Moottorisahamurha

jane.london

Jumankauta tulipahan vaan mieleen noi aiemmat kommenttini täällä stailissa.
Omahyväistä ja lyhytnäköistä kammarikonserttoa?
Toisilla ei ole eikä tule olemaankaan moottorisahaa ja miljoonia ei edes kiinnosta!
Olen kuitenkin taipuvainen omaan hyvään,eli mitä sahaat multa pois?

13

2551

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

moottorisahoja enkä puutu juttuihisi käsisahallakaan. Hyvinhän ne menevät kun et sahaile oksaa jolla istut.

• jane.london

understand;)

• jane.london

noi miehet kietoo mut!!
      Moottoreista,sammakoista,moottorisahoista ja muutenkin olen peliin ryhtynyt.
      Okei..kerro mulle?

• mayanna

sulta TAAS sammakko karkuun?

*ojentaa uuden ehtymättömästä sammakkovarastostaan taskunsa pohjalta*

No onneks ne palaa aina mun luo.
        Tiekkö muuten, että mun lempparisammakon nimi on Vegelius? Siitä on pidettävä erityistä huolta ;)

• jane.london
        mayanna kirjoitti:

sulta TAAS sammakko karkuun?

*ojentaa uuden ehtymättömästä sammakkovarastostaan taskunsa pohjalta*

No onneks ne palaa aina mun luo.
        Tiekkö muuten, että mun lempparisammakon nimi on Vegelius? Siitä on pidettävä erityistä huolta ;)

on nimeni ainakin joskus:)
        Seuraavaa sammakkoa ootellessa?
        Kaikki on sammakoita ainakin..

• mayanna
        jane.london kirjoitti:

on nimeni ainakin joskus:)
        Seuraavaa sammakkoa ootellessa?
        Kaikki on sammakoita ainakin..

on joskus munkin nimeni... ja mulla on sammakoita vaikka muillekin jakaa --- ja kun en moottoreista mitään ymmärrä... voin auttaa vain sammakkoasiassa ;)

• jane.london
        mayanna kirjoitti:

on joskus munkin nimeni... ja mulla on sammakoita vaikka muillekin jakaa --- ja kun en moottoreista mitään ymmärrä... voin auttaa vain sammakkoasiassa ;)

sammakko kainaloon,mä tuun ja haistan sammakon:)
        Mäkään mitään moottoreista jymmärrä..

• jane.london

ja suusammakot on yön aikana "sahattu"kielen päältä.Itse sekin täytyi tehdä,kun kukaan ei suostunu sahaamaan.Maynnakin haluaa vaan antaa lisää mulle sammakoita....

• mayanna

Sammakot on kuule positiivinen asia, ne ovat hyötyeläimiä; auttavat sua puhdistautumaan sisäisesti, tuovat ulos mukanaan paljon kuonaa ja kaunaa. Ajatteles, jos se kaikki törky jäis sun sisään!

Mitäs varten sä muuten haluat itseäs 'pieniä'? *piilottaa piskuruiset askartelusahatkin Janelta*

• jane.london
        mayanna kirjoitti:

Sammakot on kuule positiivinen asia, ne ovat hyötyeläimiä; auttavat sua puhdistautumaan sisäisesti, tuovat ulos mukanaan paljon kuonaa ja kaunaa. Ajatteles, jos se kaikki törky jäis sun sisään!

Mitäs varten sä muuten haluat itseäs 'pieniä'? *piilottaa piskuruiset askartelusahatkin Janelta*

päivä päivältä..ja kohta mä en mahdu housuihini;D

• mayanna
        jane.london kirjoitti:

päivä päivältä..ja kohta mä en mahdu housuihini;D

isommat housut! :D

Joku kyseli joskus täällä palstalla ihmisiä kertomaan, miltä ego näyttää. Tuli mielenkiintoisia vastauksia. Miltäs se sinun paisuva egosi näyttää?

Sitäpaitsi jos kerran itse tiedät sen paisuvan, osaat sen varmaan itse hallitakin. Siinä mitään sahoja tarvita!

• jane.london
        mayanna kirjoitti:

isommat housut! :D

Joku kyseli joskus täällä palstalla ihmisiä kertomaan, miltä ego näyttää. Tuli mielenkiintoisia vastauksia. Miltäs se sinun paisuva egosi näyttää?

Sitäpaitsi jos kerran itse tiedät sen paisuvan, osaat sen varmaan itse hallitakin. Siinä mitään sahoja tarvita!

nyt pistit vaikean kysymyksen.

Jos ajatellaan,että ihminen on fyysis-psyykkinen kokonaisuus niin ehkä mun täytyy sitten ostaa isommat housut!

Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2700
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1585
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1125
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe