Missä vika kun minulla on aina väsynyt katse? Jopa silloin kun en edes ole väsynyt, katseeni vaikuttaa väsyneeltä. Olen kyllä aika usein myös oikeasti väsynyt...
Voiko katsetta yrittää terävöittää jotenkin? Katseeni on aina epäterävä, jotenkin sumean oloinen, nuutunut. Auttaisikohan jos yrittäisin nukkua enemmän? En kyllä tiedä miten unta voi lisätä
Väsynyt katse
5
698
Vastaukset
- miinää
Aivojen välittäjäainetasapaino ei ole kohdallasi varmaankaan optimaalinen. Lääkärit sotkevat tämän tilan masennukseen, joten oikeaa hoitoa on vaikea saada.
- välttäjäaineet
eivät vaikuta siihen, että näyttää väsyneeltä. Jos aloittaja olisi puhunut siitä, että hän on väsynyt, vastauksessasi olisi järkeä.
- kysymyksiä
Onko sinulla punaiset ja vuotavat silmät?
Ja vai mustat silmän aluset?
vai roikkuvat luomet?
vai seisova katse?
Kerrotko vähän tarkemmin.- Nainen, 28v.
Ihan hyviä tarkentavia kysymyksiä esitit. "Väsynyt katse" ei ole kovin spesifi ilmaus...
Tarkoitan ns. seisovaa katsetta. Sitä on vaikea sen kummemmin kuvailla... Varmaan aika moni tuosta ilmauksesta osaa päätellä mitä tarkoitan.
Esittäkää hyvät ihmiset arvailuja mistä tällainen "seisova katse" voisi johtua. Mielestäni joskus vähän päälle parikymppisenä (22-v tms) minulla ei vielä ollut tällaista katse-ongelmaa. Näköni on mittausten mukaan normaali.
Noudatan terveellistä ja monipuolista kala-kasvisruokavaliota. Makeaa syön liikaa, luulen että minulla on ns. sokeririippuvuus. Liikun joka päivä, noin 40-60 minuuttia reipasta kävelyä päivässä. Minulla on suomalaiseen tapaan ehkä hieman melankolinen luonteenlaatu, lievää masennustakin kai silloin tällöin. Olen normaalipainoinen. - miinää
Nainen, 28v. kirjoitti:
Ihan hyviä tarkentavia kysymyksiä esitit. "Väsynyt katse" ei ole kovin spesifi ilmaus...
Tarkoitan ns. seisovaa katsetta. Sitä on vaikea sen kummemmin kuvailla... Varmaan aika moni tuosta ilmauksesta osaa päätellä mitä tarkoitan.
Esittäkää hyvät ihmiset arvailuja mistä tällainen "seisova katse" voisi johtua. Mielestäni joskus vähän päälle parikymppisenä (22-v tms) minulla ei vielä ollut tällaista katse-ongelmaa. Näköni on mittausten mukaan normaali.
Noudatan terveellistä ja monipuolista kala-kasvisruokavaliota. Makeaa syön liikaa, luulen että minulla on ns. sokeririippuvuus. Liikun joka päivä, noin 40-60 minuuttia reipasta kävelyä päivässä. Minulla on suomalaiseen tapaan ehkä hieman melankolinen luonteenlaatu, lievää masennustakin kai silloin tällöin. Olen normaalipainoinen.Ok. Kiitti tarkennuksista. Katseita on niin erilaisia :D. Miten olisi jos jättäisit makeat karkit pois? Nopeat hiilihydraatit kun väsyttävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025