Sunnuntaiaamua kaikille....

mieroi

nyt tulee vettä mutta helteitä odotellaan. Mites muualla? Mitä päivän ohjelmassa? Itellä ainaki Formulakisojen kattominen kuten tavallista näin formulaviikonloppuna. Eilen tosin aika-ajojen aikaan nukahdin ja heräsin vasta lehdistötilaisuuden alussa. Liekö lomaväsymys jo olemassaan????

Mukavaa päivää kaikille :)

13

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misspiggy

*kasvoilla tyhmä virne* Viimeinen lomapvä.. Takana piiiiitkä loma. Alkaa ahdistaa. Harjottelen peilin edes hymyä, jonka otan töihin menness. Ei liian mairee, ettei luule mulla olleen liian kivaa, mut sitt pitäs kuitenki näyttää siltä, että työ taas maistuu..
      Jos lähtis burmalaisten kans rannalle ja piristäs itteensä kattelemalla silmäniloja..
      Hyvää sunnuntaipvää sullekkin..

• mieroi

nauti nyt viimeisestä lomapäivästä. Pitkä loma tulee varmaan taas ensi kesänä. Aloitin varmaan lomani myöhemmin kuin sinä ja siksi vielä viikko jäljellä.

• voittaa
        mieroi kirjoitti:

nauti nyt viimeisestä lomapäivästä. Pitkä loma tulee varmaan taas ensi kesänä. Aloitin varmaan lomani myöhemmin kuin sinä ja siksi vielä viikko jäljellä.

http://www.iltalehti.fi/formulat/200708056431241_fo.shtml
        Iltalehti.fi | Formulat | 05.08.2007 | Alonso pudotettiin paalupaikalta

Räikkönen tulee kuudenneksi.
        Se on mun veikkaus

• mieroi
        voittaa kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/formulat/200708056431241_fo.shtml
        Iltalehti.fi | Formulat | 05.08.2007 | Alonso pudotettiin paalupaikalta

Räikkönen tulee kuudenneksi.
        Se on mun veikkaus

omille suosikeillemme. Sehän tässä on juju. Yhtä monta mielipidettä kuin on katsojaakin :) Jännittävää formulakisaa sinulle myös. Mun ei varmaan tartte omaa suosikkiani mainitakkaan :)

• misspiggy
        mieroi kirjoitti:

vkonloppu vapaat.. Että eihän toi elämä tähän lopu. ;)) Hyvää loman jatkoa sit sulle.. Mokoma..

• mieroi
        misspiggy kirjoitti:

vkonloppu vapaat.. Että eihän toi elämä tähän lopu. ;)) Hyvää loman jatkoa sit sulle.. Mokoma..

alkaa itekkin henkisesti valmistautuun töihin paluuseen :( Voi olla ettei mulla viikon päästä naurata. Onneksi koulut alkaa siinä samassa syssyssä niin tulee muutakin säpinää. Ei kerkii ajatteleen :) Nautihan päivästäsi :)

• misspiggy
        mieroi kirjoitti:

alkaa itekkin henkisesti valmistautuun töihin paluuseen :( Voi olla ettei mulla viikon päästä naurata. Onneksi koulut alkaa siinä samassa syssyssä niin tulee muutakin säpinää. Ei kerkii ajatteleen :) Nautihan päivästäsi :)

nautin.. Ei mua näin vähäll lannisteta :))

• Deeppis

No töihin pitäs lähteä = ( Ei huvita sitten pätkääkään. Pakkop se on vain painaa, että saa leivän päälle muutakin kuin ylähuulen...no mukavaa päivää kaikille lomalaisille... ; )

• ..iloista sunnuntaita

.....kannattaaa suunnata auringonottoa varten vaikka nurtsille, koska tuntuu paistavan kivasti. Lomaa vielä kaksiviikkoa jäljellä........nauttii.....tosin lomasiivous vielä odottaa..........

• noita ihan pakko

katsellakin? Oma telkkari on kiinni ja pysyy ainakin maanantaihin.

No urheilua sekin kait, kun miehet pyyhältävät ympyrää pari tuntia isot moottorit alla. Sitten pettää hydrauliikka tai jokin ja purnataan vähintään viikko teknisiä vikoja. Iso lauma"kommentaattoreita" vieressä höpöttelemässä, miten se nyt noin meni.

On siinä niin Maikkarilla kuin Ylelläkin jutun aihetta joutavasta

• mikhaildenisov

ja,sä ootkin ainut täällä joka on hereillä!

• mieroi

tulin takasin :) Päivä kulahti nopeaa ja ihka ihanaa, hellettä luvataan viikolle edelleen :)

• Dj Pervo

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen