Uusia kuvia.
25
1741
Vastaukset
- ankeen
näköinen kylä...
- sioille.
Lapualaiset ei osaa pestä napaansa, eivätkä ymmärrä taidetta.
- näköinen
kylä mutta kuvat on komeita. Liian monilla vaikeuksia katsoa totuutta silmiin.
- sota-ajalta
kuvat on??? prkl värikuvia ne pitää olla 2000 luvulla
- aiheesta
saa ankeita kuvia kun oikein etsitään:) Jollakin on ahdas mieli(kuvitus)
- puhtaus.
aiheesta kirjoitti:
saa ankeita kuvia kun oikein etsitään:) Jollakin on ahdas mieli(kuvitus)
Niinpä.
Buddhalaisilla on sellainen käsitys, että kaiken täydellisen puhtauden symboli,
lootuskukka, kasvaa ja voi hyvin tunkiolla. - kieltämistä?
aiheesta kirjoitti:
saa ankeita kuvia kun oikein etsitään:) Jollakin on ahdas mieli(kuvitus)
Selitykselläsi ei tosiasia muuksi muutu. Ankea kylä. Ja miten ahdas mieli(kuvitus) tähän kuuluu?
- Janiina83
kieltämistä? kirjoitti:
Selitykselläsi ei tosiasia muuksi muutu. Ankea kylä. Ja miten ahdas mieli(kuvitus) tähän kuuluu?
Kun oli ankeita kuvia, ei millään pahalla kuvaajaa kohtaan,mutta...
- valot?
Eipä noissa kuvissa mitään uutta ja ihmeellistä ole. Tuoltahan tuo kepulainen suomen maaseutu näyttää viimeisiä vedellessään.
- kaupungiksi 1975
Ei täällä voi olla kummempaa, mitä odotit ?
- vaan halutaan
kaupungiksi 1975 kirjoitti:
Ei täällä voi olla kummempaa, mitä odotit ?
Miksei voisi olla kummempaa? On paljon hienoja kohtia ja nättiä jokimaisemaa. Ns. kaupunginnäköistä kaupunkia (jos vuosiluvuilla siihen viittaat?) tästä ei saa tekemälläkään, mutta ei tarttekkaan. Pääkatu kyllä pitäis fiksata.
- liikoja?
vaan halutaan kirjoitti:
Miksei voisi olla kummempaa? On paljon hienoja kohtia ja nättiä jokimaisemaa. Ns. kaupunginnäköistä kaupunkia (jos vuosiluvuilla siihen viittaat?) tästä ei saa tekemälläkään, mutta ei tarttekkaan. Pääkatu kyllä pitäis fiksata.
Miten luulet, että pääkadun voisi "fiksata", kun sitä ja sen ympäristöä ei ole voitu muuta kuin huonontaa viimeisien kymmenien vuosien aikana? Mistä luulisit tahdon, ideat ja ennenkaikkea kyvyn siihen tulevan? Odotatko vähän liikaa kaupungin päättäjiltä ja ne asemiinnsa valinneilta tavallisilta tallaajilta?
- kuvaajalta
liikoja? kirjoitti:
Miten luulet, että pääkadun voisi "fiksata", kun sitä ja sen ympäristöä ei ole voitu muuta kuin huonontaa viimeisien kymmenien vuosien aikana? Mistä luulisit tahdon, ideat ja ennenkaikkea kyvyn siihen tulevan? Odotatko vähän liikaa kaupungin päättäjiltä ja ne asemiinnsa valinneilta tavallisilta tallaajilta?
Selvää tarkoituksenhakuisuutta näytti olevan tässä kuvasarjassa. Lapuasta saa aivan toisenlaisenkin kuvasarjan mikäli sen ottaa ammattilainen ja hiukan toisenlaisella tarkoituksella. Tämä nyt esillä oleva kuvasarja on näiden Lapuan mustamaalaajien provosoima tuote.
- morituri3
kuvaajalta kirjoitti:
Selvää tarkoituksenhakuisuutta näytti olevan tässä kuvasarjassa. Lapuasta saa aivan toisenlaisenkin kuvasarjan mikäli sen ottaa ammattilainen ja hiukan toisenlaisella tarkoituksella. Tämä nyt esillä oleva kuvasarja on näiden Lapuan mustamaalaajien provosoima tuote.
Jos naama ei miellytä, pannaan kuvaajan syyksi tai aletaan epäilemään kuvaajan tarkoitusperiä, tai vaihdetaan kuvaajaa ja kuvakulmaa?
Tämä kuvasarja on "Lapuan mustamaalaajien provosoima tuote". - vai?
kuvaajalta kirjoitti:
Selvää tarkoituksenhakuisuutta näytti olevan tässä kuvasarjassa. Lapuasta saa aivan toisenlaisenkin kuvasarjan mikäli sen ottaa ammattilainen ja hiukan toisenlaisella tarkoituksella. Tämä nyt esillä oleva kuvasarja on näiden Lapuan mustamaalaajien provosoima tuote.
Näkeehän sen nyt kaikesta, että kuvat on taitajan ottamia, siitä ei kannata huolestua. Huolestu ennemmin siitä, että kuvat on totta.
- Liising
Katsoin kuvat läpi ja jäin miettimään, että keneltähän on karannut mopo käsistä, enkä nyt tarkoita kuvaajaa.
- ankeita
rumia ja vielä mustavalkoisia
- vai?
ankeita kirjoitti:
rumia ja vielä mustavalkoisia
kuvien kohteet?
- kohteet
vai? kirjoitti:
kuvien kohteet?
Pikku hiljaa, pikku hiljaa, suomukset putoavat kansan silmistä ja se alkaa katsoa ympärilleen ja suurin joukoin vaatia kohennusta ympäristöömme. Miten olisi kunnallisen kulttuuriympäristöohjelman teko? Niitä ei ole kuin vasta pari tehty tai tekeillä E-P:llä. Joka korsi kansanymmäryksen kekoon kannattaa kerätä. - Ja näitäkin kuvia on hyvä tutkiskella.
- optimisti
kohteet kirjoitti:
Pikku hiljaa, pikku hiljaa, suomukset putoavat kansan silmistä ja se alkaa katsoa ympärilleen ja suurin joukoin vaatia kohennusta ympäristöömme. Miten olisi kunnallisen kulttuuriympäristöohjelman teko? Niitä ei ole kuin vasta pari tehty tai tekeillä E-P:llä. Joka korsi kansanymmäryksen kekoon kannattaa kerätä. - Ja näitäkin kuvia on hyvä tutkiskella.
Minä aloittaisin kyllä kunnallisen arki- tai elinympäristöohjelman teosta. En kuitenkaan usko, että sen tekijät löytyisivät niistä porukoista, tai edes läheltä niitä, jotka kyseisen sotun ovat aikaansaaneet. Ei ymmärrys yllä siihen.
- mutta toivon vielä!
optimisti kirjoitti:
Minä aloittaisin kyllä kunnallisen arki- tai elinympäristöohjelman teosta. En kuitenkaan usko, että sen tekijät löytyisivät niistä porukoista, tai edes läheltä niitä, jotka kyseisen sotun ovat aikaansaaneet. Ei ymmärrys yllä siihen.
Hei, mä puhuinkin vain korsista! Niin kuin oljenkorsi, you know. Ja se kunnallisen kulttuuriohjelman ajatus tuli eilisestä Ilkasta, jossa oli juttu Ähtärin vastaavasta ohjelmasta.
- kesken
mutta toivon vielä! kirjoitti:
Hei, mä puhuinkin vain korsista! Niin kuin oljenkorsi, you know. Ja se kunnallisen kulttuuriohjelman ajatus tuli eilisestä Ilkasta, jossa oli juttu Ähtärin vastaavasta ohjelmasta.
Niin. Jeesuskin lupasi pelastaa koko kaupungin jos sieltä löytyisi yksikin vanhurskas.
- jos oisin
Eikös se kaupunginarkkitehtikin savustettu sieltä Lapualta pois tarpeettomana? No joopa, joo. Tämä kai tyydyttää isäntien estetiikan tarpeet. Ei ainakaan houkuta paluumuuttoon nuo maisemat.
- kuvat . . .
Rupesi itkettämään.
- viihdykkeeksi
Mäkin kattoin kuvia aikani kuluksi, kun ei nukuta. Ei itkettänyt, kun kattelin pääasiassa pilviä. Oli niin hienoja. Oliko ne keksitty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439