Olen ymmärtänyt että uskis on omassa kosmoksessnsa hyvää vauhtia matkalla taivaan onnelaan.
Kysynkin, mitä emmitte? Miksi pitää vetelehtiä täällä murheen laaksossa?
Eikö lääketiede pidätä ihmistä saavuttamasta sitä onnen ruusuisena siintävää matkan päätä, ikuisen rakkauden, romantiikan ja harmonian eroottisen pateettista kaukomaata? Eikö lääketiede ole siten epäeettistä, etten sanoisi perkeleellistä askartelua ja näpelöintiä luotujen ihmiskappaleitten kimpussa, poloisten ihmispuolikkaiden jotka haluavat täältä sietämättömästä kärsimyksestä pois? Miksi käyttää itse perkeleen palveluksia?
Miksi uskis aikailee
5
244
Vastaukset
- Trubaduuri
Miksi olet onneton?
- xzcrtsrew
Onnettomudet ovat aivan muualla kuin minun kaalissani, usko (!) tai älä.
Mutta etkö sinä puolestasi usko olevasti kiivasta vauhtia matkalla ylös taivaan iloihin?
Erään X-lahkon mukaan taivaassa on lampaitakin!
- .............
">Olen ymmärtänyt että uskis on omassa kosmoksessnsa hyvää vauhtia matkalla taivaan onnelaan. "
Mitähän tämäkin lause sitten tarkoittaa.. ymmärtänyt ja ymmärtänyt. Paskan marjat. Sinä et ole ymmärtänyt yhtään mitään kun tällaisia ihmiselämää halventavia viestejä kirjoittelet. Onnela voi olla myös maassa. Ei pidä odottaa jotain huomista jossain kaukana vaan pitää elää juuri nyt.
">Kysynkin, mitä emmitte? Miksi pitää vetelehtiä täällä murheen laaksossa? "
Kannustatko ennenaikaiseen kuolemiseen? Itsemurhiin? Kummallista.. vaikutat aika häiriintyneeltä jos oikeasti näin aattelet.
">diipadaapaa lääketieteen muka epäeettisyydestä uskovaisten silmissä"
Tähän vuodatukseen ei voi oikein muuta kuin ihmetellä itkeäkö vai nauraako. Näitä kummallisia avauksia äijältä on tullut aiemminkin..
Mikä on sun motiivi, hyvä herra Xzcrtsrewkowski, tällaisen bullshitin aukomiseen? Pääsetkö lähemmäksi orgasmia vai mistä on kyse? - Uppånalle
Lääketieteen tutkijat ovat lähes 100% ateisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069