Olen pelkkä piste planeetalla, joka on pilkku aurinkokunnassa, joka on vain häviävä roska linnunradassa, joka on mitätön läiskä maailmankaikkeudessa. Kuitenkin: "Jeesus tuli tänne juuri minua varten!" Tämä on kristillinen suhteettomuusteoria.
Kristillinen suhteettomuusteoria
4
228
Vastaukset
- sinäkin
jumalan kuvana suuremmoinen, joka ansaitsee pelastuksen. Omasta mielestäni ihminen on paljon ihmeellisempi kuin lukuisat avaruuden galaksit, vaikka onkin fyysisesti pienempi.
- Admira
sinun jumalasi näyttää? Onko mies, nainen androgyyni, vai mikä? Miksi häntä sanotaan herraksi ja isäksi? Johtuisiko siitä, että silloin kun uskontoja keksittiin, siis miehet kaiketi keksivät, niin toki he halusivat jumalien olevan itsensä oloisia, eli miehiä.
Ihminen on ihmeellinen otus, kun pystyy keksimään lukuisa määriä mielikuvitusolentoja ja saa vielä miljoonia uskomaan tällaisiin olentoihin. Mielikuvituksessa ei totta tosiaan ole rajoja.
- minuaKIN
"Jeesus tuli tänne juuri minuaKIN varten!" on oikea lainaus, mutta eihän hihhuliatteja kiinnosta oikea muoto ja totuus.
Oikeaan suhteeseen laitettuna: Jeesus tuli tänne jokaista ihmistä varten ja niitä on enemmän kuin yksi. Ainakin tiedemiesten (=tilastotieteilijöiden) mukaan meitä ihmisiä on enemmän kuin yksi. Mutta et taida matematiikastakaan mitään ymmärtää.- on argumentit
aika vähissä kun pitää kieliopista alkaa selittää varmaan kyllä ymmärsit tekstin tarkoituksen. No näitä äidinkielenopettajiahan tunnetusti netissä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828