Korusähke?

kaverinsa menettänyt

Hyvä kaverini on kuollut enkä pääse menemään hänen hautajaisiinsa. Katselin postin sivuilta että sieltä korusähkeitä, adresseja jonka voi lähettää. Siellä vähän huonosti kuitenkaan kerrotaan tästä. Mutta siis tietääkö joku voiko niihin siis lisätä jonkun runon. Ja tämä sitten postin kautta lähetetään omaisten kotiosoitteeseen. Onko tämä siis sellainen joka hautajaisissa luetaan?? Kertokaa mitä tiedätte?

5

4346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skäri

on kaunis tapa muistaa, jos et itse pääse paikalle. Voit "kirjoittaa" viestiin mitä haluat, jokin maksimimerkkimäärä siinä tosin varmaan on.

Kaikki sähkeet, adressit ja muut kirjalliset osanotot luetaan muistotilaisuudessa, jos normaaliprotokollan mukaan edetään.

Korusähkeessä on myös se hyvä, että sen tuotto menee hyvään tarkoitukseen, esim. syöpäjärjestöille.

Otan osaa menetyksesi johdosta.

• tavallista

adressia? Myydään kirjakaupoissa, kukkakaupoissa, posteissa... Voit itse valita tekstin ja kirjoittaakin sen. Sellaisenkin tuotto menee valitsemasi järjestön tukemiseksi.

Niin sen voit itse sitten laittaa postissa vainajan omaisille ja se luetaan hautajaisissa.

Otan osaa.

• kirje

jossa kerrot omia muistojasi hyvästä kaveristasi. Tällainen lohduttaa kaikkein eniten lähiomaisia.

• vaan

Tavallinen Adressi tulee kyllä paljon halvemmaksi ja menee aina jonkin yhdistyksen tukemiseen...syöpä-sydän-keuhko-lasten-maaseudun-seurakuntien tai muun sellaisen tukemiseen.Sinne sisään voit kirjoittaa vaikka kuinka paljon tekstiä.Laita päälle,esim. Kalle Keturin omaiset tai sitten jonkun omaisen nimi

• vaihtoehto

Ensinnäkin: kirjoittamalla goole-hakuun "posti korusähkeet" löytyi helposti tietoa muusta kuin hinnoista.Myös puh.nro,johon voi soittaa.

Toiseksi: Kaikkia muistamisia ei aina lueta hautajaisissa, ne voivat vain olla esillä. Omaiset päättävät haluamastaan tavasta.

Kolmanneksi; Korttikaupoissa on myös "osanotto suruun" - kortteja, joko valmiilla runolla, muistolauseella tai tyhjiä,jolloin voit kirjoittaa oman runosi. Nämäkin kortit toisissa hautajaisissa luetaan,toisissa ei.

Osanottoni ikävääsi kaverisi menetyksen johdosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      115
      972
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe