Travian - Loistava Nettipeli

travian player

Travian on selainpohjainen peli, jossa taistelet tuhansia muita pelaajia vastaan ja rakennat pienestä kylästäsi mahtavan valtakunnan.
Travianissa et ole koskaan yksin. Voit olla tekemisissä tuhansien muiden ihmisten kanssa Travianin maailmassa. Heti rekisteröinnin jälkeen voit alkaa pelaamaan!
Olen pelannut sitä vähän yli kolme viikkoa ja olen vakuuttunut sen hyvyydestä. travianissa rakennat itsellesi kylää ja hyökkäät ja puolustat sitä. Sinun pitää kehittää kyläsi resurssikenttiä ja näin saat rakennettua lisää rakennuksia ja kehitettyä joukkoja. Travinilla alkoi juuri uusi serveri, joten nyt kokeneet pelaajat eivät ole paljoa edellä, kun serveri vasta alkoi. Rekisteröitykää siis tuonne 3 serverille (tai eihän se nyt välttämätöntä ole sille serverille regata, mutta älkää menkö speed servulle, koska se on liian vaikea ja aikaa vievä ainakin aloittelioille) ja rakentakaa kokonainen imperiumi! :D

http://www.travian.fi/?uc=fi3_369

Kun olet rekisteröitynyt voit lukea ohjeita, koska uusilla pelaajilla on 3 päivän hyökkässuoja, joten sinun kylääsi ei voi hyökätä ja voit kehittää sitä rauhassa.
Menestystä tulevalle Travian urallesi :D

http://www.travian.fi/?uc=fi3_369

3

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • travian player
    • nimim. ZHarmonia

Vaikuttaa todella hyvältä peliltä. Sopivan hidas, ja toi 3 päivän suoja hyökkäyksiltä on hyvä.
      Aloitin vasta, joten täytää paneutua peliin kunnolla, loma on ja aikaa.

• Gamer on S1&S2

Alkuunsa mahtava peli... 3-4kk jälkeen tahtoo mennä pakkopullaksi (jos olet viel pystyssä) Kyllästyy jatkuvaan rakenteluun ja resojen hallintaan (vaatien uusien kylien kohdalla jatkuvaa säätöä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe