saadaan ainoastaan Jumalalta,ihmisen osa on vain tulla KÄÄNNYTETYKSI,pieninkään osa armosta ei tule ihmisen omista pyrkimyksistä.Kunnia armosta kuuluu yksin Jumalalle.
Lasarus ei itse voinut vaikuttaa kun Jeesus Jumalan armosta hänet henkiin herätti,näin toimii Jumalan armo.
"Ottakaa kivi pois", käski Jeesus, mutta Martta, vainajan sisar, sanoi hänelle: "Herra, hän haisee jo. Hän on siellä nyt neljättä päivää."
Kivi otettiin pois. Jeesus kohotti katseensa ja sanoi: "Isä, minä kiitän sinua siitä, että olet kuullut minua.
Tämän sanottuaan Jeesus huusi kovalla äänellä: "Lasarus, tule ulos!"
Silloin kuollut tuli haudasta, jalat ja kädet siteissä ja kasvot hikiliinan peittäminä. Jeesus sanoi: "Päästäkää hänet siteistä ja antakaa hänen mennä."
Teuvo,ei sinun tarvitse välttämättä vastata tähän,tiedän jo etukäteen vastauksesi.
(Lasaruksen ahdasportti oli siinä että hän jo neljättä päivää mätäni hudassa)
Todellinen armo
nimierkki.
2
173
Vastaukset
- acim lai nen..
..ei ole ahtaan portin välttämistä vaan sitä että saa päästä ahtaasta portista sisään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954