Kysyisin teiltä jotka ovat implantteja laittaneet, kuinka monen eri hammaslääkärin luona jouduitte käymään? Olen käynyt yksityisellä ja nyt jo eri kolmelle lääkärille juoksutettu. Ensin yleishammaslääkäri katsoi tilanteen sitten suukirurgi ja proteetikko. Nyt olisi sama rumba edessä jos aloitan operaation. Onko laitto tosiaan näin monen hammaslääkärin kiertämistä? Kaikki käynnit tietysti on joutunut erikseen maksamaan kyseisille lääkäreille.
Miten teillä on hommat hoituneet? Tämä tuntuu oikeasti naurettavalta ja ennenkaikkea rahastukselta.
Implantit
6
947
Vastaukset
- hammaslääkäriaseman
kahdessa eri huoneessa ja sain kaksi pankkisiirtolomaketta. Yksi implantti siis laitettiin. Homma tuntui hyvin organisoidulta.
- hammaslääkäriaseman
kahdessa eri huoneessa ja sain kaksi pankkisiirtolomaketta. Yksi implantti siis laitettiin. Homma tuntui hyvin organisoidulta.
- tämä tulikin
tuplana..
- erikoistyötä
Implanttihampaiden asennus on erikoishammaslääkäritason työtä, joka menee kahden eri osa-alueen päälle. Suukirurgi hoitaa keinojuuren asennuksen kirurgisen puolen ja vastaavasti proteetikko tekee varsinaisen tekohammasosan.
Yleishammaslääkärisi on ollut fiksu kun on lähettänyt sinut spesialistien hoitoon.
Rahastuksesta ei ole kyse, koska kyseiset hoitotoimet on joka tapauksessa hinnoiteltu erikseen (implantin asettaminen ja implanttikantoinen kruunu).- ei tee hampaita
Implantin paalle tuleva kruunu valmistetaan hammaslaboratoriossa. Tekijana on siis hammasteknikko. Joissain tapauksissa hammaslaakarin vastaanotolla on laitteisto joilla voidaan kokokeraamisia kruunuja valmistaa, mutta taitavat olla viela vahemmistona. Proteetikko siis ei valmista hampaita. Kaikki implanttitapaukset ovat yksilollisia ja jokainen hammaslaakari suorittaa arvioinnin hoidon tarpeesta ja toimenpiteet suoritetaan sen mukaan. Yleensa ajatellaan kuitenkin potilaan parasta.
- minä~vaan
Mulle on laitettu implantteja 1992 ja nyt tänä keväänä.
Ekalla kerralla 1 lääkäri hoiteli projektia alusta loppuun.
Nyt aloittelin projektia YTHS:llä, missä oli tosiaan myös tuo kierros: lekuri, kirurgi, proteetikko (kaikki pari kertaa). Lopullisesti laitatin implantit kuitenkin yksityisellä, missä taas 1 lekuri hoitelee asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827