Päätin ottaa varaslähdön syksyyn ja pitää sadonkorjuujuhlat. Pöytä tulee notkumaan Äiti Maan anteja. Kunniavieraana on tietysti Vegetable, joka on lupautunut tuomaan rommia (mitenkähän sen saisi luettua maan antimeksi?!). Pumpulipajlta saanemme omenan ja kolme kirsikkaa. Moro.sano.komeet tuonee affenia. Mustikoitakin on tulossa, kävimmehän kaikki mustikkamatkalla. Koska bileet ovat vähän niin kuin nyyttäripohjaiset, kaikki ne, jotka eivät keksiviitsilöydä mitään syötäväksi kelpaavaa tuomista, tuokoot perinteisesti kuokan. Juomapuolesta tuskin tarvitaan mainintaa.
Kutsuja ei lähetetä. Asu vapaa, raparperinlehti suotava.
Juhlapaikka on valmiina käyttöön heti, olkaa kuin kotonanne!
Oman maan mansikka
21
2079
Vastaukset
- jane.london
sokeriruoósta tai sen melassista..ei hätää.
Mä voin tuoda iiisoja raparperinlehtiä tai vielä isompia ruttojuurenlehtiä:)- mayanna
kauheen suuria lehtiä tuo - kai ny silmänruokaaki täytyy vähän olla :D
No ei hätää sitten... mulla on toi mehupuoli vaan hanskassa, kirkkaita en ole koskaan itse tehnyt. - jane.london
mayanna kirjoitti:
kauheen suuria lehtiä tuo - kai ny silmänruokaaki täytyy vähän olla :D
No ei hätää sitten... mulla on toi mehupuoli vaan hanskassa, kirkkaita en ole koskaan itse tehnyt.ehtiskään valmistua näihin juhliin.Onneksi kaupasta saa valmista:)
Lehtikokoa löytyy mini,midi,maxi ja maximum:)
- mayanna
Vaihtaisin pari palkoa hyvinkoulutettuun sammakkoon?
- jane.london
ja saat ilmaiseksi koko pussin:)
- mayanna
jane.london kirjoitti:
ja saat ilmaiseksi koko pussin:)
Kuivia mahtuu enemmän nenään ja niistä tulee mahtava mälli kun saavat siellä oikein paisua :D
Tehdäänkö lopuista hernesoppaa bilettäjille? Oisko sulla sipulia kans, niin saadaan kaikki kuoriessa vollottaa, siinä voi sitten samalla parkua ulos kaikki pahat olot kenenkään huomaamatta :D
Hernekeittoterapiaa!! - jane.london
mayanna kirjoitti:
Kuivia mahtuu enemmän nenään ja niistä tulee mahtava mälli kun saavat siellä oikein paisua :D
Tehdäänkö lopuista hernesoppaa bilettäjille? Oisko sulla sipulia kans, niin saadaan kaikki kuoriessa vollottaa, siinä voi sitten samalla parkua ulos kaikki pahat olot kenenkään huomaamatta :D
Hernekeittoterapiaa!!Mietin vaan mitenkäs se parkuminen ääneen liittyy sipulin kuorintaan?
Pitää kaiketi sitten kyynelehtiä hillitysti:)
- Pumpulipaj
...ei tarjotakaan muuta kuin se omena, ja kolme kirsikkaa?
*naur*- mayanna
tää vähän vaikuttaa, ku nestemäiset puutarhanantimet tarjoillaan muualla, kurpitsasta tuli yopollon koti, mustikat lienee kaikki syöty, eikä komeeta kalamiestäkään saaliineen enää näy missään :D
Taisivat kaikki pelästyä joutuvansa kuokkimaan ;)
--
Hassua miten keskustelut avausten alla kehittyvät usein ihan eri suuntiin, kuin sitä ensin itse ajattelee. Jos mä opiskeslisin psykologiaa nyt ja pitäis tehdä jonkinlainen opinnäytetyö, haluaisin ehdottomasti tehdä sen palstaelämästä. - Pumpulipaj
mayanna kirjoitti:
tää vähän vaikuttaa, ku nestemäiset puutarhanantimet tarjoillaan muualla, kurpitsasta tuli yopollon koti, mustikat lienee kaikki syöty, eikä komeeta kalamiestäkään saaliineen enää näy missään :D
Taisivat kaikki pelästyä joutuvansa kuokkimaan ;)
--
Hassua miten keskustelut avausten alla kehittyvät usein ihan eri suuntiin, kuin sitä ensin itse ajattelee. Jos mä opiskeslisin psykologiaa nyt ja pitäis tehdä jonkinlainen opinnäytetyö, haluaisin ehdottomasti tehdä sen palstaelämästä....oikein hallittavissa, ei täällä palstoilla eikä muuallakaan, elämä on täynnä yllättäviä käänteitä, joita ei osaa ennakoida. Siksi suunnittelu onkin niin vaikeaa, suunnittelee yhtä ja tulos onkin toista.
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455230Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291686Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511650Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151609- 141305
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22112081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867