Milläs liittymällä moinen suuntanumero...? Kts. =)
010- Suuntanumero
3
8691
Vastaukset
- * * *
Ei ollu vaikee googlettaa, myönnetään=D
Elikkä valtakunnallinen yritysnumero, niin mää ounastelinkin et lehtikauppiaat ne mua taas häiriköi;)- mutta eikö ne firmat
kuitenkin ole jossain 0800-ketjussa eli voisi paikallispuheluna soitella. Pikkuisen mysteeri, miksi tuo kymppi piti väliin jättää, mutta taitaa olla niinpäin että sieltä voit saada pihaan ambulanssin, palokunnan tai panssarivaunuja.
- näin!
mutta eikö ne firmat kirjoitti:
kuitenkin ole jossain 0800-ketjussa eli voisi paikallispuheluna soitella. Pikkuisen mysteeri, miksi tuo kymppi piti väliin jättää, mutta taitaa olla niinpäin että sieltä voit saada pihaan ambulanssin, palokunnan tai panssarivaunuja.
Kaikki 010 ja 020 alkuiset puh.numerot on erikoismaksuluokkaan kuuluvia numeroita! Soititpa sit kännykällä tai langalla, niin hintaluokka on suurempi vaikka sitä ei kerrotakkaan kaikkien soitettujen puheluiden yhteydessä. Hinta sattaa olla jopa liki € minsa, et kannattaa soittaa ja jättää soittopyyntö, jos eivät soita ei varmastai todella asia olekkaan niin tärkeä kun on alunpitäen soittaneet! Joitain yritysnumeroita ne on, rahastavat niillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832