taas yksi turha kuolema.Mies olisi välttynyt mikäli olisi pysynyt Espoossa.kaupunkiin ei kannata tulla,vielä kännissä.Silloin sattuu maalaista.
Espoolaismies putosi
5
1476
Vastaukset
- Tiedän tapauksen
"Espoolaismies oli kahden neliön kokoisella parvekkeella tupakalla - -"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708056431949_uu.shtml
Karma korjaa parveketupakoitsijan!- JUTTU.
Metallikaide näyttää ehjältä. Onkohan pudonnut mies tullut vauhdilla päin mineritlevyä?
- byzance12345
Ärsyttää kun tota sanaa "karma" käytetään nykyään joka käänteessä eikä ihmiset tiedä eikä tajua mitä se tarkottaa.
Jos tekee jotain älytöntä, tai jotain mistä ulkopuolisen silmin seuraa jotain negatiivista, niin ei sil oo mitään tekemistä välttämättä minkään karman kanssa. Siis puhun nyt käsitteenä.
Karma on jotain mitä syntyy eletyssä elämässä ja seuraavassa inkarnaatiossa ihminen käy läpi erilaisia asioita jotka on pakko käydä läpi johtuen edellisestä elämästä, varsinkin jos edellisessä elämässä niitä EI oo halunnu käydä läpi. Karmaa vois verrata vaikka kansakouluun jälki-istuntoon, käytännössä karma on yhtä ku henkinen kasvu. Ja kun monet miettii että siinä tapauksessahan kaikkien maailman ihmisten pitäis olla tässä vaiheessa kauheen henkisesti kehittyneitä kun kaikki vaan kasvaa ja kasvaa koko ajan, niin siihen voi sanoa että ihminen voi ja moni syntyykin "omaan menneisyyteensä" eli siis ei lainkaan kulje eteenpäin vaan aina vaan taaksepäin, siis henkisesti vielä varhasemmalle asteelle mitä nykyisessä elämässä. Se on oma valinta.
Näiden henkimaailman harrastajien mielestä tästä syntyy karma, yksilötasolla.
Jokaisella on karmaa, siinä mielessä. Toiset valitsee siis taaksepäin menemisen, toiset eteenpäin.
Mut joku yksittäinen onnettomuus ei johdu mistään karmasta. Eikä tietenkään niin että jos ihmisellä on karmaa, niin sen karman vois "suorittaa" antamalla kohtalon tai korkeampien voimien pudottaa itsensä parvekkeelta. Jos karma puuttuu peliin, on ideana se, et siitä oppii jotain. Ja mitä tämä henkilö tässä mielessä...Hänhän sai kuolla, eli syntyä uudestaan taas jonnekin.
Eli karmalla ei siis tässä oo mitään osaa eikä arpaa, korkeintaan kohtalolla sinänsä. - Karmee kundi
byzance12345 kirjoitti:
Ärsyttää kun tota sanaa "karma" käytetään nykyään joka käänteessä eikä ihmiset tiedä eikä tajua mitä se tarkottaa.
Jos tekee jotain älytöntä, tai jotain mistä ulkopuolisen silmin seuraa jotain negatiivista, niin ei sil oo mitään tekemistä välttämättä minkään karman kanssa. Siis puhun nyt käsitteenä.
Karma on jotain mitä syntyy eletyssä elämässä ja seuraavassa inkarnaatiossa ihminen käy läpi erilaisia asioita jotka on pakko käydä läpi johtuen edellisestä elämästä, varsinkin jos edellisessä elämässä niitä EI oo halunnu käydä läpi. Karmaa vois verrata vaikka kansakouluun jälki-istuntoon, käytännössä karma on yhtä ku henkinen kasvu. Ja kun monet miettii että siinä tapauksessahan kaikkien maailman ihmisten pitäis olla tässä vaiheessa kauheen henkisesti kehittyneitä kun kaikki vaan kasvaa ja kasvaa koko ajan, niin siihen voi sanoa että ihminen voi ja moni syntyykin "omaan menneisyyteensä" eli siis ei lainkaan kulje eteenpäin vaan aina vaan taaksepäin, siis henkisesti vielä varhasemmalle asteelle mitä nykyisessä elämässä. Se on oma valinta.
Näiden henkimaailman harrastajien mielestä tästä syntyy karma, yksilötasolla.
Jokaisella on karmaa, siinä mielessä. Toiset valitsee siis taaksepäin menemisen, toiset eteenpäin.
Mut joku yksittäinen onnettomuus ei johdu mistään karmasta. Eikä tietenkään niin että jos ihmisellä on karmaa, niin sen karman vois "suorittaa" antamalla kohtalon tai korkeampien voimien pudottaa itsensä parvekkeelta. Jos karma puuttuu peliin, on ideana se, et siitä oppii jotain. Ja mitä tämä henkilö tässä mielessä...Hänhän sai kuolla, eli syntyä uudestaan taas jonnekin.
Eli karmalla ei siis tässä oo mitään osaa eikä arpaa, korkeintaan kohtalolla sinänsä.No nythän kaikki vallan viisastuivat puppuselostuksesi ansiosta. Vai että oikein inkarnaatioita.... Ainoa inkarnaatio ihmiselle tapahtuu silloin kun pistetään lihaa piiloon.
Oli miten oli, tupakointi tappaa! - ihmettelin
JUTTU. kirjoitti:
Metallikaide näyttää ehjältä. Onkohan pudonnut mies tullut vauhdilla päin mineritlevyä?
Putominen olisi ollut helpommin ymmärrettävissä,jos kaide olisi murtunut.
Jos nojailee tai potkii voimalla ,saattaa levy ehkä antaa periksi,mutta kaiteeseen nojaamalle se ei onnistu.
Lisäksi ihmetyttää taloyhtiön livahtelu vastuusta,eihän ammattitaidottamalla asukkaalla ole tietoa ja taitoa tutkia asuntonsa mahdollisia surmanloukkuja .
Koskahan katto tai lattia pettää ja seinät kaatuu päälle,olkaa tarkoina ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483