Onko nyt niin?

Hssu

Että on vain taivas tai helvetti?
Tämä on kysymyksenä sikäli turha, että tiedän vastauksen melko varmasti itsekin, mutta haluaisin kuulla mielipiteen myös yhdeltä Totuuden Hengen saaneelta.

Tuli vain mieleen, että eikö ole sellaista vaihtoehtoa, että ihminen vain kuolee pois, lakkaa olemasta kokonaan.

Nii ja sanottakoon vielä, että minä olen se tielle astunut.Siis se joka on kirjottanut muutaman kommentin nimimerkillä tielle astunut.En enää kirjoita sillä vaan ainoastaan tällä Hssulla.

12

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen joka Totuuden tielle on lähtenyt tuon kysymäsi asian tietää.

Mutta kyllä on niin, että sitä ei tiedostetakkaan
      miten vakava asia tuo on.

Sillä jos ihmiset sen tietäisivät niin eivät enää
      leikkisi, leikittelisi vaan Jumalan pelossa
      Hänen tykönsä kiiruhtaisivat ja näin jättäisivät kaiken
      maailman ihmisopit jotka mitkään eivät voi
      ihmisiä autuuteen saattaa.

• aioon

Raamatussa ikuisuutta tarkoittava sana "aioon" tarkoittaa kuitenkin aikakautta, jolla on alku ja loppunsa.

Jumalan maailmassa ei ole aikaa. Siksi Jumalalla ei ole mitään kiirettä. Sen sijaan Saatana pitää kiirettä, koska sillä on vähän aikaa ja se tietää sen. Silloinkun pakanoiden (ei-juutalaisten) täysi luku on sisälle tullut Jumalan valtakuntaan, Saatana heitetään apureineen tuliseen järveen. Saatana käy raivoisaa viivytystaistelua, koska se tietää päivänsä joutuvan.

Ihmisen kuollessa henki palaa Jumalan luokse ja ruumis maatuu.

Kaikki kuitenkin kerran nousevat ylös viimeiselle tuomiolle. Jokainen tuomitaan tekojensa mukaan.
      Joiden nimi on Karitsan elämänkirjassa heitä ei hävitetä. Mutta heidätkin tuomitaan tekojensa mukaan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän kerran myös niittää. Tuomiot laitetaan toimeen jo täällä ajassa aina kolmanteen ja neljänteen polveen.
      Joiden nimi ei ole Karitsan elämänkirjassa, heidät tuhotaan ja hävitetään lopullisesti pois.

"Nyt ei ole mitään kadotustuomiota niillä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat."

• ...lopullisesti pois.Eli tuon mukaan ei ole luputonta kidutusta niille jotka eivät taivaaseen pääse?

Minua kiinnostaa tämä asia siksi, että itse kuulun niihin tavan kuolevaisten joukkoon, jotka eivät ainakaan vielä ole saaneet kohdata Jeesusta Kristusta tässä elämässä.

• Hssu kirjoitti:

...lopullisesti pois.Eli tuon mukaan ei ole luputonta kidutusta niille jotka eivät taivaaseen pääse?

Minua kiinnostaa tämä asia siksi, että itse kuulun niihin tavan kuolevaisten joukkoon, jotka eivät ainakaan vielä ole saaneet kohdata Jeesusta Kristusta tässä elämässä.

ja kadotukseen joutuvat kaikki totuudesta luopuneet:

"Koska he eivät rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."

• ilm.kirja
        Hssu kirjoitti:

...lopullisesti pois.Eli tuon mukaan ei ole luputonta kidutusta niille jotka eivät taivaaseen pääse?

10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
        11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
        12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
        13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
        14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

49 Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
        50 ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

• Vuoksi.
        TeuvoSuni kirjoitti:

ja kadotukseen joutuvat kaikki totuudesta luopuneet:

"Koska he eivät rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."

Sitä et Sunin kautta löydä.

• Vuoksi. kirjoitti:

Sitä et Sunin kautta löydä.

mutta Sunin opetuksen mukaan on totuus löydettävissä:

"Minä en rukoile vain heidän (siis jo Jeesuksen omien puolesta),
        vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden
        uskovat minuun."

Nämä sanat ovat Jeesuksen jäähyväisrukouksesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe