ehkäisystä

attram

Eli sellaista olisin kysynyt kun aloin seurustelemaan kesän aikana ja seksi alkaisi olla kysymyksessä joten riittääkö pelkkä kondomi ehkäisyksi koska näemme poikaystäväni kanssa melko harvoin etten haluaisi "turhaan" syödä ehkäisypillereitä.. ja jos pillereistä tulee haittavaikutuksia kuten painonnousu niin se vähän pelottaa.. Toisaalta pelottaa käyttää pelkkää kondomia sillä jos se rikkoutuu yms. Eli kannattaako käyttää pelkkää kondomia ehkäisynä vai vaikka ei harrastaisi seksiä kovin usein niin silti aloittaa pillereiden syönti tai laastari?

4

300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppanimi

Papentex Oval, reseptivapaa, hinta 12 kpl n. 12 euroa. Eli P.O kondomi=hyvä ehkäisy, P.O EI riitä yksistään hedelmällisessä iässä olevalle naiselle.

• tanye77

Tuo edellinen yhdistelmä kuulostaa mielestäni tehokkaalta, tosin kondomi harvemmin hajoaa asiallisesti laitettuna. Tosin tulipa mieleen että jos sinä ja poikaystäväsi olette varmasti taudittomia, niin e-pillerit ovat myös hyvä ratkaisu sillä itse olen niiden avulla säästynyt epäsäännöllisiltä kuukautisilta, kuukautiskivuista ja kuukautisten aikaisesta kiukkuisuudesta:) Painonnousu on mahdollista, mutta voit painoasi tarkkailemalla huomata jos pillerit eivät sovi sinulle, ja sitten vaihtaa merkkiä tai ehkäisykeinoa ilman että olet yhtäkkiä 20 kiloa painavampi. Viimeisimmät e-pillerit sisältävät vähemmän estrogeenia ja eivät aiheuta painonnousua yhtä herkästi :)

• ..se on siis

PATENTEX OVAL!

• mulla...

No ei mua ainakaan pillerit oo turvottanut koskaan ja ite syönyt niitä 6 vuotta.

Mulla syitä on parikin, ensiks, oon kumiallergikko, joten kortsut ei tuu kysymykseen, ja toisena, ilman pillereitä ois niin epäsäännölliset menkat ettei tulis siitäkään mitään.

Ite oon tyytyväinen, ja merkkinä Yasmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      51
      761
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe