jonnekkin.....
viivi ooksä kadonnu
13
549
Vastaukset
- mikhaildenisov
näin hänet 50- osastolla!
- ihan(a)seko
sä vaan luulet-----tai sit se on ollu utelias ja menny kurkkaamaan------kun ei ne päästä mua ja viiviä vielä sinne osastolle
- Viivi.
Nyt äkkiä perut puhees ja palaat yli kymmenen vuoden kuluttua asiaan. MuRRRRRRRRR...
- mikhaildenisov
ihan(a)seko kirjoitti:
sä vaan luulet-----tai sit se on ollu utelias ja menny kurkkaamaan------kun ei ne päästä mua ja viiviä vielä sinne osastolle
skojjaan sun kanssas,on semmonen päivä!
- mikhaildenisov
Viivi. kirjoitti:
Nyt äkkiä perut puhees ja palaat yli kymmenen vuoden kuluttua asiaan. MuRRRRRRRRR...
ei tarvi olla 50 jos käy sillä osastolla,
vai ookko aivan huuhaa?! - ihan(a)seko
mikhaildenisov kirjoitti:
ei tarvi olla 50 jos käy sillä osastolla,
vai ookko aivan huuhaa?!viivi skoijaa sua----sillon semmonen päivä
- mikhaildenisov
ihan(a)seko kirjoitti:
viivi skoijaa sua----sillon semmonen päivä
samalla asialla,vain huuhaata tänään....
eikös sanota kippis kans...? - ihan(a)seko
samalla asialla,vain huuhaata tänään....
eikös sanota kippis kans...?yritätkö sä juottaa meidät humalaan...mitä kippis--------joo otetaas sille
- mikhaildenisov
ihan(a)seko kirjoitti:
yritätkö sä juottaa meidät humalaan...mitä kippis--------joo otetaas sille
luonnollisessa tilassa,mutta ei kuin basa eilen
hän oli kännissä ja lenti ulos!! - ihan(a)seko
hän oli kännissä ja lenti ulos!!luonollinen tila------ai mistä se lensi ylos
- Viivi.
hän oli kännissä ja lenti ulos!!mä oon kuule hillunu julkisilla paikoilla, kaikennäköisillä festareilla ja näyttäny naamaani jopa mediassa. Sä et oo vaan "nähny" mua.
Just eilen illalla laitoin ittestäni kuvankin myspaceen, mut en voi kertoa sen osoitetta, kun mun nimi paljastuis... iiiiks.
Eikä se ole Viivi.
:D
Sun tarttee heti huomenista huudella kaupungilla, että onks kukaan teistä Ihana? No entä edes Viivi?
Sit voi tärpätäkin. Mut älä kaikkia usko, varmaan moni tahtois olla toi Ihana ja muutama jopa Viiviki. - ihan(a)seko
Viivi. kirjoitti:
mä oon kuule hillunu julkisilla paikoilla, kaikennäköisillä festareilla ja näyttäny naamaani jopa mediassa. Sä et oo vaan "nähny" mua.
Just eilen illalla laitoin ittestäni kuvankin myspaceen, mut en voi kertoa sen osoitetta, kun mun nimi paljastuis... iiiiks.
Eikä se ole Viivi.
:D
Sun tarttee heti huomenista huudella kaupungilla, että onks kukaan teistä Ihana? No entä edes Viivi?
Sit voi tärpätäkin. Mut älä kaikkia usko, varmaan moni tahtois olla toi Ihana ja muutama jopa Viiviki.kuinkahan monta kättä nousis ylös jos joku huutais ----voi olla että kukaan ei uskoltais edes raapii päätään,ettei tuu väärin ymmerretyks
- mikhaildenisov
ihan(a)seko kirjoitti:
luonollinen tila------ai mistä se lensi ylos
kännissä.Silloinhan ootte oma ittenne!!
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954