Olen jo pitkän aikaa ollut huolestunut, kun enää ei ole nähty Aamun sanaa.., eikä muutakaan.
Onko kaikki hyvin? IP?
Anteeksi vaan, mutta jotenkin pistänyt silmään, että "jippiin" ajoista lähtien, on sanoma vähentynyt ja vähentynyt.
Laita vaikka s-postia ja kuulumisia.
Jeshua on meidän rauhamme.
Siu,
Tip(Of The Day)Tap
Missä SAVIS luuhaa?
5
397
Vastaukset
- umpihetero.
mikä olisi muuten ihan ok. vaihtoehto...
- umpihetero.
kyseisen henkilön kirjoitukset ovat sitä luokkaa, että toivottavasti hänellä ei todellakaan ole yhtään omaa lasta...heidän elämänsä olisi todellista maanpäällistä helvettiä...
- umpihetero.
itseäsi millään tavalla, niin sehän on tietysti sinun ongelmasi. jos sinun koko elämäsi nojaa siihen mitä ajattelet sinun jeesuksen sinusta ajattelevan, niin silloin sinä ja sinun elämäsi oletta pelkkä pelkkä objekti. jos sinä pidät itseäsi vain syntisenä ihmisenä, niin jopa on sinutkin sitten aivopesty oikein kunnolla.
- umpihetero.
mikä olisi muuten ihan ok. vaihtoehto...
- Oma käsitykseni
on, että Saviksella on "ongelmia itsensä kanssa" ja "lisäksi läheistensä kanssa". Tämä ei kuitenkaan ole välttämättä ikävä uutinen, sillä uskovan ihmisen mahtipontisuuden ja oman voiman pitää tulla kukistetuksi ennen kuin Herra saa muotoa ihmisessä.
Savis on lukenut tuomioita monien päälle tällä palstalla sekä opettanut oppeja, joita ei voi ankkuroida raamatun ilmoitukseen; eikä tätä kaikkea voi panna yksistään hänen huonon suomenkielen tiliin.
Jos uskomme tunnustus menee opissa pidemmälle kuin mitä arkielämämme uskostamme todistaa teoissa ja sanoissa, niin pitkällä aikavälillä "Jumalan nimi tulee elämämme kautta pilkatuksi pakanain seassa".
Voimme rukoilla, että Herran armotyö etenisi Saviksen ja meidän itsekunkin sydämissä.
Savenvalajasta olen oppinut, että savi pannaan alkukäsittelyn jälkeen pimeään ja kosteaan odottamaan jatkokäsittelyä. Pimeässä laululinnut oppivat visertämään kauniisti ja kun ne tuodaan valoon, niin koko huone tulvii ihania sointuja. Tällaisten kokemusten jälkeen voimme sanoa: "Sinä olet taivutellut minua Herra ja minä olen taipunut; sinä olet tarttunut minuun ja olet voittanut".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783