Sananl. 3:34
Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.
1Kor.6
9 "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei AVIONRIKKOJAT, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, EI PILKKAAJAT eivätkä anastajat SAA PERIÄ JUMALAN VALTAKUNTAA".
PILKKAAJILLE TIEDOTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
6
238
Vastaukset
- tekoon.
Siis tehdään parannusta,
kun sen aika on vielä.- Muistuttaja
Jumala ei katso henkilöön tässäkään, vaan jokaisen on tehtävä parannus omista synneistään. Kukaan ei voi väistää Jumalan sanaa. Ei Teuvokaan.
- Maiskuttaja,,
Muistuttaja kirjoitti:
Jumala ei katso henkilöön tässäkään, vaan jokaisen on tehtävä parannus omista synneistään. Kukaan ei voi väistää Jumalan sanaa. Ei Teuvokaan.
Niin,
ja mikä tärkeintä,
Jeesuksen veressä vielä voima on. - katuja
Maiskuttaja,, kirjoitti:
Niin,
ja mikä tärkeintä,
Jeesuksen veressä vielä voima on.ONNEKSI
- Leukojen loksuttaja
katuja kirjoitti:
ONNEKSI
minun hurskaan ei itse tarvitse tehdä parannusta, vaikka sitä aloituksessa Teuvolta vaadinkin.
- morthax
ehkeivät peri, mutta eivät taida hirveän kiinnostuneita ollakkaan. Minä itse en jaksa innostua mistään jeesushöpötyksestä, mutta yleensä annan asian olla, kunnes joku tulee minulle ensin aukomaan päätään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872