e-pillerit ja muut lääkkeet?

Elikkä syön masennus lääkkeitä, syönyt monia vuosia, aiemmin söin myös e-pillereit, mutta jostain syystä lopetin ne, nyt kuitenkin tahtoisin aloittaa uudestaan, mutta pelkään tuota vaikutusta masennus lääkkeiden kanssa, kun aiemmin oli tosi huono olo aina. Lääkäri ja gynekologi sanoivat että ei vaikuta mitenkään. Onko kellään kokemuksia?
1169
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Söin pillereitä pari vuotta (vaihdoin laastariin pari kuukautta sitten). Masennuslääkkeitä olen syönyt viime syksystä asti, paniikkihäiriöön tosin, mutta niitä käytetään myös masennuksen hoitoon (Sertralin). Mulla ei ainakaan ollut mitään yhteivaikutuksia e-pillereillä ja Sertralinilla. Vaihdoin pillerit laastariin muista syistä :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


TAnja86 kirjoitti:

Elikkä syön masennus lääkkeitä, syönyt monia vuosia, aiemmin söin myös e-pillereit, mutta jostain syystä lopetin ne, nyt kuitenkin tahtoisin aloittaa uudestaan, mutta pelkään tuota vaikutusta masennus lääkkeiden kanssa, kun aiemmin oli tosi huono olo aina. Lääkäri ja gynekologi sanoivat että ei vaikuta mitenkään. Onko kellään kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu