(Laiton tänne, kun ei mielestäni kuuluu muuallekaan.)
Olen usein aprikoinut kovasti, miksi kaikki aina halveksivat tv-chatteja sekä etenkin tv-pelejä. Miks niihin suhtaudutaan niin kriittisesti? Olen alaikäinen opiskelija, eikä minulla ole erityistä halua niihin osallistuakaan, mutta minä tykkään katsoa niitä.
Teillä, jotka halveksitte ja sanotte näitä silkaksi, ajantuhlaukseksi on varmaan ihan hirveästi kavereita. Minulla on vaan yksi. En tiedä, katseleeko hän tv-pelejä. Me ystävystyttiin vaan just viikko ennen loman alkua, mutta onneksi nähdään ihan, ihan kohta. :)
En muutenkaan tapaa ihmisiä muualla kuin koulussa, paitsi isoveljeäni. Minä ja broidi asutaan yhessä. Rahaa käytetään molempien, mutta broidi hoitaa ostokset. Mä en edes uskalla katsoa ketään silmiin enkä tykkää siitä, jos joku tulee ihan lähelle. Mä en edes uskalla mennä ulos paitsi vaan joskus ennenkuin aamukaste kuivuu.
Tv-chatit sekä -pelit auttaa mua tässäkin suhteessa. Mä voin melkein koskettaa niitä ruudulla näkyviä tyyppejä.
Keväällä tuli enemmän tv-pelejä ja chättejä, nyt tulee vähemmän. mutta onneksi kesällä tulee aamuisin, koska silloin mä nyt katon toosaa, muuten katon vaan siinä kahden viiva neljän maissa kun oon tullu koulusta.
Suosikkiohjelmani on Voittopotti. Tv-pelit paitsi karkottavat yksinäisyydeen, opettavat meille uusia näkökulmia ja opettavat meitä esim. kunnioittamaan ihmisten erilaisuutta.
Mieti siis seuraavan kerran kahdesti, ennenkuin julistat, että tv-pelit olisi pelkkää ajanhukkaa ja hirveitä.
Pidän tv-chateista ja -peleistä
3
221
Vastaukset
- kauniista juontajista
Katariina, Sonja, Petra alias Peura, Suvi, Tessi, Jenni
Koko katras kauniita naisia, iloa ja silmäniloa yksinäiselle miehelle.- vielä listaani
elikkä tuli vasta ton viestini lähetettyä mieleen vielä se yks vaalea tyttönen joka juontaa päivisin voittopottia mut hänen nimeään en tiedä, ja sitten se yks tummatukkanen tyttönen (en tarkota Katariinaa, hänet mä jo mainitsin enkä tarkota Jasmineakaan) jonka nimee en myöskään tiedä ja hänkin juonsi päivällä mut nyt ei oo näkyny vähään aikaan eli moneen viikkoon. Onko lopettanu vai lomalla?
Oliskos jollain listaa kuvineen noista voittopottijuontajista? - Siivetön lintu
vielä listaani kirjoitti:
elikkä tuli vasta ton viestini lähetettyä mieleen vielä se yks vaalea tyttönen joka juontaa päivisin voittopottia mut hänen nimeään en tiedä, ja sitten se yks tummatukkanen tyttönen (en tarkota Katariinaa, hänet mä jo mainitsin enkä tarkota Jasmineakaan) jonka nimee en myöskään tiedä ja hänkin juonsi päivällä mut nyt ei oo näkyny vähään aikaan eli moneen viikkoon. Onko lopettanu vai lomalla?
Oliskos jollain listaa kuvineen noista voittopottijuontajista?Mun lempijuontaja on Kata, mutta tykkään ihan kaikista Voittopotin juontajista.
Tuo vaaleatukkainen saattaisi olla Nelli:
http://www.youtube.com/watch?v=ddemciw4lXI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904