Onko kellekään teistä käynyt niin että e-pillerit ois kasvattanu rintoja? Aloitin justiinsa diane novat ja rinnat tuntuu aroilta... Onko tää ainoastaan diane novan sivuvaikutus vai koskeeko muitakin pillereitä?
rinnat ja e-pillerit
4
809
Vastaukset
- sivuvaikutus...
Tuo on täsmälleen se sivuvaikutus, minkä nuo pillerit SINULLE aiheuttavat. Ei se ole mikään Diane Novan aiheuttama sivuvaikutus, eikä muilla pillereillä ole mitään tiettyjä sivuvaikutuksia, joita ne aiheuttaisivat. Kyse on aina yksilöistä. Ja jos kenenkään rinnat eivät olisi turvonneet pillereiden käytön vuoksi, pakkausselosteessa tuskin mainittaisiin sellaista oiretta (nesteen kertyminen elimistöön).
Kannattaa tehdä ero sen välille kasvavatko rinnat vai ovatko ne arat. Molemmat ovat erilaisia sivuvaikutuksia ja yhtä mahdollisia. - tavallaan
'kasvaneet'. Toisin sanoen rinnat turpoaa (ja ovat myös arat) varsinkin kun tauko lähestyy. Kuten jo sanottu, sivuoireet ovat yksilölliset, kaverilla pillereiden syöminen ei aiheuttanut suurta muutosta rinnoissa, itse olen kuin lypsy lehmä kolmen viikon jälkeen.. :D
- täällä...
mulla on suurentuneet huomattavasti. Ennen menkkoja mulla pitäisi olla astetta suuremmat rintsikat koska rintsikat joita muuten käytän ahistavat ja ovat todella pienet. Mutta en valita, muuten kun A-kupin omistan niin saanpahan ainakin kerran kuussa olla B:D Ja tuo johtuu nimenomaan pillereistä. ennen pillereitä ei mulla rinnat suurentunu.
- myöskin
mullakin suureni. pillerit on diane novan rinnakkais merkki, eli cypretyl.. aluks, ehkä reilun kk, rinnat oli tosi arat ja turpos, sit lähti arkuus, mutta suirennus jäi ja on yhä.. varmaan sit lähtee kun lopettaa pilsut....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764