Johan sitä ihmettelinkin

mikä ihmeen

30

1990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

      Eikös sinullakaan ole muuta ihmeteltävää?

      Tilaa Seiska, niin saat lisää ihmeteltävää, jos maailmanpolitiikka ei kiinnosta.

      • Hertha

      • mutta sanoma
        Hertha kirjoitti:

        Voisitko kertoa viestisi omin sanoin?

        kiinnostaa?
        Jostain syystä linkin kaveri on sama kuin jainan galleriasivun mies.
        Nimeksi mainitaan Maxime Eiselin
        .Leeftijd    18
        .Lengte|Gewicht    176 m | 69 kg
        .Oogkleur|Haarkleur    bruin | bruin
        .Borst|Taille|Heup    85 cm | 71 cm | 82cm
        .Confectie    46
        .Schoenmaat    43


      • Hertha
        mutta sanoma kirjoitti:

        kiinnostaa?
        Jostain syystä linkin kaveri on sama kuin jainan galleriasivun mies.
        Nimeksi mainitaan Maxime Eiselin
        .Leeftijd    18
        .Lengte|Gewicht    176 m | 69 kg
        .Oogkleur|Haarkleur    bruin | bruin
        .Borst|Taille|Heup    85 cm | 71 cm | 82cm
        .Confectie    46
        .Schoenmaat    43

        En ymmärrä.


      • lukenut
        Hertha kirjoitti:

        En ymmärrä.

        monet kerrat femakkojen valitusta siitä, että antifeministimiehet esiintyvät naisina. Mites nyt kävi? Ne onkin feministimiehet jotka esiintyvät naisina.:D


      • Hertha
        lukenut kirjoitti:

        monet kerrat femakkojen valitusta siitä, että antifeministimiehet esiintyvät naisina. Mites nyt kävi? Ne onkin feministimiehet jotka esiintyvät naisina.:D

        Maailmani ei ole romahtanut tähän mennessä isommistakaan asioista. Tietenkään en koskaan ole ollut varma muiden kuin itseni persoonasta näin nettipalstalla. Eihän täällä muuten voi "elääkään".


      • erkkiesimerkki_
        Hertha kirjoitti:

        Maailmani ei ole romahtanut tähän mennessä isommistakaan asioista. Tietenkään en koskaan ole ollut varma muiden kuin itseni persoonasta näin nettipalstalla. Eihän täällä muuten voi "elääkään".

        feministi voi olla valehtelija ja epärehellinen. tavalla tai toisella. Tottakai olit lukenut jo linkin
        ennen 'en avaa ' viestiäsi. Olet naurettava narttu. Naisiin luottaa vain tollo - MOT


      • Hertha
        erkkiesimerkki_ kirjoitti:

        feministi voi olla valehtelija ja epärehellinen. tavalla tai toisella. Tottakai olit lukenut jo linkin
        ennen 'en avaa ' viestiäsi. Olet naurettava narttu. Naisiin luottaa vain tollo - MOT

        En lukenut linkkiä. En avaa epämääräisiä linkkejä. Tietenkään en.


      • unknownlink
        Hertha kirjoitti:

        En lukenut linkkiä. En avaa epämääräisiä linkkejä. Tietenkään en.

        feminismipalsta on tulvillaan epämääräisiä linkkejä. on. tietenkin on.


      • Hertha
        unknownlink kirjoitti:

        feminismipalsta on tulvillaan epämääräisiä linkkejä. on. tietenkin on.

        Ei syyhyä sormet. Tietenkään ei.


      • avasit tämänkin
        Hertha kirjoitti:

        Ei syyhyä sormet. Tietenkään ei.

        teot puhuvat vakuuttavammin kuin sanat. Feministi
        ei sitä vaan käsitä. Kunhan selittää ja selittää ja selittää...


    • vain ihmetellä

      miksi feministien suosioon pääsee niin helpolla ja ilman mitään logiikkaa. Riittää kunhan vihaa oikeita nimimerkkejä ja osoittaa sen riittävän selvästi. Ei ole väliä sen jälkeen onko mies vai nainen.

      • riita.sointu

        "Ei ole väliä sen jälkeen onko mies vai nainen."


        Onko sinulle sukupuoli tärkein kriteeri? Onko sinun "suosiossasi" vain joko miehiä tai naisia? Muistaakseni joskus ala-asteella jotkut tytöt eivät halunneet leikkiä poikien kanssa tai päinvastoin: "Hyi! Poikabasilleja!"

        Minun suosiooni ei ainakaan pääse millään nimimerkkien vihailulla, sekin kuulostaa muutenkin aika ala-astetouhulta.


    • TÄÄLLÄ!
    • manna gryn

      ketä sitten onkin kuvassa.

      • Hertha

        Joku tuolla väitti, että naiset harrastavat sitä enemmän kuin miehet.


      • tietysti

        Maxime Eiselin.............


      • ajattelin vaan

      • niin johan sen

      • manna gryn

      • manna gryn
        Hertha kirjoitti:

        Joku tuolla väitti, että naiset harrastavat sitä enemmän kuin miehet.

        luultavasti naiset ovatkin sillä tavalla sosiaalisempia, että haluavat pysytellä ajantasalla yhteisönsä edesottamuksista. uteliaisuuden hienostuneempi nimitys on tiedonhalu.


    • sekin

      että sekä riita.sointu että ko jaina liikkuvat täysin samoilla palstoilla. Yhdessä ja samaan aikaan.
      Kenellähän on tuollaista ajanpuutetta? Tietysti feministillä!

      • Hertha

        Jos on ajanpuutetta, ei liiku täällä ollenkaan.


      • väitä
        Hertha kirjoitti:

        Jos on ajanpuutetta, ei liiku täällä ollenkaan.

        jorojukka kirjoitti lähes tuhat viestiä kuukaudessa ja koko ajan niin saatanallinen kiirus!


    • jaina

      voivat jäädä tänne vääntämään identiteettiongelmista laajemminkin ja kaikki muut, joita oikeasti kiinnostaa keskustella, saavat olla rauhassa


      Helppoa ja halpaa on.

      • stg pepper

        Miksi mies suoritaa asevelvollisuuden mutta feministi ei ? Onko se suhteellista tasa-arvoa vai käsiteellistä tryffeliä ? Jos koet olevasi epätasa-arvoinen niin aina voit ilmoittautua vapaaehtoisena intiin. Tee jotain konkreettista eläkä vain selittele.


      • jaina
        stg pepper kirjoitti:

        Miksi mies suoritaa asevelvollisuuden mutta feministi ei ? Onko se suhteellista tasa-arvoa vai käsiteellistä tryffeliä ? Jos koet olevasi epätasa-arvoinen niin aina voit ilmoittautua vapaaehtoisena intiin. Tee jotain konkreettista eläkä vain selittele.

        ennenkaikkea ne alaikäiset huollettavat estävät metsäiset soturiseikkailut

        lisäksi minulla on pieni rakko


      • sinun - -

    • jainalla

      ensimmäinen väärä kuva galleriassa. On niitä ollut ennenkin jos jonkinlaista. Onkohan sillä identiteettikriisi?
      Ainakin nyt se tahtoo olla feministi.
      Pitäkää hyvänänne, olette sen varmasti tavalla tai toisella ansainneet.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe