kovasti naishoitaja, johon olet törmännyt muutaman kerran. Olit sen oloinen, niin kuin olisit halunnut sanoa ruokalassa minulle jotain, mutta en voinut jäädä paikalle, koska piti saattaa potilas takaisin osastolle...
Os.10:n mieshoitaja
sinua ajattelee
3
717
Vastaukset
- Plaatu
Pelkästään pääkaupunkiseudun alueelta löytyy os. kymppejä enemmän kuin yksi tai kaksi.
- ei haluu
työkavereiden tietävän asiasta,ja siks ei laittanu sairaalaa tarkemmin? Luottaa siihen,ett mieshoitsu tunnistaa itsensä,jos näkee ilmon.. Tosin oon samaa mieltä,ett sairaaloita Suomes aika monta. :D
- hoitsu itsekin
Kertoisit toki paikkakunnan tai läänin. Voisi olla helpompi ko. mieshoitajan tunnistaa itsensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954