minä tein niin, kunnes hokasin, mitä paskaa koskin, kikkia pöpöjä tulee käsiin, siis kaikkia ! Sairaaloissa pitää varoa. ei olkoon ne roskat, jokainen itse saa siivota !
Kerää roska päivässä
niin on yksi hyvä työ tehty
1
103
Vastaukset
- äikkämaikka
Huomenta!
Ensin minäkin ajattelin, että onpa hyvä idea, mutta sitten tulin ajatelleeksi, että parempi olisi valistaa roskaajia. Miksi meidän äitien pitäisi kulkea aikuisten lapsien perässä ja noukkia heidän roskiaan, kun heidän itsensä se kuuluisi tehdä tai paremminkin heidät pitäisi opettaa olemaan roskaamatta.
Sitäpaitsi tämä omatoimiliike vie työpaikkoja huoltoyhtiöiltä ym. Heidän yksi työsarkansa on juuri roskien kerääminen.
No niin, tulipa taas filosofoitua heti aamusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424