Mitä järkeä on...

ostaa romutuskuntoinen USA-auto, purkaa se kappaleiksi, hiekkapuhaltaa, hitsata, vaihtaa moottori ja sisustaa se uudelleen? Eihän autosta
ole sen jälkeen mitään alkuperäistä jäljellä.
Kunnon automies etsii niin kauan kunnnes löytää
alkuperäiskunnossa olevan kärryn ja pienellä
korjaamisella saa siitä itselleen menopelin
vuosiksi eteenpäin. Olen käynyt galiforniassa,new yorkissa ja tiedän että heidän talleista löytyy
vähänajettuja alkuperäiskunnosssa olevia Bluesmobileja, Mustangeja ja myös vanhoja eurooppalaisa kärryjä. Sinne hankkimaan kaikki ne
joilta löytyy rahaa sukanvarresta. Ei tarvitse ajaa sen jälkeen sitten kokoonparsituilla feikeillä, SAATANA!!!


"Love or leave it"


MarttyyriMallari-TTt

17

3751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunotus

      Kutsuvat tuota näpertelyä harrastukseksi. Siinä se idea on. Valmiissa kun ei ole hirveästi harrastamista.

    • ^^^^^^

      Mitä järkeä, on huitoa mailoilla pientä mustaa kuminpalaa johonkin häkkiin? Onko järkeä juosta nurmikentällä pallon perässä, ja koittaa potkaista sitä häkkiin? Onko järkeä yrittää lyödä pieni kova valkoinen pallo maassa olevaan reikään? Onko järkeä purjehtia, kun moottorikin on keksitty?

      Tarvitseeko harrastuksessa yleensäkään olla mitään järkeä, vai riittääkö, että harrastaa jotain, koska itse pitää harrastuksestaan?

    • wäsäilijä

      Tekee ne samaa New Yorkissa ja mainitsemassasi galiforniassa kai myös,missä lieneekään.
      Californiassa siitä moni repii leipänsä.
      Tosi automiehet.
      Ei valmiin ostajat.

      • Niin niin, mutta ei pidä sen jälkeen kun on harsinut kokooon autonsa em. keinoin väitää sitä aidoksi amerikkalaiseksi autoksi, koska siitä on puhallettu
        aitous pois. Kamalan näköistä kun jotkut laahaavat karamellin näköisiä vekottimiaan näyttelyistä toiseen trailerilla ja saavat pokaaleja tästä humpuukkitouhustaan. Yönmusta, ajan patinoima, liikennekelpoinen ja V-8 moottorilla varustettu
        isonkokoinen Dodge Royal Monago 4-door sedan (Sampo Oy:n ex-edustusauto) on sen sijaan ilo silmille ja ansaitsisi tuhat kertaa ennemmin
        päästä lehtenne (V-8 Magazine) komeilemaan, kuin feikkimeikki-roju.


        "Aito asia ei ole rahvaanomainen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • MattiMallari

      Hahaa, MMtt-t on tehnyt uuden aluevaltauksen ja iskenyt kyntensä jenkkiautoihin! V8-kuskit vaviskaa - kyseinen herra rakentelee uskomattoman hienoja virtuaalisia pienoismalleja, joita virtuaalikerhossaan ihastelee virtuaalikavereidensa kanssa! Valokuvia ei kukaan ole koskaan näistä äärimmäisen hienoista luomuksista nähnyt - mielikuvitusta ei saa filmille.

      Lupaan, että jos MMtt-t jatkaa täällä (kuten lukemattomilla palstoilla) saatte ennen pitkää kuulla mestarin tietoja täydellisestä jenkkiautosta ja viestien loppuun syvämietteistä filosofiaa.

      Pitäkää lystiä :)

      • ja älä sotkeudu aikuisten juttuihin. Sinä varmasti rakastat meikkiautojasi, mutta minä en tykkää muutakuin aidoista autoista. En siis rakentele autoja muutakuin 1:35 mittakaavassa ja ne vastaavat
        joka detaljiltaan alkuperäistä asiaa.


        "Eräs webmaster on poliisin ilmiantaja"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MattiMallari
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja älä sotkeudu aikuisten juttuihin. Sinä varmasti rakastat meikkiautojasi, mutta minä en tykkää muutakuin aidoista autoista. En siis rakentele autoja muutakuin 1:35 mittakaavassa ja ne vastaavat
        joka detaljiltaan alkuperäistä asiaa.


        "Eräs webmaster on poliisin ilmiantaja"


        MarttyyriMallari-TTt

        Älä nyt noin kimpaannu - se koirahan älähtää johon kalikka kalahtaa...

        Tuosta MM-TTt:n kommentista palstan oikeiden autojen harrastajat osaavat jo varmasti tehdä oikean johtopäätöksen siitä, millaisia autoja (1:35) mestari rakentaa. Valokuvia on tosin turha pyytää, koska virtuaalitodellisuutta on edelleenkin vaikea saada kuvattua muutoin kuin sanallisesti.

        Ei kannata hermostua vain nauttia verbaalista huumorista :)


      • järkeä
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja älä sotkeudu aikuisten juttuihin. Sinä varmasti rakastat meikkiautojasi, mutta minä en tykkää muutakuin aidoista autoista. En siis rakentele autoja muutakuin 1:35 mittakaavassa ja ne vastaavat
        joka detaljiltaan alkuperäistä asiaa.


        "Eräs webmaster on poliisin ilmiantaja"


        MarttyyriMallari-TTt

        on rakennella leluautoja 1:35 mittakaavassa, lelujaha saa ostaa kaupasta valmiinakin? Kunnon lelumies etsii niin kauan kunnnes löytää valmiin leluauton. Ei muuta kuin lelukauppaan hankkimaan kokonaisia leluautoja, jos löytyy rahaa sukanvarresta. Ei tarvitse leikkiä sen jälkeen sitten kokoonparsituilla leikkiautoilla, SAATANA!!!


    • toi pelle on feikki

      Ime haaraväliä homo!

      • Kun haukut toista homoksi ja feikiksi julkisesti, niin asiasta voisi tehdä kantelun poliisille, mutta ei hätää minä en ole poliisin kätyri...


        "Keep moving, moving and moving"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Driver.

        Voisitko ystävällisesti tutkia, olisiko jossain muualla keskustelufoorumeilla kehitysvammaisille oma osasto, ettei tarvitsisi tulla tänne täysjärkisten osastoille örveltämään.


      • Euruuppa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Kun haukut toista homoksi ja feikiksi julkisesti, niin asiasta voisi tehdä kantelun poliisille, mutta ei hätää minä en ole poliisin kätyri...


        "Keep moving, moving and moving"


        MarttyyriMallari-TTt

        kun sanot homoa haukkumanimeksi.


    • Retku

      Minä tahdon ajaa omien käpälien aikaansaannoksella.Saa tehdä mieleisensä kulkupelin.Dodge Dart Swinger 2d ht -72 360 cid.

    • ------------

      Missä on galifornia? Ettei ollut Gayfornia?

      • visted sista

        gali-fukin-fornia :)


    • os ostaa..

      käytetty, kun voi ostaa uuden usa-auton? silloin se on takuuvarmasti alkuperäinen ilman mitään muutoksia. käytetyssä ostaa vain jonkun toisen ongelmat.

      • Kuuno,teiden tukko

        Oikeassa olet mutta, ei niitä tänne ole juurikaan paljoa edes tuotu, ei etenkään niitä parempia ja hienompia malleja, siis ei ollenkaan kaikkia malleja täällä Suomessa ole ollut saatavilla sitten jonkun Dodge Aspenin, siihen saakka -81-82 niitä kyllä tuotiin kaikkia malleja ja halvalla, loistoautoja omissa luokissaan, maailma muuttuu, kaikenmaailman koivusten ja halkolan runkkujen myötä, tosin myös muutenkin. Ei nuo tietenkään ihan kaikkeen ole päässeet vaikuttamaan, vaikka ovatkin siihen pyrkineet.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe