(Laiton tänne, kun ei mielestäni kuuluu muuallekaan.)
Olen usein aprikoinut kovasti, miksi kaikki aina halveksivat tv-chatteja sekä etenkin tv-pelejä. Miks niihin suhtaudutaan niin kriittisesti? Olen alaikäinen opiskelija, eikä minulla ole erityistä halua niihin osallistuakaan, mutta minä tykkään katsoa niitä.
Teillä, jotka halveksitte ja sanotte näitä silkaksi, ajantuhlaukseksi on varmaan ihan hirveästi kavereita. Minulla on vaan yksi. En tiedä, katseleeko hän tv-pelejä. Me ystävystyttiin vaan just viikko ennen loman alkua, mutta onneksi nähdään ihan, ihan kohta. :)
En muutenkaan tapaa ihmisiä muualla kuin koulussa, paitsi isoveljeäni. Minä ja broidi asutaan yhessä. Rahaa käytetään molempien, mutta broidi hoitaa ostokset. Mä en edes uskalla katsoa ketään silmiin enkä tykkää siitä, jos joku tulee ihan lähelle. Mä en edes uskalla mennä ulos paitsi vaan joskus ennenkuin aamukaste kuivuu.
Tv-chatit sekä -pelit auttaa mua tässäkin suhteessa. Mä voin melkein koskettaa niitä ruudulla näkyviä tyyppejä.
Keväällä tuli enemmän tv-pelejä ja chättejä, nyt tulee vähemmän. mutta onneksi kesällä tulee aamuisin, koska silloin mä nyt katon toosaa, muuten katon vaan siinä kahden viiva neljän maissa kun oon tullu koulusta.
Suosikkiohjelmani on Voittopotti. Tv-pelit paitsi karkottavat yksinäisyydeen, opettavat meille uusia näkökulmia ja opettavat meitä esim. kunnioittamaan ihmisten erilaisuutta.
Mieti siis seuraavan kerran kahdesti, ennenkuin julistat, että tv-pelit olisi pelkkää ajanhukkaa ja hirveitä.
Pidän tv-chateista ja -peleistä
3
221
Vastaukset
- kauniista juontajista
Katariina, Sonja, Petra alias Peura, Suvi, Tessi, Jenni
Koko katras kauniita naisia, iloa ja silmäniloa yksinäiselle miehelle.- vielä listaani