mikä ei

lihottaisi?

Elikäs...onko kokemuksia pillereistä, jotka eivät lihota tai aiheuta muita ikäviä sivuoireita? Ihmisethän ovat aina yksilöitä, mutta haluaisin näin yleisluontoisesti tiedustella. Kauheita kertomuksia vain tähän mennessä kuullut pillereistä (lihottavat, vievät kaikki halut jne.), eikä ole uskaltanut ottaa käyttöön. Silti ei haluaisi koko ikäänsä käyttää kumia ehkäisynä...

6

439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asennuttaa

itselleen kuparikierukan. Itse en hormoneja halua missään muodossa, kuparikierukan otin tuossa 2 v sitten. Ja en, en ole synnyttänyt ja ikääkin on vasta 21 v.
      Tyytyväinen olen valintaani.

• helposti

kuparikierukan saa itselleen neuvoteltua? Jotenkin ajattelisi, että yrittävät vängätä noita muita ehkäisymuotoja ensin...vaikka enhän ole käynyt keskustelemassa. Ja pitäisikö varata aika lääkärille vai gynelle?

• kierukallinen
        helposti kirjoitti:

kuparikierukan saa itselleen neuvoteltua? Jotenkin ajattelisi, että yrittävät vängätä noita muita ehkäisymuotoja ensin...vaikka enhän ole käynyt keskustelemassa. Ja pitäisikö varata aika lääkärille vai gynelle?

itse asennutin alan erikoislääkärillä, gynellä, eikä tarvinnut mitenkään "ruinata" tms. Kävin yksityisellä.

• on ihan hyvä

mutta ne ovatkin minun kokemuksia ko.merkistä. en ole syönyt pillereitä nyt vasta kuin n. neljä kuukautta eivätkä ainakaan vielä ole lihottaneet yhtään, ei ole mitään muitakaan oireita tullut. Eivätkä haluja ole vieneet, todellakaan! ;)

PAITSI että, niskat ovat olleet pilsujen aloittamisen jälkeen ihan totaalisen jumissa lähestulkoon koko ajan. Sitten luinkin uudestaan ohjeista mahdollisista sivuvaikutuksista ja yksi on justiinsa se niskojen kipeytyminen. Että minulla tälläistä, täytyypä varmaan siitäkin keskustella vielä gynen kanssa, joskus sitten.. :)

muuten ihan hyvät kokemukset tähän asti yasminelleista, mutta kaikki ihmiset reagoi eri tavalla kaikkeen.

• Sandels

Itse olen syönyt yli puoli vuotta Yasmin e-pillereitä, enkä itse ole huomannut mitään sivuvaiktuksia, ensimmäisellä parilla viikolla rinnat olivat ehkä tavallista aremmat. Tosin olen kuullut että joillekin juuri kyseiset pillerit aiheuttavat mielialan vaihteluita. Sehän riippuu täysin ihmisestä. Ruokahalua en ole kysesiten pillereiden kuullut lisäävän.

• Tapiiri

Käytin yli vuoden ajan yasmin-pillereitä, enkä ollut huomaavinani mitään erikoista, kunnes poikaystäväni huomautti että haluni ovat täysin kadonneet. Vaihdoin renkaaseen ja vasta silloin huomasin kuinka paljon pillerit olivat minuun vaikuttaneet. Haluttomuus on kuitenkin jatkunut ja nyt olen lihonut pienessä ajassa todella paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5893
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      41
      3441
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2667
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      223
      2121
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      133
      886
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      824
    Aihe