Oi Suuri Henki, jonka äänen tuulessa kuulen,
ja jonka hengitys antaa elämän koko maailmalle,
kuule minua!
Pieni ja heikko olen!
Vahvuuttasi ja viisauttasi tarvitsen!
Anna minun kulkea kauneudessa ja pyhällä mielellä.
Anna silmieni seurata ikuisesti punaisia ja purppuraisia auringonlaskuja.
Anna käsieni ja sydämeni kunnioittaa kaikkea minkä olet luonut.
Anna korvieni kuulla äänesi voimakkaana ja ottaa vastaan
johdatuksesi, kun vilipittömästi pyydän merkkiä, näkyä, unta tai vastausta rukoukseen.
Tee minusta viisas, että voin ymmärtää asiat, jotka olet jo opettanut kansalleni.
Anna minun oivaltaa kaikki opetukset, jotka olet piilottanut jokaiseen kiveen, lehteen ja yrttiin.
Etsin sinun vahvuuttasi, en siksi, että olisin mahtavampi kuin veljeni tai sisareni, vaan siksi, että voittaisin suurimman viholliseni: itseni.
Valmista minut elämään aina niin, että silmäsi hymyilevät minulle, kun tutkit tekojani ja ajatuksiani. Opeta minut kohtelemaan veljiäni ja sisariani ja Maaäidin luomuksia aina samalla tavalla kuin tahdon itse tulla kohdelluksi: rakkaudella, oikeudenmukaisuudella, arvokkuudella, rehellisyydellä ja kunnioituksella.
Kun elämä kuihtuu kuin himmentyvä auringonlasku, säilytä silmäni kirkkaana ja käteni ja sydämeni puhtaana verenvuodatuksesta, tuhosta, vihasta ja halveksunnasta Maaäitiä kohtaan, niin että henkeni voi tulla luoksesi tuntematta häpeää.
Viisautta..kaunista
6
215
Vastaukset
- Dj Pervo
Tohon suureen runoon pitää saada kunnon taustamusiikki....
http://www.youtube.com/watch?v=l9nJq4fi5f8&mode=related&search=- valkoinen-sulka
kaunis laulu aina vaan
- Katriina3
Tässä on se mitä harva saa aikaan, se mikä koskettaa, mikä antaa ymmärtää että heikkoja olemme me, jotka maanpäällä vaellamme!
Me, jotka luulemme että yksin minulla on voima ja valta, me jotka uskomme vain itseemme. Meidän tulee nöyrtyä, voimakkaamman ja viisaamman edessä!
Katsoa maailmaa uskossa turvaten suurempaan kuin itse olemme. Luottaa siihen että kerran olemme jokainen sen tien päässä, mistä paluuta ei ole.
Luottaa ja uskoa siihen, että vain puhtaalla sydämellä saavutamme sen mitä jokainen haluaa: Vaipua Maanäidin syliin, viiemiselle matkalleen, häpeämättä tekojaan.- Katriina3
Dj Pervo kirjoitti:
Nuollaan kenkiä....
http://entropy.tky.hut.fi/~thebbo/tytot_tykkaa_serefest_edit.mp3mitään, vaan olla omia itsenäisiä ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027