Viisautta..kaunista

valkoinen-sulka

Oi Suuri Henki, jonka äänen tuulessa kuulen,
ja jonka hengitys antaa elämän koko maailmalle,
kuule minua!
    Pieni ja heikko olen!
Vahvuuttasi ja viisauttasi tarvitsen!

Anna minun kulkea kauneudessa ja pyhällä mielellä.
Anna silmieni seurata ikuisesti punaisia ja purppuraisia auringonlaskuja.
Anna käsieni ja sydämeni kunnioittaa kaikkea minkä olet luonut.

Anna korvieni kuulla äänesi voimakkaana ja ottaa vastaan
johdatuksesi, kun vilipittömästi pyydän merkkiä, näkyä, unta tai vastausta rukoukseen.

Tee minusta viisas, että voin ymmärtää asiat, jotka olet jo opettanut kansalleni.
Anna minun oivaltaa kaikki opetukset, jotka olet piilottanut jokaiseen kiveen, lehteen ja yrttiin.

Etsin sinun vahvuuttasi, en siksi, että olisin mahtavampi kuin veljeni tai sisareni, vaan siksi, että voittaisin suurimman viholliseni: itseni.

Valmista minut elämään aina niin, että silmäsi hymyilevät minulle, kun tutkit tekojani ja ajatuksiani. Opeta minut kohtelemaan veljiäni ja sisariani ja Maaäidin luomuksia aina samalla tavalla kuin tahdon itse tulla kohdelluksi: rakkaudella, oikeudenmukaisuudella, arvokkuudella, rehellisyydellä ja kunnioituksella.

Kun elämä kuihtuu kuin himmentyvä auringonlasku, säilytä silmäni kirkkaana ja käteni ja sydämeni puhtaana verenvuodatuksesta, tuhosta, vihasta ja halveksunnasta Maaäitiä kohtaan, niin että henkeni voi tulla luoksesi tuntematta häpeää.

6

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dj Pervo
    • Katriina3

Tässä on se mitä harva saa aikaan, se mikä koskettaa, mikä antaa ymmärtää että heikkoja olemme me, jotka maanpäällä vaellamme!

Me, jotka luulemme että yksin minulla on voima ja valta, me jotka uskomme vain itseemme. Meidän tulee nöyrtyä, voimakkaamman ja viisaamman edessä!

Katsoa maailmaa uskossa turvaten suurempaan kuin itse olemme. Luottaa siihen että kerran olemme jokainen sen tien päässä, mistä paluuta ei ole.

Luottaa ja uskoa siihen, että vain puhtaalla sydämellä saavutamme sen mitä jokainen haluaa: Vaipua Maanäidin syliin, viiemiselle matkalleen, häpeämättä tekojaan.

• Dj Pervo

• Katriina3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe