Kuinka käräytän?

Selibatisti

Meillä täällä landepaukkulassa on pari jehovantodistajaa, jotka ovat molemmat tahoillaan avioliitossa, mutta rakastelevat kuitenkin toisiaan. Asia on aika julkinen juttu työpaikallani, mutta miten saattaa nämä synnintekijät vastuuseen uskontonsa edessä? Sehän ilmeisesti kuuluu tapoihinne ja meidän asiasta tietävien velvollisuus on varmastikin auttaa seurakunnan tuomareita pitämään porukat ruodussa.

Kenelle siis vihjaista jutusta? Voinko jättää vaikka kirjelappusen valtakunnansalin postilaatikkoon? Esiintyisin mielelläni asiassa nimettömänä.

Asiahan ei oikeastaan kuulu minulle ollenkaan, mutta kun oma seksielämä on niin olematonta, että kateuksissani kärvistelen. Uskovaiset saavat karvahanuria naapurinrouvaltakin, mutta minä en mistään. Thai-hierontakin pitää hakea ihan kaupungista saakka.

8

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

mahdotonta jos heiltä itseltään kysyy. Eivät he saa tehdä huorin. Hyi hyi. Sitäpaitsi Jehova itse näkee joten he voivat sanoa good bye paratiisille.

Itse kyllä viis veisaisin heidän touhuistaan mutta jos sinua sitten niin paljon kärvistelee niin seurakunnan vanhimmille tietysti voi asiasta ilmoittaa. Lähdöthän heille sitten tulee. Et kai halua pilata heidän elämäänsä?

• Yks -

Tosin tuo huoraava pari voi valehdelle etteivät tee keskenään mitään ja väittää sinua valehtelijaksi. Ota tämä mahdollisuus siis huomionn jos et saa pitäviä todisteita heitä vastaan.

• Lähimmäinen.

Miksi valehtelet, mitä luulet saavasi sillä aikaan?

• Miksi tuomitset, mitä luulet saavasi sillä aikaan?

• Aritta

että todistajat tosiaankin ovat niin hyveellistä kansaa kuin heidän pitäisi puheittensa mukaan olla? :-)

• Lählmmäinen.

Sinä se kyllä olet tämän palstan hauskin tyyppi.

• salaisuus?

Kieltävät kaiken ja jos sulla ei ole Jt statusta tai arvostusta olet epäluotettava yksilö, jonka tarkoituksena on vain mustamaalaus. Sinun vaikuttimesi kyseenalaistetaan ja samalla nämä mainitsemasi henkilöt peittelevät hommansa ja järjestelevät systeeminsä uudelleen ja kaikki on taas hyvin seurakunnassa.

• Älä ala älä ala

Mitä maksaa sekaantua ? Tehköön mitä tahtovat.Kyllä se vielä heille eteen tulee.Katsos,kun he luulevat ettei kukaan tiedä ja siten käyvät pikkuhiljaa varomattomimmiksi ja jäävät puolisoilleen kiinni asiasta,näinhän se aina on männy,elokuvissa ja oikeessa elämässä.Tietoa on,ei kokemusta.omakohtaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe