Eli ihan mielenkiinnosta vähän tämmöistä listaa. Vaikka eipä ainakaan pääkaupunkiseudun naiset ihan hirveästi tunnu profiileja selaavan (tai sitten tekevät sen kirjautumatta), mutta kysellään silti.
Taustana: mies, 27, Uusimaa
Profiiliin jää vastaamatta jos siitä löytyy seuraavia tekstejä (tai sitten ei mitään tekstiä/pari hassua kohtaa täytetty):
- "jos yhtään kolahti"
- "nallekarhu"
- jos "oma kulta" esiintyy tekstissä missään taivutusmuodossa yli kaksi kertaa
- kielitaito "on kehuttu ;) MEGAPERWOOO!"
- ks->x (tätä esiintyy huolestuttavan paljon myös 25 naisilla
- jos sinut saa syttymään tulitikku, bensa tai joku muu yhtä vitsikäs ja "omaperäinen"
- "(muunkin kun äidin mielestä)"
- "haluan päästä naimisiin/kihloihin" -> ei, en ole sitoutumiskammoinen mutta jos ennen ensimmäistä kohtaamista haluat kertoa muille jo hääsuunnitelmia, niin..
- et innostu "valehtelemisesta, väkivallasta ja pettämisestä" -> nojoo, ei ton takia jää kirjoittamatta, mutta kuka helvetti noista nyt oikeesti innostuis?
Onhan näitä. Kieltämättä tulee selattua vissiin liikaa noita, koska jotkut asiat rupeaa oikeasti nyppimään :D
Miten tutkit profiileja ja päätät kelle voisit kirjoittaa?
34
3386
Vastaukset
- on ihan se ja sama
mitä sinne profiiliin laittaa kun ei ne naiset vastaa kumminkaan jos tyyppi ei ole kiiltokuva-adonis tai varakas!
- eräs nainen
Jos olisin vastannut jokaiseen viestiin, en olisi ehtinyt töitäni tekemään.
Poistin profiilin ja sähköpostiosoitteen vastenmielisten viestien vuoksi.
Turhaa mun mielestäni. - PunainenParoni
Vaan muiden profiileista. Onko jotain varmoja tärppejä jolla siirrytään seuraavaan, onko jotain semmosia mikä herättää aina kiinnostuksen? jne.
- koska ..
eräs nainen kirjoitti:
Turhaa mun mielestäni.vastasit niille niljakkaille kusipäille ja nyt jäit sinä ilman seuraa, toisaalta joku kunnollinen mieskin jäi nyt ilman seuraa. Vain siks että valitsit väärin.. Hallelujah, noin sitä pitää!
Ja sit ihmetellään että missä ne kunnon miehet on ja valitellaan yksinäisyyttä. Mitään ei saa jos ei yritä! - oikein tajunnu
PunainenParoni kirjoitti:
Vaan muiden profiileista. Onko jotain varmoja tärppejä jolla siirrytään seuraavaan, onko jotain semmosia mikä herättää aina kiinnostuksen? jne.
"ei ollutkaan tyyppien omista profiileista vaan muiden profiileista" ??? Siis keiden profiileista??
- PunainenParoni
oikein tajunnu kirjoitti:
"ei ollutkaan tyyppien omista profiileista vaan muiden profiileista" ??? Siis keiden profiileista??
Joo, hyvä huomio. Yritän uudestaan.
Eli - kyseessä ei ole just sun omasta profiilista, vaan niistä potentiaalisten treffikumppaneiden profiileista. Mikä niissä viehättää/ärsyttää. - jaa jaa..
Eli - kyseessä ei ole just sun omasta profiilista, vaan niistä potentiaalisten treffikumppaneiden profiileista. Mikä niissä viehättää/ärsyttää.No tosta aloituksesta tuli mieleen että toi tulitikku-juttu on kyllä niin vaaaaaaaaanha ja kulunut että ei todellakaan kannata käyttää sitä.
Mä laittaisin omaan profiiliini, jos täältä S24:n typerältä deittipalstalta hakisin, niin että kohtaan Mikä saa syttymään? laittaisin esimerkiks että "Ehkäpä juuri sinä".
Saisiko tuo myös naisen syttymään ja vastaamaan? Mä epäilen kyllä ettei niitä sytytä yhtään mikään. Paitsi tietenkin se että jos on kiiltokuvapoju mutta kun eipä tässä sellaisia olla. PunainenParoni kirjoitti:
Eli - kyseessä ei ole just sun omasta profiilista, vaan niistä potentiaalisten treffikumppaneiden profiileista. Mikä niissä viehättää/ärsyttää.Kyselet mikä ärsyttää ja mikä sytyttää. No näin naisena vastaisin tuohon ärsytyspuoleen seuraavaa: typistetysti vain muutama sana, kielitaidossa jotain kaksmielistä, ja tuossa sytyttää kohdassa just noi tulitikut. Eli hyvän listan olit tuohon alkuun jo laittanut.
Sytytyspuolella mua taas kiehtoo persoonalliset kuvaukset itsestä ja elämänarvoista. Ei siinä tarvi olla edes kuvaa, jos muuten on saanut näpyteltyä tekstiä joka saa kiinnostuksen heräämään ja parhaassa tapauksessa jopa hymyilemään.- ihmettelevä_
eräs nainen kirjoitti:
Turhaa mun mielestäni.ettei ehdi vastaamaan? Ja tuliko asiallisia (siis semmoisia joissa ei ollut mitään seksiin viittaavaa) viestejä myöskin niin paljon ettei niihin ehtinyt vastaamaan? Kyllä naisilla on helpompaa, miehille kun ei tule juuri mitään..
- satunnainen deittimies
Jos profiilissa lukee "syli johon kapertya" niin skippaan heti. Tai hyi hirvitys, viela pahempi: "Ootko se sina?"
- v'***ttaaaa
se itsestään huoltapitävä. Kaikkihan itsestään huolta pitää, ne jotka ei pidä ovat laitoshoidossa tai holhouksen alla. Typerä fraasi jolla ei ole mitään virkaa
- urheilullista
Se on sitä naisten salakieltä, sellaisten, jotka eivät suoraan halua sanoa haluavansa urheilullista, jotteivät tuntisi itseään pinnallisiksi.
- olen
urheilullista kirjoitti:
Se on sitä naisten salakieltä, sellaisten, jotka eivät suoraan halua sanoa haluavansa urheilullista, jotteivät tuntisi itseään pinnallisiksi.
tulkinnut sen tarkoittavan sitä, ettei haeta mitään peräkammarinpoikaa, jonka mamma on tähän saakka hoidellut kodin siivoukset, pyykkäykset, vaatteiden ostot jne. :)
- ...
olen kirjoitti:
tulkinnut sen tarkoittavan sitä, ettei haeta mitään peräkammarinpoikaa, jonka mamma on tähän saakka hoidellut kodin siivoukset, pyykkäykset, vaatteiden ostot jne. :)
ihan mitä tahansa! Sama kun joku laittaa profiiliin hakevansa hyvännäköistä. Ihmisten maut kuitenkin poikkeavat toisistaan. Toiselle itsestään huolehtiminen tarkoittaa viikottaista parturissa käymistä, trendi vaatteita, päivittäistä treenaamista...toinen tarkoittaa sillä hampaiden pesuja, satunnaista alusvaatteiden vaihtoa ja vähemmän kuin 50 kg ylipainoa.
- laaja käsite
... kirjoitti:
ihan mitä tahansa! Sama kun joku laittaa profiiliin hakevansa hyvännäköistä. Ihmisten maut kuitenkin poikkeavat toisistaan. Toiselle itsestään huolehtiminen tarkoittaa viikottaista parturissa käymistä, trendi vaatteita, päivittäistä treenaamista...toinen tarkoittaa sillä hampaiden pesuja, satunnaista alusvaatteiden vaihtoa ja vähemmän kuin 50 kg ylipainoa.
kuten myös rehellisyys, mukavuus, alkoholin käyttö, huumorintaju yms.
Ei noista tiedä ennenkuin toisen tuntee ja joskus vaikuttaa siltä etteivät edes ne 30 v naimisissa olleetkaan tunne toisiaan... :?
- 25 + nainen
mulla on sivistyksessä aukko, mitä tarkoittaa:
ks->x ???
itseäni ärsyttää:
kielitaito "löytyy" "kehuttu on" => YÖK!
minut saa syttymään: "sinä"
motto: "sitä saa mitä tilaa" tai "carpe diem"
"työni vuoksi en voi kuvaani laittaa"
"nallekarhu"
"ihan tavallinen suomalainen mies" => millainen ihminen mielestään ihan tavallinen??
ja "nuorekas ja komea" => kun ne on aina jotain ihan muuta! :D- .......
>"ihan tavallinen suomalainen mies" => millainen >ihminen mielestään ihan tavallinen??
Sellainen tavallinen joka ei erotu massasta, siis esim. mies ei ole kiiltokuvapoju vaan ihan tavallinen->ei ruma mutta ei komeakaan.
>ja "nuorekas ja komea" => kun ne on aina jotain >ihan muuta! :D
Sulle toi ulkonäkö tuntuu olevankin tavallista tärkeämpi asia?! Ehkä nuo laittaa nuorekkaan ja komean ilmoitukseensa juuri siksi että on teitä nirsoja mammoja joille ei kelpaa, tosin paljastuuhan se totuus kuitenkin mutta... Itse en kyllä laittaisi jotain mikä on totuutta vastaan. - 25 + nainen
....... kirjoitti:
>"ihan tavallinen suomalainen mies" => millainen >ihminen mielestään ihan tavallinen??
Sellainen tavallinen joka ei erotu massasta, siis esim. mies ei ole kiiltokuvapoju vaan ihan tavallinen->ei ruma mutta ei komeakaan.
>ja "nuorekas ja komea" => kun ne on aina jotain >ihan muuta! :D
Sulle toi ulkonäkö tuntuu olevankin tavallista tärkeämpi asia?! Ehkä nuo laittaa nuorekkaan ja komean ilmoitukseensa juuri siksi että on teitä nirsoja mammoja joille ei kelpaa, tosin paljastuuhan se totuus kuitenkin mutta... Itse en kyllä laittaisi jotain mikä on totuutta vastaan.kerroin vain mikä ärsyttää, eikö niin saanutkaan tehdä? enkä tiennyt että tuo "ihan tavallinen suomalainen mies" viittaa ulkonäköön, luulin että tarkoitetaan enempi luonnetta.
ja typeräähän se on laittaa "nuorekas ja komea" kun se on makuasia! en minä ainakaan ala itseäni kauniiksi väittämään. kuvastahan se selviää ja makuja on monia. - PunainenParoni
eli korvataan sanoista ks x:llä, miksi -> mixi, siksi -> sixi.
Tai no, yleensä toi näkyy siinä "asiat jotka saa syttymään"-osassa sanana "sexi ;)"
Ja tosiaan, carpe diem on kans yksi takuuvarma inhotus : - Senga41
eli korvataan sanoista ks x:llä, miksi -> mixi, siksi -> sixi.
Tai no, yleensä toi näkyy siinä "asiat jotka saa syttymään"-osassa sanana "sexi ;)"
Ja tosiaan, carpe diem on kans yksi takuuvarma inhotus :Et pety. Et kadu! Huoks...joillakin ihmisillä on siis voimassa joku takuu vai?
Ja komppaan tuolla aikasempaa kirjoitusta, se itsestään huoltapitävä. Sellaset skippaan heti. - tosta vimpasta varsinkin
"Olen nuorekas" tai "komeaksikin haukuttu"
- Kaiken huipuksi profiilissa ei yleensä ole kuvaakaan, että voisi muodostaa itse oman mielipiteensä.... :D
- kaijan mielipide
* ks->x esiintyy myös yli 40v miehillä ja se kuulostaa/näyttää kyllä erittäin naurettavalta
* jos profiilissa esiintyy joku kirosana. Kyllähän suurin osa meistä kiroilee puhekielessä, mutta jos profiilissa ei pysty ilmaisemaan itseään ilman v-sanoja niin ei kiitos!!
* iänikuiset "takkatuli, kynttilänvalo ja punaviini"-jutut- hämäläisen neidon mielipide
... tuo on se suurin klisee johon miehet kuvittelevat romantiikan kaipuisen naisen lankeavan: takkatulen äärelle käpertyminen kainaloon, viini ja kynttiläillalliset...
Ihan tosi! Ensinnäkään en juo viiniä ja se tuntuu ärsyttävän miehiä, puhumattakaan muista viinaksista. En ole koskaan ollut "kynttiläillallisella" enkä istunut takkatulen loisteessa (nyt on helvetin - anteeksi kirosana - kuuma ulkonakin). Ehei!
- joku vaan
En enää harrasta profiilien lukemista, kun ei ole omaa.
Itsensä kehuminen on ärsyttävää.
Joillakin ihmisilla on kyky ilmaista asiat tyylikkäästi, mikä ei valitettavasti tarkoita että he olisivat sen mukavampia kuin ne jotka eivät ole verbaalisesti lahjakkaita.
Kirjallinen lahjakkuus näkyy myös profiilista, mutta se ei vielä tee kenestäkään miehestä haluttavaa minulle, mutta voi olla edellytys kiinnostukseni syttymiselle. - kuin sinulla
lisäksi muutama muu tuli mieleen:
- "olen rehellinen ja luotettava"
- "löydänkö sinut näin"
- "en etsi missiä tai mallia" kuitenkin: -->
- tiukat painorajoitukset
- oudot ikäskaalat (esim M 45v etsii 18-35v N )
- seksin vetäminen mukaan tai siitä vihjailu (yleensä kohdassa lempiasiat tai mikä saa syttymään -kohdassa)- joku vaan
Se, että mies etsii ikäistään nuorempia naisia perustelunaan että on mukamas ikäistään nuorekkaampi.
Tarkoittaa siis sitä, etteivät hänelle kelpaa omanikäiset naiset, ei kiitos.
50-vuotias voi olla ihan hyvännäköinen, muttei sellaisen kanssa voi koskaan keskustella nuoruusmuistoista, kun voisi olla oma isä. - koskaan
joku vaan kirjoitti:
Se, että mies etsii ikäistään nuorempia naisia perustelunaan että on mukamas ikäistään nuorekkaampi.
50-vuotias voi olla ihan hyvännäköinen, muttei sellaisen kanssa voi koskaan keskustella nuoruusmuistoista, kun voisi olla oma isä.hyvännäköistä 50-vuotiasta miestä nähnyt. ehkä ne on hyvännäköisiä 50-vuotiaiden naisten mielestä, mutta kolmekymppisen näkökulmasta ne on ihan vanhoja känttyjä jo.
- ne kuvat
koskaan kirjoitti:
hyvännäköistä 50-vuotiasta miestä nähnyt. ehkä ne on hyvännäköisiä 50-vuotiaiden naisten mielestä, mutta kolmekymppisen näkökulmasta ne on ihan vanhoja känttyjä jo.
olivat vanhoja, tai esittävät kokonaan toista henkilöä.
- Nimetön
joku vaan kirjoitti:
50-vuotias voi olla ihan hyvännäköinen, muttei sellaisen kanssa voi koskaan keskustella nuoruusmuistoista, kun voisi olla oma isä.Voi tsiises!
Voisko joku profiilissaan moista vaaliva antaa tyhjentävän selvityksen mitä ihmettä tuolla haetaan?? Mitä kaikkea moiseen sisältyy?
Perkeleen ärsyttävä. Skippaan_välittömästi_vaikka ois kuin ihuna profiili muuten. Tulee mieleen että täälä pyörii vallan sittaisia naisia...tulee tosi hölmö olo moista lukiessa.
Nin, jos mä sittenkin oon sellanen sittainen ja se osuu omaan nilikkaan ;)
- kuvat :)
Kiinnostusta ja ehkä luottamusta herättää, jos ilmoituksessa on kuva tai kuvia mukana. Jos kuva/t ovat "liian komeita", vastausinnostus lopsahtaa samantien.
- PunainenParoni
Noniin, tuo selittää miksei yhteydenottoja tule ;)
- joku sieltä..
muualta profiileja mua ei kiinnosta etelän ukot.
Jokainen hakee mitä hakee itsehän sen tietää:-))- Naikkonen42veeeee
Lapissa on parhaat kollit :) Uudenmaanläänistä ei löydy yhtään kiinnostavaa
- saa minut
hyppäämään seuraavaan profiiliin. Suomessa pitäisi olla sen verran hyvä peruskoulutus, että ihminen, jolla ei ole lukihäiriötä, osaa aloittaa lauseet isolla kirjaimella ja kirjoittaa sanat oikein. Jos yli 30-vuotias mies hakee seuraa 16-vuotiaista alkaen, saa minut myös siirtymään välittömästi pois ko. profiilista. Kielitaito kohdassa (samoin kuin muissakin) erilaiset seksiin liittyvät vihjaukset ovat minusta tympeitä. Ilkeily jo profiilissa (esim. etsin sinua kulkemaan rinnallani -jos kykenet) ei minusta kuulosta fiksulta.
Minut saa kiinnostumaan profiilista ja sen takana olevasta miehestä se, että hän on vaivautunut aidonoloisesti kuvaamaan itseään ja kiinnostuksen kohteitaan välttäen liikaa itsensä kehumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832