Meillä täällä landepaukkulassa on pari jehovantodistajaa, jotka ovat molemmat tahoillaan avioliitossa, mutta rakastelevat kuitenkin toisiaan. Asia on aika julkinen juttu työpaikallani, mutta miten saattaa nämä synnintekijät vastuuseen uskontonsa edessä? Sehän ilmeisesti kuuluu tapoihinne ja meidän asiasta tietävien velvollisuus on varmastikin auttaa seurakunnan tuomareita pitämään porukat ruodussa.
Kenelle siis vihjaista jutusta? Voinko jättää vaikka kirjelappusen valtakunnansalin postilaatikkoon? Esiintyisin mielelläni asiassa nimettömänä.
Asiahan ei oikeastaan kuulu minulle ollenkaan, mutta kun oma seksielämä on niin olematonta, että kateuksissani kärvistelen. Uskovaiset saavat karvahanuria naapurinrouvaltakin, mutta minä en mistään. Thai-hierontakin pitää hakea ihan kaupungista saakka.
Kuinka käräytän?
8
1007
Vastaukset
- Aritta
mahdotonta jos heiltä itseltään kysyy. Eivät he saa tehdä huorin. Hyi hyi. Sitäpaitsi Jehova itse näkee joten he voivat sanoa good bye paratiisille.
Itse kyllä viis veisaisin heidän touhuistaan mutta jos sinua sitten niin paljon kärvistelee niin seurakunnan vanhimmille tietysti voi asiasta ilmoittaa. Lähdöthän heille sitten tulee. Et kai halua pilata heidän elämäänsä?- Yks -
Tosin tuo huoraava pari voi valehdelle etteivät tee keskenään mitään ja väittää sinua valehtelijaksi. Ota tämä mahdollisuus siis huomionn jos et saa pitäviä todisteita heitä vastaan.
- Lähimmäinen.
Miksi valehtelet, mitä luulet saavasi sillä aikaan?
- Aritta
että todistajat tosiaankin ovat niin hyveellistä kansaa kuin heidän pitäisi puheittensa mukaan olla? :-)
- Lählmmäinen.
Sinä se kyllä olet tämän palstan hauskin tyyppi.
- salaisuus?
Kieltävät kaiken ja jos sulla ei ole Jt statusta tai arvostusta olet epäluotettava yksilö, jonka tarkoituksena on vain mustamaalaus. Sinun vaikuttimesi kyseenalaistetaan ja samalla nämä mainitsemasi henkilöt peittelevät hommansa ja järjestelevät systeeminsä uudelleen ja kaikki on taas hyvin seurakunnassa.
- Älä ala älä ala
Mitä maksaa sekaantua ? Tehköön mitä tahtovat.Kyllä se vielä heille eteen tulee.Katsos,kun he luulevat ettei kukaan tiedä ja siten käyvät pikkuhiljaa varomattomimmiksi ja jäävät puolisoilleen kiinni asiasta,näinhän se aina on männy,elokuvissa ja oikeessa elämässä.Tietoa on,ei kokemusta.omakohtaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905