmisellä on suuri kiusaus sanoa..
-Mitäs minä sanoin?
Mutta todellista suuruutta voi osoittaa vain kieltäytymällä kiusauksesta..
Siksi en sano mitää..vaikka kieltämättä kiusaus on kärventelevä..
http://208.116.9.205/10/graphics/pics/pictures_demoncat.jpg
kieltäydyn sanomasta, että tätä minä olen yrittänyt kertoa teille ymmärtämättömille..tyydyn hiljaiseen ihailuunne ja siihen nöyrään tyydytykseen mitä vaatimatonkin mutta lähes aina oikeassa oleva ja sitä sanomasta kieltäyvä persoonallisuus saa omasta vaatimattomasta sielustaan..öhöm..
Öhöm..
13
403
Vastaukset
- Alien-8
joltain Alieniltä;)))Söpön näköinen pikku kisu:))
- Raaps
Ilmeisesti käsityksemme estetiikasta poikkeavat jonkin verran..mutta sehän on makuasia..:)
Huomenta vaan sullekin..
..voi olla aika kylmä..kissako se tosiaan...????
- Raaps
Otsikoitu * kissa helvetistä* ..ei ihan mun makuuni kotieläin..mut huomenta..:)
Raaps kirjoitti:
Otsikoitu * kissa helvetistä* ..ei ihan mun makuuni kotieläin..mut huomenta..:)
..kissalta on karvat palaneet..siellä helvetissä..
- misspiggy
tosta on kyl lemmikit kaukana.. Toihan oli ku suoraan haamujengeist.. Ne patsaat, jotka muuttu eläviks..
- Raaps
Aina vähän epäillyt näitä otuksia..Samoin kuin oravia, rusakoita, kameleita jne..jne..syyllistymättä silti vainoharhaiseen mustamaalaukseen..:D
- Raaps
Raaps kirjoitti:
Aina vähän epäillyt näitä otuksia..Samoin kuin oravia, rusakoita, kameleita jne..jne..syyllistymättä silti vainoharhaiseen mustamaalaukseen..:D
Huomenta kans piti toivotella piggyseni..!
- misspiggy
Raaps kirjoitti:
Huomenta kans piti toivotella piggyseni..!
moukkamaisuuteni, jotten vastannu, mutt iltaa rapsutiinille..
- Ajankulu
Siinä meni yöunet,,(((, milläs nyt sit unesta kiinni kun tuommosen karmeen otuksen keksit tuoda näytille,!!! Siis, onkos toi kissa vai tosiaan Et:n, ja Alien risteytys,,))))?
- Raaps
kissa, ruma sellainen, mutta silti..ulkonäöstä nyt viis..minäkään mikään varsinainen adonis ole..mutta otos kuvaa mielestäni..hmm..häijyyttä ja pahansuopuutta..enkä ole ennakkoluuloinen näitä kirottuja otuksia kohtaan..:)
HUomenta Kreetta! - Ajankulu
Raaps kirjoitti:
kissa, ruma sellainen, mutta silti..ulkonäöstä nyt viis..minäkään mikään varsinainen adonis ole..mutta otos kuvaa mielestäni..hmm..häijyyttä ja pahansuopuutta..enkä ole ennakkoluuloinen näitä kirottuja otuksia kohtaan..:)
HUomenta Kreetta!ihan kauheesti, mut unohtu säikäyksen vuoks,,))) oikein hyvää keskipäivää, ja hyvää paivän jatkoa, kissamiäs,,)))!! tutitus,,)))!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691